Τρίτη, Απριλίου 18, 2006

Ηρθαν οι βαρβαροι

Πασχα αγιες μερες , για τον Ελληνα η κορυφαια γιορτη της χριστιανοσυνης , πολυ απλα εχει καλο καιρο , θα χαλαρωσει , θα βρει συγγενεις φιλους και το κυριοτερο θα παει μια βολτα και απο το χωριο του να ξεσκασει να πει οτι εφυγε λιγο και απο την πολη που ζει .
Η πολη μου ειναι μια ομορφη επαρχιακη πολη , με το ποταμακι της να την διασχιζει , τους πεζοδρομους της , που σφυζουν απο ζωη , τα εμπορικα δεξια και αριστερα , εναλλασονται με τα καφε , παντα εχει κοσμο , απο το πρωι μεχρι το βραδυ ο κλασσικος πεζοδρομος , το πρωι για τα εμπορικα , απο καποια ωρα και μετα , ειναι τοπος συναντησης , μια βολτα θα περασεις και θα χαιρετησεις αρκετους γνωστους , θα πιεις το καφεδακι με παρεα , ηρεμα πραγματα , που μ αρεσουν γι αυτο ακριβως το λογο , μια ησυχια , μια ηρεμια , οι αργοι ρυθμοι , η χαλαρωτητα .
Δυστυχως για μενα ομως για καμια δεκαρια μερες ( οσο διαρκουν οι γιορτες ) αντιο ησυχια , ηδη καραβανια αδειουχων εχουν καταφτασει και πολιορκουν την μικρη μου πολη , η αποβαση τους θα ολοκληρωθει το αργοτερο μεχρι το Μεγ. Σαββατο , μην χασουν να κανουν Ανασταση στην εξοχη , αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι για πια εξοχη μιλανε , απο τσιμεντο φευγουν σε τσιμεντο ερχονται , απλα εμεις εχουμε και πινελιες πρασινου , μαλλον θα εννοουν οτι σε αποσταση 5 λεπτων με το αυτοκινητο θα μπορεις να βρεις λιβαδι , περιεργοι τυποι .
Τελος παντων οι βαρβαροι ερχονται και μαζι φερνουν τις συνηθειες τους , βιαζονται ενω ειναι σε διακοπες , ρε πουλακι μου χαλαρωσε λιγο αγιες μερες , λες και σε κυνηγανε , εδω ηρθες να ηρεμησεις οχι να χαλασεις τη δικια μας ησυχια , τους βλεπεις μες το αγχος , να δουμε αυτο , να βρουμε τους φιλους , να παμε στο καινουργιο καφε , στο καινουργιο εστιατοριο , να ψωνισουμε , να βγουμε εκτος πολης και ολα αυτα σε 3 μερες , αλλα ετσι μαθαν δεν τους κατηγορω , με ενοχλει ομως οτι για να κανουν ολα αυτα παιρνουν και το αυτοκινητο μαζι , ρε λεβεντη , εδω οι αποστασεις ειναι μηδενικες , περπατας απο την μια ακρη της πολης στην αλλη , χαλαρα και δεν κουραζεσαι , γιατι βρε απολιτιστε παιρνεις το αυτοκινητο στο κεντρο για ψυλλου πηδημα ? ετσι σε μαθαν εκει που ησουνα ? να κλεινεις το δρομο και να πουλας και νταηλικια ? τσοπανε που μου φυγες πριν δεκα χρονια για να σπουδασεις σε Αθηνα ή Θεσ/νικη με τσαρουχια και μου γυρισες πρωτευουσιανος ( χαχαχα ) με αερα και τουπε να μου μοστραρεις πραντα , ουστ ρε χωριατη , βλαχακο .
Η πιο συνηθισμενη ατακα "τι ωραια που ειστε εσεις εδω " γιατι μωρη μαγδαλο εσυ που ησουνα στο διαστημα ? μαζι δεν μεγαλωσαμε ? και ερχεσαι τωρα μια φορα το χρονο να μου κανεις τη ζωη πατινι ? νησαφι ποια , μας εχουνε πρηξει τα ουμπαλα , που φτασαμε να κανεις κρατηση για να πιεις ενα καφε το μεσημερι , αρε Ελλαδαρα με τα μεγαλεια σου , παλι καλα που οι ορδες προτιμουν τα κυριλε μερη και αφηνουν στην ησυχια τα μικρα μας καταφυγια για τσιπουροκατανηξεις ( ειναι παρακμιακα δεν αξιζουν , ευτυχωωωωως ).
Τι να πω μονο οτι Μεγ. Πεμπτη , σταυρωση , που κι εγω ( οχι ιδιαιτερα θρησκος ) σημμαζευομαι λιγο μετα τις 12 το βραδυ τα μπαρακια και τα μπουζουκια γεμιζουν , δικαιολογια περασε η σταυρωση , και δωστου χορους και πανηγυρια , και να τα μισοξεβρακωτα τσοκαρα πανω σε τραπεζια , ναι τα ιδια που ηρθαν να γιορτασουν το Πασχα στο χωριο με συγγενεις , πιο χωριο , πασαρελα εχουμε γινει , 3 φορες τη μερα αλλαζουν οι γυναικες , αλλα το πρωι για την αγορα και τον πρωινο καφε , αλλα το απογευμα και αλλα το βραδυ , τα βλεπω αυτα και μου γυριζει το ματι , απο επαρχιακο σαλονι , θα αλλαξω το ονομα σε "μπεβερλι χιλς ντιβανι" .
Υπομονη θα περασει κι αυτο , θα ξαναβρουμε τους ρυθμους μας , μεχρι τοτε ομως με βαρια καρδια θα πιανω και εγω ενα τραπεζακι στον κλασσικο μας πεζοδρομο και με τους φιλους μου θα δινουμε βαθμο ( επιτροπη καλλιστειων ντε ) στα υποψηφια μοντελα - γλαστρες , εχει και τα καλα της τελικα αυτη η πολιορκια της μικρης μου πολης .

6 Comments:

Blogger YO!Reeka's said...

«Η πιο συνηθισμενη ατακα "τι ωραια που ειστε εσεις εδω " γιατι μωρη μαγδαλο εσυ που ησουνα στο διαστημα ? μαζι δεν μεγαλωσαμε ? και ερχεσαι τωρα μια φορα το χρονο να μου κανεις τη ζωη πατινι ?»

χαχαχαχα καλό! έλα λίγο υπομονή με εμάς τους επαρχιωτο-αθηναίους. σε λίγες μέρες θα είμαστε πάλι στα σκατά! Το βασικότερο όμως δεν μας το έχεις πει. Σε ποια πόλη της Θεσσαλίας είσαι;

10:31 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

Ειμαι και γω λιγο αναποδος , αλλα το κακο παραπαει , κυριολεκτικα η πολη πνιγεται απο τους φιλοξενουμενους , αλλα ειπαμε αγιες μερες , μπορει να ειμαι και στριμμενος γιατι πρεπει να δουλευω αντι να ειμαι και γω εξω τελος παντων , καλη καρδια .
Στα Τρικαλα ( πολη της Θεσσαλιας που κατοικοεδρευω )

10:27 π.μ.  
Blogger The wise Aineolach said...

Χαχα καλα τα λες.Κι εγω απο μικρη πολη ειμαι και σε καταλαβαινω.Ερχονται λες και πανε σε υποαναπτυκτο κοσμο και εχουν και υφακι.Μου τη σπαει το:ωραια ειστε,για λιγες μερες ομως, για πιο πολλες θελω αθηνα, γιατι θα βαρεθω.Ασε μωρε, φετος που μενω κι εγω σε "πρωτευουσα" και τρεχω ολη μερα καταλαβα πως ζουν.Δεν ζουν.

υγ.κι εγω σε διαβαζω,καλη εγκυμοσυνη να εχετε,ωραια τα μωρα,θα κανω κι εγω σιγουρα (καααποια στιγμη).

2:25 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

να σαι καλα wise aineolach , αυτη η νοοτροπια ειναι οτι χειροτερο , αυτοι που αγαπανε το χωριο , την μικρη του επαρχιακη πολη , τον τοπο τους δεν περιμενουν το πασχα να ρθουν , περνανε και ενα ασχετο σαβ-κυριακο , να δουν τους φιλους τους συγγενεις , το πασχα ομως οι περισσοτεροι το βλεπουν σαν διαφυγη απο την τσιμεντουπολη , δινουν την εντυπωση πως ερχονται γιατι ειναι η πιο φτηνη λυση και οτι αν ειχαν λεφτα θα πηγαιναν καμια Μυκονο , Παρο , Κερκυρα κτλ πιο κοσμικα , κατα τα αλλα χαβαλες να γινεται , θα περασει κι αυτο .

9:17 μ.μ.  
Blogger sevium79 said...

twra re file ntrepomai na sto pw...alla i alitheia einai oti thn allh tetarti erxomai Trikala...nomizate oti tha glitwsete mexri thn Kyriaki toy Pasxa...xxx...
xontro e?

4:15 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

γιατρε προσοχη , μην παρκαρεις οπου ναναι , φροντισε πριν βγεις εξω να εχουν παει καπου πρωτα οι φιλοι σου να κατσουν γιατι σε βλεπω να περιφερεσαι , μην ξεσαλωνεις Μ. Πεμπτη και Παρασκευη ( αν ναι με μετρο ) , φροντισε να μεινουν τα ματια σου στη θεση τους μ αυτα που θα δεις ( γυναικες ) , αυτα πανω κατω , βασικο μην ερθεις με κανενα 4Χ4 Γκραντ Τσεροκι , Πορσε Καγιεν ή παρομοιο αυτοκινητο , θα γινεις στοχος φαρμακερων σχολιων .

Ασχετο Τρικαλο εισαι δοκτορ?

11:35 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home