Τετάρτη, Μαΐου 16, 2007

Γυναικειες παραξενιες

Ο καιρος τα χει παιξει , καυσωνας στις αρχες Μαϊου , μονο τυχαιο δεν ειναι , αλλα ολα εδω πληρωνονται , οταν βιαζεις την φυση , αυτη εκδικειται , το καλο ειναι οτι τετοιες μερες δεν σου κανει καρδια να κατσεις σπιτι , αυτο σκεφτηκε και η μαμα-Σαλονι Κυριακη απογευμα , αφησε με βαρια καρδια το νεαρο βλασταρι μας στην γιαγια του να παιζει ( που να τον βγαλεις εξω με τετοια ζεστη ) και βγηκε με τις φιλες της .

Εδω να σημειωσω , οι φιλες ειναι ηλικιας 30+ , οι συγκεκριμενες ειναι ελευθερες , οχι απο επιλογη , απ οτι καταλαβα , αλλα τεσπα δεν μου πεφτει λογος , στην ηλικια των 25 κραζαν τη γυναικα μου ( τοτε ειχαμε σχεση ) που πας μ αυτον , συνομηλικος , αδημιουργητος , τι προοπτικη θα εχεις κτλ κτλ , κατινιες του κερατα , με θαβαν πισω απο την πλατη μου και το ξερα , το χαϊβανακι μου , μου τα λεγε ολα και γελαγε , τωρα βεβαια στα 30+ , θεα η μαμα -Σαλονι παντρεμενη με παιδι , τωρα εγινα λαχειο , βασικο κιολας οτι εχουμε την ιδια ηλικια , βρε πως αλλαζουν τα πραγματα .

Στην ιστορια μας παλι , βγηκανε γυναικες να τα πουνε , εγω δεν ειχα καμια θεση , ελα ομως που για κακη μου τυχη επρεπε να παω για δουλεια σ ενα μαγαζι εκει κοντα που πιναν τον καφε τους και ξεκατινιαζοταν ολες μαζι , τελειωνοντας με την δουλεια επρεπε να περασω απο κει , ειπα να το παιξω τρελλος , δεν σας ειδα και δεν σας χαιρετησα , αλλα δεν μου κατσε , ακουσα μια γλυκια φωνη , Σαλον-αααακι εδω ειμαστε , αυτο το - ακι στο τελος με τρελλαινει , και τις εχω πει της γυναικας μου , μην με φωναζεις ετσι , ρομπα με κανεις , αλλα αυτη το βιολι της , τι να κανω και γω παω προς τα κει να πω ενα γεια στα γρηγορα και να φυγω .

Με το που με βλεπουν τα αλλα αρπακτικα , χαμογελανε και ολο γλυκα μου ζητανε να κατσω 5 λεπτα μαζι τους , αντε λεω για λιγο θα ναι , παραμεριζω τα φτυαρια που ηταν στοιβαγμενα διπλα τους και καθομαι και γω , μ ενα ψευτικο χαμογελο , ετοιμος να περασω απο ανακριση ,
τι κανεις , πως τα περνας , πως νοιωθεις τωρα που εισαι μπαμπας , πως παει η δουλεια , πραγματα που ειχαν ρωτησει απο πριν ειμαι σιγουρος τη γυναικα μου , αυτη τους ειχε ενημερωση , αλλα δεν βλαπτει να τα τσεκαρουμε κιολας , που ξερεις μπορει να βγει κανενα λαυρακι .

Τη λιγη ωρα που εκατσα μαζι τους , προσεξα με τρομο οτι

- Δεν αφηνουν ανθρωπο ασχολιαστο , οποιος/α περνουσε , κυριως οποια και την περνουσαν γενεες 14 , απιστευτη κακια για τα κοριτσακια σε δροσερες ηλικιες , 20-22 , που εχουν το κορμι και το δειχνουν καλοκαιριατικα , χολη βγαζανε .

- Δεν κουτσομπολευουν , απλα κανουν κοινωνικο σχολιο

- Δεν θελουν γκομενο , θελουν αντρα για γαμο , ολους τους βλεπουν μεσα απο το πρισμα του υποψηφιου γαμπρου

- Εχουν φακελο για τα περισσοτερα αρσενικα της πολης , ηλικια , επαγγελμα , οικονομικη κατασταση

- Δεν λενε να χωνεψουν οτι περασε η μπογια τους και δεν γυρνανε πλεον τα κεφαλια , οπως παλιοτερα

- Εχουν απιστευτο υφακι ( οι περισσοτερες , μην ειμαι και αδικος ) και στυλ , ειμαι γυναικαρα - επιλογη μου που ειμαι μονη - ψαχνω τον καλυτερο

- Ευτυχια γι αυτες ειναι μια θεση στο δημοσιο , ενας συζυγος που τους παρεχει τα παντα και ενα παιδι , προσοχη ενα παιδι , μην χαλασει και το σωμα μας .

- Λενε απιστευτες κακιες , παντα με το χαμογελο στα χειλη , για ανθρωπους που μετα χαιρετανε και αγγαλιαζουν

Φευγοντας , εμεινα με την απορια , τη δουλεια εχει το δικο μου το αγαθο , με τις υαινες ?

Αργοτερα οταν βρεθηκαμε στο σπιτι μου την ειπε κιολας , και συ επρεπε να ρθεις για λιγο και να εισαι με κατεβασμενα μουτρα ? πες μια κουβεντα και φυγε , βγηκα και ο κακος της υποθεσης , φανταζομαι τι θα ειπαν πισω απο την πλατη μου μολις εφυγα , φταιω εγω που τις εχω γραμμενες εκει που δεν πιανει μελανι ? σιγα μην κατσω να ασχοληθω

15 Comments:

Blogger Trilian said...

ωραίες φίλες έχει η μαμά Σαλόνι... γιατί δεν τις στέλνει απο εκέι που ήρθαν; εσυ πάντως μην δίνεις σημασία...

2:35 μ.μ.  
Blogger Frantic said...

Τώρα τι να σχολιάσω … 30+, λέφτερη, που πολύ θα ήθελα να είμαι στη θέση της μαμάς-Σαλόνι… Να βάλω τα χεράκια μου να βγάλω τα ματάκια μου…?!

Ένα θα σου πω: αποκλείεται ποτέ να καταλάβεις τι ενώνει τη γυναίκα σου με τις φίλες της… αλλά μιας και η γυναίκα σου είναι τόσο αξιόλογος άνθρωπος (αφού διάλεξε εσένα!)… μήπως πρέπει να δεχτείς ότι κάτι περισσότερο ξέρει????!!!

3:15 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

κυριες μου , να σημειωσω οτι δεν πιστευω στη φιλια μεταξυ γυναικων

Trilian

σιγα μην ασχοληθω , τι να κανει κι αυτη ( μαμα-Σαλονι), ειναι λιγο αργα τωρα να βρει καινουργιες γνωστες

Frantic

καλη μου τι να πω , δεν δινω σημασια , ας κανουν οτι θελουν , εγω απλος παρατηρητης ειμαι , λεω και καμια χοντραδα που και που να τις πειραξω

10:12 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

πωπωπω αυτό το πράγμα, να θάβεις οποιον περνάει ποτέ δεν το κατάλαβα.
πίκρα πίκρα, αυτό έχω να πω. καλά κάνεις και κρατάς αποστάσεις από τις κότες

1:15 μ.μ.  
Blogger Lina said...

έλα μωρέ, εσύ με όσους κάνεις παρές τους χαρακτηρίζεις λογικούς, αξιοπρεπείς, καλούς και με ιδανικά;

για΄τι υπάροχυν πολλές παρέες αντρών που μόνο κανα-δυο φάινονται νορμαλ και οι υπόλοιποι είναι αρσενικά χαζογκομενάκια.

4:14 μ.μ.  
Blogger The wise Aineolach said...

καλα αυτες περασαν κ τα 30, δικες μου "φιλες" 25 που δεν εχουν "το σωστο" γκομενο και με ρωτανε συνεχεια πως τα παω με τον δικο μου? λες κ περιμενουν να ερθει η μερα που θα τις πω: χωρισα.γαμησε τα οι γυναικες σημερα.εχουν ξεφυγει...

12:35 π.μ.  
Blogger αθεόφοβος said...

Δεν έχεις καταλάβει ότι όταν μαζεύονται τα «κορίτσια» είναι επόμενο να ασχοληθούν με την καλόπιστη κοινωνική κριτική.
Στο κομμωτήριο να ακούσεις τι γίνεται.

1:42 π.μ.  
Blogger iris said...

να σου πω την αλήθεια, όταν είσαι γυναίκα δεν έχεις και πολλές επιλογές στις φιλίες σου.Όταν οι περισσότερες γυναίκες που συναντάς είναι αν όχι κατίνες αρκετά μικροπρεπείς για να παραδεχτούν για παράδειγμα πως κάποια άλλη είναι καλύτερη τους. Ένας από τους λόγους που πάντα έκανα περισσότερο παρέα με άντρες. Αισθανόμουν πιο άνετα, άσε που πάντα έπαιζε και ένα υποβόσκον φλερτ !

Πάντως, τώρα που ατο μαγαζί δούλευα με γυναίκες έφριξα. Πόση κατινιά και μικροπρέπεια !! Λυκοφιλίες. Περιμένουν υπομονετικά μέχρι να φανερώσεις μία δυναμία και σε κτυπάνε αλύπητα. Και μετά σου λένε : έλα μωρέ, τίποτα δεν ήταν, φίλες ήμαστε. Και να φανταστείς αυτό δεν ήταν τίποτα σε σύγκριση με άλλες περιπτώσεις που ξέρω.

10:19 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

YO!Reeka's

εσυ μη μιλας , θαβεις πολυ κοσμο , απατεωνα :)

>Lina

δεν διαφωνουμε , ενα ειναι σιγουρο ομως οι αντρες δεν ασχολουνται τοσο πολυ με τους αλλους , ουτε βγαζουν χολη

The wise Aineolach

αγαπητη μου ειναι ενα προβλημα , αυτη η ζηλεια μεταξυ γυναικων , αστα να πανε

αθεοφοβος

ειπαμε εχω αντοχες , αλλα ολα εχουν και τα ορια τους , κομμωτηριο αποκλειεται

ιρις

καλη μου απ οτι βλεπω , λιγα ειπα και σχετικα καλος ημουν με την περιγραφη μου

10:49 π.μ.  
Blogger Fibi said...

Oύτε γω πιστεύω στη φιλία μεταξύ γυναικών, όταν γυρνάς είναι ήδη με το φτυάρι στο χέρι... τσαντίζομαι υπερβολικά όταν "πρέπει" να παρευρεθώ σε τέτοιες συζητήσεις.

Πάντως τα καλύτερα και πιο φαν και γλυκούλικα θαψίματα τα κάνω μόνο με τον αντρούλη μου!!! χιχιχιχι

6:54 μ.μ.  
Blogger Σοφία said...

Χμμμ... οφείλω να ομολογήσω ότι αν είχα τέτοιες φίλες θα ανησυχούσα πάρα πολύ. Εκτός αν τα παραφουσκώνεις ;-)

3:10 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

κυριες μου καλημερα

φιμπι

δεν μπορω παρα να συμφωνησω μαζι σου , ατιμη ρατσα οι γυναικες οταν προκειται για φιλια

σοφια

αν τα παραφουσκωσα ? μπορει , ισως επειδη δεν ειμαι συνηθισμενος σε γυναικοπαρεες , ισως μια γυναικα αν ακουγε αντρες να σχολιαζουν να σοκαριζοταν , εχω την εντυπωση ομως οτι ειμαστε πιο ηπιοι εμεις οι αντρες

11:30 π.μ.  
Blogger Crucilla said...

Έχω ακούσει αντροπαρέες να θάβουν με το χειρότερο τρόπο, πως είναι αυτή έτσι κτλ κτλ κτλ. και ας είναι οι ίδιοι μίξη Κατέλη με Ταμπάκη.
Επίσης, κι εσύ με τον τρόπο σου τις περιποιήθηκες στο ποστ...
Δεν περνάει η μπογιά τους κτλ κτλ .
Είναι όλα συγκοινωνούντα δοχεία. Καλό είναι όντως να μην ασχολούμαστε καθόλου!

12:25 μ.μ.  
Blogger weirdo said...

Έχεις δίκιο, επαρχιακούλη..
Καμία σχέση οι γυναικοπαρέες με τις ανδροπαρέες. Άλλωστε, νομίζω ότι εσείς λίγο μιλάτε για 'γκομενικά' γενικά..
Το 'φτυάρι' και η κατινιά ανήκουν, κατά βάση, στην κατοχή του γυναικείου φύλου.. Δυστυχώς..
Καλημερες :)

9:22 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Από τη μια, η δική σου δεν έχει πολλές επιλογές. Οι "φίλες" είναι δύσκολο να βρεθούν σε μικρή επαρχιακή πόλη. Και ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ μια παρέα να ξεσκάει πότε πότε.
Αν κόψει την καλημέρα στις παλιές συμμαθήτριες επειδή γίνανε κάργιες θα βρεθεί και "δακτυλοδεικτούμενη" (αυτή η ψηλομύτα!). Έπρεπε να τις είχε ξεκόψει σιγά σιγά με κάποια άλλη αφορμή.

Από την άλλη, μάλλον δεν έχει καταλάβει 100% τι ρόλο βαράνε και πόσο τη φθονούν. Ή το έχει καταλάβει και τις γράφει εκεί που δεν πιάνει το μελάνι.

Συμπέρασμα: πρέπει να τη βοηθήσεις να κάνει νέες φίλες.

12:51 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home