Κυριακή, Φεβρουαρίου 26, 2006

Η Προσκληση

Σαββατο μεσημερι χτυπαει τηλεφωνο , γνωριμη φωνη απο τα παλια

-Που χαθηκες ρε θηριο , ζεις πεθανες ? αλλα τι ρωταω αφου παντρευτηκες

-Ενα αγχος με πιανει , ηλιθιο κινητο , δεν γνωριζω την φωνη αν και ειναι πολυ οικεια , το νουμερο δεν ειναι καταχωρημενο , μουρμουριζω κατι γενικολογα .

-Ρε μαλακα ο Π. ειμαι ξυπνα .

ενα χαμογελο και φλας μπακ στο παρελθον , μαζι σχολειο , για λιγο φοιτητες και μετα τιποτα .

-Ελα ρε συγγνωμη , που χαθηκες ?

-Αστα αυτα , το βραδυ θα τα πουμε απο κοντα , α και μην ξεχασω μονοι θα βγουμε , να πουμε καμια κουβεντα να θυμηθουμε τα παλια .

Τα παλια , ποσο παλια ? 30 ειμαι , περασαν κιολας τοσο χρονια ? αλλα ειχε δικιο ειχαμε να ειδωθουμε απο το στρατο , εκει χαθηκαμε οριστικα , δεν ηξερα που ηταν και τι κανει , μονο οτι εχει μια καλη δουλεια σε εταιρια στη Θεσσαλονικη .

Βραδυ , ξανα τηλεφωνο

-Πες που μενεις να περασω να σε παρω

-Ειναι νωρις ακομα , απο τις 9.30 θα βγουμε εξω

-Θα παμε για καφε πρωτα , χαλαρωσε και εγω εδω μεγαλωσα

9.40 ειναι κατω απο το σπιτι , δεν αλλαξε καθολου , παντα με το χαμογελο , αγκαλιαζομαστε και μου την λεει , ρε πως μεγαλωσες ετσι εσυ , πεφτουν τα μαλλακια σου αγορι μου ? στενοχωριες εχεις ? αντε μπες να φυγουμε .

10.00 Στο καφε , πηγαμε καπου ησυχα , αρχισαμε να κουβεντιαζουμε για τα " παλια " , το σημερα , αυτος ιδιος και απαραλαχτος , τρελλοκομειο , εγω καταλαβα οτι μαλλον την εχω δει σοβαρος και παω προς το οικογενειαρχης . Ολη την ωρα το ματι του παιζει , πειραζει την γκαρσονα , οποια περασει διπλα του , τον χαζευω και χαμογελαω , με γυρναει πισω χρονια και μια μελαγχολια με πιανει , οχι για τα χρονια που περασαν αλλα για το πως αλλαξαν τα πραγματα .

11.30 - Σηκω παμε για ποτο τωρα , ποιο μπαρακι μαζευει κοσμο ?

-Το Μ. , αλλα δεν εχω και πολυ ορεξη , δουλευα μεχρι το μεσημερι και ελεγα να ξεκουραστω .

-Σηκω πανω ρε , αμα πεθανεις θα χεις οσο χρονο θες για ξαπλα , που το παιζεις και δυσκολος .

11.45 Στο μπαρακι , κοσμος , καπνα , μουσικη στο τερμα , στριμωχνομαστε καπου σε μια γωνια του μπαρ και περνουμε ποτα . Γυρω μας πιτσιρικια κυριως 18 - 24 το πολυ , παρα το κρυο , ειναι σχεδον ημιγυμνα , μινι φουστες , μπουστο , πλατη εξω , τι γινεται εδω περα , πιανω τον εαυτο μου να κοιταζει σαν λιγουρης . Το καταλαβαινει ο φιλος περναει το χερι του στην πλατη μου και ψυθιριζει , σαν μπουμπουκια ειναι και μην νομιζεις οτι δεν ξερουν τι παει να πει κλαρινο , αυτα θελουν δεκα σαν εμας για να τις κανουν καλα . Χαμογελαω αλλα κατα βαθος ξερω οτι εχει δικιο . Μετα απο μερικες αποτυχημενες προσπαθειες και καποια κερασμενα ποτα σε πιτσιρικες , με πιανει απο τον αγκωνα και σχεδον με σερνει προς την πορτα , παμε τα ιδια σκατα ειναι , οπως τ αφησα , το παιζουν μυξοπαρθενες , μου ντυνονται σαν πουτανες και το παιζουν αγιες , καργιολες .

-1.30 Εχω την εντυπωσει οτι το βραδυ τελειωσε και παμε προς το σπιτι να με αφησει , λαθος .

-Που πας ρε , του λεω , εχασες το δρομο ? απο δω παμε για Μ.

-Το ξερω , παμε για ενα τελευταιο ποτο στο Κ. εμαθα οτι δουλευει ο Ν. εκει να τον δω και αυτον λιγο .

- Δεν μπορεις να τον δεις τη μερα , πρεπει να παμε το βραδυ στα μπουζουκια που δουλευει ?

Χαμογελαει πονηρα , μ αρεσει που το παιζεις δυσκολος , δεν πειραζει , πες την μαλακια σου .

Ειχε ενα δικιο

1.50 Εθνικη Οδος , προκατ κτιριο , ατακτα παρκαρισμενα αυτοκινητα , απο αγροτικα μεχρι καμπριο , και απο μεσα ακουγονται καθαρα οι πενιες , οσο πλησιαζουμε την εισοδο σκεφτομαι την τελευταια φορα που πηγα σε σκυλαδικο ..... εχει περασει λιγος καιρος , δεν βαριεσαι .

Στην πορτα ενα παιδοβουβαλο μας χαιρεταει , τον ρωταμε που ειναι ο Ν. , και μας δειχνει
, προχωραμε στο εσωτερικο του μαγαζιου , κατω μοκετα , καρεκλες και τραπεζια λες και εισαι σε καφενειο , , παντου σκοταδι , ολα τα φωτα στην πιστα , μια τελειωμενη κατι νιαουριζει νομιζοντας οτι τραγουδαει , φτανουμε στον Ν. , αντε παλι αγγαλιες φιλια .

Μας βαζει σε ενα τραπεζι απομερο , μισοσκοταδο , μονο βλεπουμε , δεν νομιζω να μας βλεπει κανενας .

-Αφου δεν μας εβγαλε τραπεζι στη κουζινα παλι καλα , λεω ολο κακια , ειναι που τον ξερουμε απο παλια

-Σκασε ρε , δεν σε κοβει λιγο , τι θες να σε βαλει φατσα καρτα , να σε βλεπει ολο το μαγαζι ? εγω δεν εχω προβλημα εσυ εισαι παντρεμενος .

Σιγα το κακο στα μπουζουκια πηγαμε , ενταξει ειναι λιγο σκυλε το μαγαζι αλλα δεν ειναι και τραγικο . Σε λιγο καταλαβα τι εννοουσε .

Η συνεχεια αυριο , Κυριακη μεσημερι ειναι να παμε και καμια βολτα .

4 Comments:

Blogger eparxiakosaloni said...

ΜΟναδικη μου αναγνωστρια σ 'ευχαριστω

11:16 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

μπα την συνεχεια την εκοψε η Κυριακατικη βολτα και μια φορτωμενη απο δουλεια Δευτερα .

1:11 μ.μ.  
Blogger Ναταλία said...

Πολλοί διαβάζουν....και δεν σχολιάζουν......;ο)

11:29 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ρε τιν σινεχεια

8:21 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home