Τετάρτη, Απριλίου 18, 2007

Αλλο γιος , αλλο κορη

Απο μικρος φαινεται ο αντρας τι ενδιαφεροντα θα χει στη ζωη του και το πιο βασικο οτι θα τα γράφει ολα εκει που δεν πιανει η μελανη


Νοιωθω τοσο τυχερος που εχουμε το "θηριακι" σπιτι , ποσα να βγαλει και ενας πατερας τη σημερον ημερα , ποιον να πρωτοταϊσει , τη μανα ? την κορη? πανε οι εποχες που μεγαλωναν τα κοριτσια , βρισκαν ενα κοροϊδο να τους κανει ολα τα χατηρια και γλυτωνε ο πατερας


*Αφιερωμενο σ ενα καλο μου φιλο , να του ζησει η κορουλα , αλλα δεν μπορουσα να μην τον πειραξω

14 Comments:

Blogger YO!Reeka's said...

αν περιμένεις χαιρι από το γιο χάθηκες. ενώ η κόρη θα είναι μπαμπάκα και μπαμπάκα

3:20 μ.μ.  
Blogger bbchris said...

Στα παλιά χρόνια έκαναν ένα γιο για να πάρει τα χωράφια και μια κόρη να τους γηροκομίσει...

... έχεις καιρό μπροστά σου!!! :))))

7:14 μ.μ.  
Blogger ptwsh said...

γερό να είναι !

πω πω σα γρια ακούγομαι

10:50 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

ποντιε

νομιζεις , ολο γλυκες ειναι οι κορες μονο οσο ειναι μικρες , μετα ουτε που να τον δουν τον πατερα τους

κρις

το δευτερο θελω να ειναι κορη , να μου μοιαζει κιολας

το θηριακι ειναι φτυστος η μανα του

οσο για το ποιος θα με γηροκομισει , ελπιζω οτι τα παιδια μου θα τσακωνονται πιο θα με πρωτοφροντισει στα γεραματα μου

πτωση

καλη μου αυτο ειναι το πρωτο

υγεια πανω απ ολα

η συχωρεμενη γιαγια μου οταν την ρωτουσαν ποσα παιδια εχεις

απαντουσε ΕΝΑ

και συμπληρωνε μετα

....και 3 κοριτσια

10:31 π.μ.  
Blogger αθεόφοβος said...

Γρήγορα να κάνεις την κόρη γιατί οι γιοί λειτουργούν με το κεφάλι που πιάνει ο μπαγάσας της φωτογραφίας με το δεξί του χέρι!

7:35 μ.μ.  
Blogger iris said...

αχ, πόσο μεγάλωσε !! Να το χαίρεσαι. Γλύκας είναι

8:22 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

αθεοφοβος

γιατι εχω την εντυπωση οτι εχεις κορες?

το θηριακι με οποιο κεφαλι και να σκεφτεται χαλαλι του

ιρις

ο νεαρος της φωτογραφιας δεν ειναι ο γιος

αλλα αν σου αρεσε αυτος , που να δεις και το θηριακι κουκλος ειναι

λιγο πιο μεγαλος σε μεγεθος βεβαια , με φουσκωμενα μαγουλα

αλλα κουκλος

1:21 μ.μ.  
Blogger Fibi said...

Κάτι ξέρω που θέλω γιο εγώ!!!

Φτυστός εγώ θα γίνει:)

Καλημερούδια

1:26 μ.μ.  
Blogger iris said...

πάντως, ενώ όλοι οι πατεράδες λένε και παραλένε "εγώ θέλω γιο να τον πέρνω για μπάλα" και "εμένα ο γιος μου" κτλ κτλ με το πάρουν στην αγκαλιά τους την κόρη με τα νάζια και τα γλυκά της τα ματάκια μετατρέπονται σε χαζομπαμπάδες που απλά δεν μπορούν να χαλάσουν χατίρι στην πριγκιπέσσα τους !!

9:30 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

καλημερα κυριες μου

Fibi

καλη μου αυτο θα το ανακαλυψεις οταν με το καλο ερθει ο γιος

γερο ειναι και σ οποιον μοιασει

iris

συμφωνουμε

σπανια πατερας χαλαει χατηρι στην κορη , εχουν τον τροπο τους

μην νομιζεις και γω το ξερω οτι ετσι και το δευτερο ειναι κοριτσι , θα με κανει οτι θελει

ετσι πανε αυτα

ειπαμε υγεια να εχουν και ολα τ αλλα ερχονται δευτερα

10:19 π.μ.  
Blogger weirdo said...

Κι η δική μου γιαγιά, (α ρε, αθάνατη Θεσσαλία), το ίδιο έλεγε : "3 παιδιά & 2 κορίτσια" :p

Καλημέρα, επαρχιακούλη μου

10:23 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

καλησπερα πατριωτακι

οχι απλα θεσσαλια

στον σκληρο πυρηνα μεσα

οχι παιζουμε

6:58 μ.μ.  
Blogger Trilian said...

αυτό λέγεται κοινωνικός ρατσισμός... φτου σου προδότη!!!

12:18 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

καλημερα καλη μου

Trilian

ε οχι και προδοτης

και γιατι ρατσισμος παρακαλω ?

12:25 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home