Παρασκευή, Ιουνίου 15, 2007

Ασυναρτητα

Τον τελευταιο καιρο , απ οτι θα χετε καταλαβει , δεν εχω και πολυ χρονο να ασχολειθω με το μπλογκ , ισα που προλαβαινω να ριξω μια ματια σ αυτα που γραφουν καποιοι αλλοι , κοιτα να δεις που φτασαμε , δεν το περιμενα οτι θα ρθει περιοδος που θα δουλευω μεχρι αργα το βραδυ , θα με ψαχνουν , θα με πιεζουν να παραδωσω μελετες , βλεπετε οταν πρωτοανοιγε αυτο το γραφειο , στοχος βασικος ηταν να βγαλει τα εξοδα , να μην μπαινει μονίμως μεσα , ελα τωρα που φτασαμε να είμαστε αρκετα καλα , μην φανταστειτε τρελα πραγματα , αλλα παραπονο δεν εχω .

Ασχετο 1

τον τελευταιο καιρο η μαμα-σαλονι εχει ξεψαρωσει , εκει που δεν αποχωριζοταν το γιο της , τωρα ενα βραδυ τη βδομαδα , θα μεινει στη γιαγια , για να μεινει το ζευγαρι μονο , να κανει καμια βολτα , να δει φιλους , να θυμηθει οτι ειναι ζευγαρι τελος παντων , και οχι μονο αυτο , την τελευταια φορα , μου ηθελε βολτα μεχρι της 4 το πρωι , και οταν ειπα , ρε ματια μου φτανει , δεν παμε σπιτι τωρα , η απαντηση , είσαι τυχερος που κανει κρυο αλλιως θα με πηγαινες και στα καλοκαιρινα !!!!!!!!!!!!!!!! ηταν σκασμενο το πουλακι μου

Ασχετο 2

ο τζουνιορ εχει ξεφυγει τελειως , οτι δει μπροστα του το αρπαζει , η διαδικασια απλη , το παιρνει , δοκιμαζει να το βαλει στο στομα και μετα το σπαει , εμενα δεν με χαλαει να ζω σ ενα σπιτι που μοιαζει βομβαρδισμενο οταν ο μικρος εχει κεφια , ελα ομως που πρεπει να απολογουμαστε καθε φορα ( πατερας και γιος ) στη μαμα , γιατι τον κακομαθαινεις ? θα το διαλυσει το σπιτι , σφιξτου λιγο τα λουρια , εγω χαλαρος τα ακουω , το θηριακι εχει βρει το κολπο , χαμογελαει φαινονται τα δυο του δοντακια και η μαμα λιωνει , αυτο πιανει σ ολους , παππουδες και γιαγιαδες δεν του χαλανε χατηρι μολις χαμογελασει .

αυτα μου ρχονται τωρα στο μυαλο , ελπιζω απο δω και περα να τα λεμε πιο συχνα

13 Comments:

Blogger YO!Reeka's said...

είναι καλό φίλε μου που πάνε οι δουλειές καλά και το ξέρεις, ακόμα και αν δεν έχεις το χρόνο που θες! όσο για το παιδί, απότι ξέρεις εμένα οι γνώσεις μου είναι θεωρητικές, αλλά όντως σφίχτου τα λουριά, δίκιο έχει η γυναίκα σου... ;)

ΥΓ. δεν βλέπω την ώρα να ανέβω επάνω. αντε να έρθουν οι διακοπές

11:32 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

το θεμα ειναι οτι οσο λιγοτερο χρονο εχω , οποτε τον βλεπω το μικρο γινεται χαμος , τα κανουμε ολα λιμπα στο σπιτι και φρικαρει η μανα του

ενα βραδυ μ εβγαλε στη βεραντα να τον κοιμησει γιατι δεν ειχαμε σκοπο να ησυχασουμε , δεν τον αφηνα σε χλωρο κλαρι και αυτος εκει να χαμογελαει

12:24 μ.μ.  
Blogger Trilian said...

αχ πάντα τετοια και στις δουλειες και στις βολτες (αποψε το κοριτσι θελει θαλασσααααααααα) και στην ζωηραδα του μπομπιρα....

2:19 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

τριλλιαν

αγαπητη μου

αν βαλεις δυο παιδια μαζι , λογικο ειναι να τα κανουν μπαχαλο

ασε που το να μας κραζει η μαμα-Σαλονι εχει το γουστο του

8:23 μ.μ.  
Blogger pediatre said...

Νομίζω ότι η οικογένεια Σαλόνι χρειάζεται όρια… Άκου το …αφεντικό μαμά Σαλόνι γιατί έχει δίκιο! Και εγώ μια από τα ίδια, πνιγόμουν στην δουλειά, μέχρι που το εδώ αφεντικό απαίτησε ένα απόγευμα την βδομάδα να αναλαμβάνω εγώ τα ζουζούνια. (εκείνη γύρισε στην δική της δουλειά). Και χρόνος βρέθηκε, και το καλύτερό μου απόγευμα έχει γίνει.. Α! και στο άλλο έχει δίκιο, στα όρια όχι μόνο στον μπαμπά Σαλόνι αλλά και στον μπόμπιρα Σαλόνι. Το παιδί νιώθει ασφάλεια να κινείται μέσα σε όρια. Σου υπόσχομαι σύντομα post για διαπαιδαγώγηση και επικοινωνία με τον μικρό.. Μήπως αυτά θα έπρεπε να τα λέω στην μαμά Σαλόνι;;;

2:07 π.μ.  
Blogger bbchris said...

Αν δεν δουλέψεις τώρα, πότε θα δουλέψεις; Έχεις και γιο, πρέπει στα 18 του να του πάρεις αμάξι.

12:19 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

γιατρε μου

η μαμα_ΣΑλονι ειναι καλη , γλυκια , αλλα οσον αφορα το γιο της , ας εισαι οποιος θες , θα σ ακουσει αλλα θα κανει του κεφαλιου της , οποτε καλυτερα εγω , πιο συζητησιμος ειμαι

κρις

στα 18 του θα παρει οτι μου εδωσε και μενα ο πατερας μου

την ευχη του να τελειωσω το πανεπιστημιο

ακου αυτοκινητο

9:45 π.μ.  
Blogger iris said...

και εγώ θα υποστηρίξω τη μαμά σαλόνι και στα δύο θέματα. Εδώ δεν μπορείς να του βάλεις όρια στα πράγματα που σπάει και είναι μόλις μηνών. Θα του πεις όχι αμάξι όταν θα γίνει 18 ;;; Κούνια που σε κούναγε ...

3:04 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ ιρις

αγαπητη μου ειμαι μαλακος με το μικρο επειδη τον βλεπω λιγο

αλλα που θα παει θα του σφιξω τα λουρια μολις μεγαλωσει

τωρα ειναι γλυκας , πως να του πεις οχι

11:03 π.μ.  
Blogger iris said...

ναι, ναι, ναι... καλά... κι άλλοι τα είπανε αυτά :)

11:24 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

ιρις

καλη μου και γω το ξερω οτι θα με κανει οτι θελει οταν μεγαλωσει , ασε με να ζω για λιγο στον κοσμο μου

να το παιζω σκληρος πατερας προς τα εξω , αφου ενας κανει κουμαντο σπιτι και τον ξερουμε

8:27 μ.μ.  
Blogger weirdo said...

Καλά κουράγια, επαρχιακούλη μου
(πρέπει να βράζει ο κάμπος αυτές τις μέρες, ε;..:))

9:55 π.μ.  
Blogger Bliss said...

dwse parooooooooooooonnnnnnnnnnn
mpampaaaaaaaaaaaaaaaaaa

1:21 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home