Τρίτη, Φεβρουαρίου 27, 2007

Saloni , the return

Μετα απο ( κατσε να σκεφτω ) 3 εβδομαδες , ναι , εγινε το θαυμα

Εχω ξανα ιντερνετ

Βεβαια επρεπε να μεταμορφωθω σε μεαγα Αλεξανδρο , να κοψω το γορδιο δεσμο , το δικτυο μας αποχαιρετησε , οχι παιζουμε , τα ξηλωσα ολα και εκανα αυτο που κανει ολος ο κοσμος

Μια απλη γραμμη , βεβαια το κοστος δεν μου πολυαρεσε , αλλα τι να κανουμε , γινεται γραφειο χωρις ιντερνετ ?

οχι βεβαια

ελπιζω να μην αρχισω να κραζω παλι συγκεκριμενη εταιρεια

αντε ελπιζω σε μια καλυτερη αρχη

τωρα πολλα γινανε μεσα στις 3 αυτες εβδομαδες

μεγαλωσαμε , ( οχι εγω ) το καμαρι μου

γιναμε αντρες

και ναι ο μπαμπας ακολουθωντας πιστα οτι κανουν και οι αλλοι ( πατεραδες ) εντυσε το γιο στα μαυροασπρα

μπορει να παμε κατα διαολου σαν ομαδα ( ΠΑΟΚ )

αλλα ο γιος ειναι κουκλος με το φορμακι

10 Comments:

Blogger Bliss said...

αστα να πανε με τον παοκ
ξεφτιλα ρε γμτ

φιλια στον παιδαρο

3:10 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

μικρη μαργκο

καλημερα

το βαρελι δεν εχει πατο

ξεφτιλα και ρεζιλικια

αλλα...

οσο με πληγωνεις , τοσο με πορωνεις (ΠΑΟΚ)

ετσι θα μαθει και το θηριακι

1:20 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

στα ασπρόμαυρα; σαν κοράκι δηλαδή το έντυσες το παιδί!!!!!

1:55 μ.μ.  
Blogger weirdo said...

καλή επάνοδο, χαζομπαμπά:)

2:02 μ.μ.  
Blogger bbchris said...

Δηλαδή αν κατάλαβα καλά έκανες τρεις εβδομάδες να βρεις το σωστό νούμερο για ν' αγοράσεις ένα απλό φορμάκι στο παιδί!!!!!!!
Και με τέτοια αποτελεσματικότητα περιμένεις καλύτερη αντιμετώπιση απ' την σύζυγο?

:-))))))))))))))))))))))

2:54 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

YO!Reeka's

εισαι γνωστος εγκαθετος

κουκλος ειναι και ειναι κυριως στα ασπρα με μια πινελια μαυρου

weirdo

καλησπερα καλη μου

chris

απο αποτελεσματικοτητα ο μπαμπας παιρνει κατα απο την βαση

αλλα ειμαι αξιαγαπητος ;)

6:58 μ.μ.  
Blogger αθεόφοβος said...

Τι τραβάνε και αυτά τα παιδιά από τους πατεράδες τους!

7:53 μ.μ.  
Blogger iris said...

κι εσύ παόκι βρε ;;; Κι άλλος στην παρέα ! Καλώς όρισες. Μας λείψατε (Εσύ κι ο γιόκας σου)

8:15 μ.μ.  
Blogger Trilian said...

γιατί το παιδάκι το ντύσατε κατάδικο ;)

2:59 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

αθεόφοβος

ελα υπερβολες

ο πατερας του εχει φοβερο γουστο

iris

αγαπητη μου ειμαστε λιγοι , αλλα καλοι

τωρα πλεον ειμαστε λιγοι +1 βρεφος

Trilian

κακια

ακου καταδικος

κουκλακι ειναι με το φορμακι

ξερω εγω τι κανω

8:53 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home