Πέμπτη, Απριλίου 12, 2007

Πασχα ηταν και περασε

Ουτε που καταλαβα πως περασαν οι μερες , θα μου πεις ποσο θες να κατσεις και συ , θα βαρεθεις , ελα ομως που δεν βαριομουν , απιστευτος καιρος , ηλιος , ζεστη ( να κυκλοφορω με κοντομανικο ? εγω ο κρυουλιαρης ? ) , κοσμος , φιλοι γνωστοι , προσωπα που ειχα να δω πολυ καιρο , η μερα δεν εφτανε , ποιον να πρωτοδεις
Φετος ειχαμε και αλλο προβλημα , ολοι θελαν να μας δουν , οχι το ζευγος , εννοειται , το ' θηριακι ' , και φυσικα ο μπαμπας να τον περιφερει παντου ολο καμαρι για το βλασταρι του , ενας μικρο καυγας εγινε βεβαια αναμεσα στους παπουδες για το που θα κανει το πρωτο του Πασχα ο μικρος , που θα ψησει αρνι , οχι οτι τον ενοιαζε αυτον , στα παπαρια του , ελα ομως που χωριστηκαν οι παππουδες το σοι του μπαμπα στο χωριο ( ολο το σοι ομως ) και το σοι της μαμας στην πολη .
Ο πονηρος μπαμπας βρηκε τη χρυση τομη , θα παμε και στους δυο , ετσι δεν θα χει κανενας παραπονο , ελα ομως που υπολογισε λαθος , πρωι Κυριακης πινει το καφεδακι του , παιρνει το γιο του βολτα να χαρει κι αυτος τον ηλιο , ε τι την ηθελα την βολτα , απ οποια αυλη περνουσα , χαιρετουσα κοσμο , καθομασταν με το μικρο , ο μπαμπας επινε ενα ποτηρακι τσιπουρο στην υγεια του γιου , δοκιμαζε και το κοκορετσι να δει αν ειναι καλο , δεν θελει πολυ , μεχρι τη μια το μεσημερι ειχε αρχισει να γινεται ψιλογκολ .
Τοτε επεσαν και τα πρωτα τηλεφωνα , οχι για μενα , που το χεις το παιδι ? τι κανεις ακομα ? και αν ηθελες να μπεκροπινεις να τον αφηνες σπιτι και να πηγαινες οπου θες , κατι τετοια τρελλα , ανασυνταχθηκα και κανοντας τελεια οχταρια με το καροτσακι στο δρομο , μπαμπας και γιος πηγαν χαμογελαστοι , στην πολυ αγαπημενη πεθερα , εκει δοθηκε το τελειωτικο χτυπημα , μου μιλησαν μονο μια φορα , για να μου πουν χρονια πολλα , απο τοτε με αφησαν στην ησυχια μου , και ασχολουνταν με τον παιχνιδιαρι εγγονο , η απολυτη ευτυχια , εκατσα και γω με κατι θειους , ξαδερφια και μεχρι την ωρα που φαγαμε , ειχα διαλυθει
Το καταχαρηκα ομως , ολοι χαρουμενοι , βεβαια μετα προσεξα οτι το κινητο μου ειχε παρει φωτια ( καπου το χα παρατημενο μερα που ηταν ) , οι γονεις μου ειχαν σκυλιασει , μα να μην φερεις το παιδι , ουτε να περασετε μια βολτα , κραξιμο , τι να τους πεις ? οτι δεν γινοταν να οδηγησεις ? οτι αν σου καναν αλκοτεστ θα πηγαινες αυτοφωρο ?
Το απογευμα περασε καταναλωνοντας σεβαστη ποσοτητα καφε για να συνελθω , και κανοντας βολτες με την μαμα-σαλονι , το πρωτο οικογενειακο μας Πασχα ειχε επιτυχια , ασε που νομιζω οτι μου παει ο ρολος του οικογενειαρχη , μεχρι που ξεφυγα καποια στιγμη στο σπιτι ( της πεθερας ) και εκει που ημουν μες την καλη χαρα , φωναζω στη μαμα-σαλονι

- Γυναικαααααα φερε νερο και παγο

με επανεφερε στην ταξη ομως

- Ποσο εχεις πιει ? Αντε σηκω και κανε καμια δουλεια

Οχι παιζουμε

8 Comments:

Blogger Trilian said...

σωστή η μαμα-σαλονι... αντε και του χρονου ακόμα καλύτερα (πόσο καλυτερα πια δεν ξέρω) ;)

11:08 π.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

χα χα χα χα
άμα δεν το σηκώνεις, να μην τ πίνεις φίλε μου (είπε ένα βαρύ ποτήρι, που στην 5η μπύρα τραγουδάει την ιτιά)

8:14 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

Trilian

η μαμα δεν μασαει τιποτα και φυσικα δεν μετραει τα λογια της

του χρονου με υγεια και ολα καλυτερα θα ειναι

YO!Reeka's

μην νομιζεις και γω αυτες τις μερες ξεσαλωσα , στο τσακ ημουν να τραγουδησω , εχω πει ομως πολλα τρελλα

μια ζωη την εχουμε να το ριξουμε και λιγο εξω

8:33 μ.μ.  
Blogger ptwsh said...

Μπεκρο-σαλόνι ... καθιστικό το έκανες!

Ωραίες φάσεις να τις διηγήσαι να θυμάσαι να γελάς!

11:28 μ.μ.  
Blogger bbchris said...

Μπορείς να κάνεις περικυκλωτική κίνηση. Του χρόνου να τους καλέσεις όλους στο σπίτι και να βάλεις εσύ το αρνί.
Έτσι θα ολοκληρωθείς σαν οικογενειάρχης!!! ;)

5:48 μ.μ.  
Blogger anonymous anonymous said...

Aυτα τραβα ο δυσμοιρος οικογενειαρχης... συμφωνω με τον chris Του χρόνου να σουβλίσετε εσεις αρνι και να έρθουν σε εσας ...
και για εκδίκιση να μην βάλεις μοτεράκι αλλά να το γυρίζουν εναλλάξ τα συμπεθέρια :)) ( τι κακιά που είμαι!!! )

7:44 μ.μ.  
Blogger weirdo said...

Τα σέβη μου στη μαμά-σαλόνι !
(όχι παίζουμε :p)

9:17 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

πτωση

καλη μου , ειπα και γω να χαλαρωσω μερες που ηταν , καλα ηταν , αλλα λιγο , πολυ λιγο

κρις

ευτυχως για μενα μενουμε σε διαμερισμα , ετσι δεν μπορω να τους καλεσω σπιτι και να ψησουμε σε μενα

να βαλω το αρνι δεν εχω προβλημα , αλλα στα δικα τους σπιτια

ασε που αν γινει μπαχαλο η βεραντα ειμαι σιγουρος οτι η γυναικα μου θα με βαλει να καθαρισω , δεν λεει ετσι

ανωνυμη

το ασχημο για μενα ειναι πως οτι και να κανω πλεον δεν μου δινουν σημασια

μπορουν αυτοι να ειναι κοντα στον εγγονο τους?

δεν τους νοιαζει τιποτα αλλο

γουιρντο

γυναικεια αλληλεγγυη

ολες μοιαζεται

καλημερα αγαπητη μου

12:25 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home