Τετάρτη, Δεκεμβρίου 27, 2006

Συναντηση

Απο τα πρωτα ποστ που εγραψα , οταν ανοιξε αυτο το μπλογκ , 2 ηταν τα ατομα που διαβαζαν οτι μου κατεβαινε στο κεφαλι , η Ειρηνη και ο Γελιαλ , η Ειρηνη στματησε να ασχολειται με το αθλημα , ο Γελιαλ ομως επιμενει και συνεχιζει να γραφει , ειναι απο τα πρωτα μπλογκ που διαβασα , Απο το γραφειο , απιστευτο χιουμορ , τρελλος χαβαλες και ετοιμος να αυτοσαρκαστει , ετσι οταν δοθηκε η ευκαιρια , βλεπετε υπαρχει και η αποσταση στη μεση , ειπαμε να συναντηθουμε .

Ο δρομος για το χλιδατο , χειμερινο θερετρο (?) των πλουσιων , χωριο του , περναει λιγο εξω απο το δικο μου επαρχιακο σαλονι , ετσι η συναντηση ηταν αναποφευκτη

Ομολογω οτι καθυστερησα λιγο , τον εστησα για κανενα δεκαλεπτο , αλλα δεν ηταν δικο μου λαθος , βλεπετε γιορτες , κινηση , πανικος , φτανοντας στο σημειο του ραντεβου , ειχα μια ανησυχια , δεν ειμαι και φαν των γνωριμιων μεσω ιντερνετ , τι θα βρω μπροστα μου ? και αν ειναι κανενας περιεργος , αν ειναι κανενα ψωνιο απο την Αθηνα ? χιλια δυο ασχημα περασαν απο το μυαλο μου , ειχα παει και μονος μου , ευτυχως ειπαμε να συναντηθουμε σε μερος που ειχε κοσμο .

Αλλα ολα αυτα διαλυθηκαν με το που ειδα τον κυριο που γραφει Απο το γραφειο , καθισμενος στο αυτοκινητο , με αναμμενα τα αλαρμ , να κοιταζει το δρομο τρομαγμενος , να βλεπει τρακτερ να περνανε απο μπροστα του , αγροτικα με ιλλιγιωδη ταχυτητα , ειμαι σιγουρος οτι περιμενε να δει ενα στολισμενο με φωτακια (γιορτες βλεπεις) και απο μεσα να κατεβαινει καποιος ημιαγριος , με λαστιχενιες μποτες και λασπη μεχρι το γονατο , τον απογοητευσα λιγο , αλλα σε καλο του βγηκε

Περιττο να πω οτι ο Γελιαλ ειναι ιδιος με το σκιτσο του , απιστευτη ομοιοτητα , αν και το σκιτσο ειναι πιο χαριτωμενο , η πρωτη εντυπωση με καθησυχασε λιγο , αλλα δεν διελυσε τους φοβους μου .

Στον καφε , ειχαμε την ευκαιρια να πουμε περι ανεμων και υδατων , αυτα που μου μειναν

1. ο κοσμος ειναι πολυ μικρος , για 2 μηνες εχασα την ευκαιρια να ειμαι στο ιδιο στρατοπεδο με τον συγκεκριμενο κυριο , εκει θα εβλεπε τι θα πει πονος , εγω θα ημουν ο παλιος και θα πατουσα την ουρα του "ποντικα" οποτε τον εβρισκα μπροστα μου

2. η φωτογραφια της κοπελας που μου εδειξε , με καμαρι , δεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι αυθεντικη , τι δουλεια εχει μια πανεμορφη γυναικα , με τον Γελιαλ ? ισως τον θελει για τα λεφτα του , δεν μπορω να το εξηγησω αλλιως , εκτος αν εχει αλλα "κρυφα" χαρισματα , που το αποκλειω

3. απο κοντα ειναι μετρημενος , σοβαρος , ηρεμος , καλος συνομιλητης
( αυτα τα γραφω επειδη θα τα διαβασει , δεν ισχυουν )

4. ναι , εκανα ενα λαθος , εστριψα 20 μετρα νωριτερα κατα την επιστροφη μας , το καταλαβα αμεσως , αλλα με τρομο συνηδειτοποιησα οτι θα με κανει βουκινο και συνεχισα στον αγροτικο δρομο που μπηκαμε , ελπιζοντας να μας βγαλει καπου , ελα ομως που ηταν αδιεξοδο , φυσικα και δεν τον πιστεψα οτι θα το αφηνε ασχολιαστο

5. αν και πρωτη φορα τα ειπαμε απο κοντα , κατα περιεργο τροπο υπηρχε οικειοτητα

Οι συμπτωσεις ειναι τρομακτικες , ο Γελιαλ , οχι μονο ειναι απο τους πρωτους που διαβασαν οτι εγραφα , αλλα και ο πρωτος μπλογκερ που συναντησα απο κοντα , ελπιζω να μου βγει σε καλο

Φευγοντας , μου ειπε κατι που ακουστηκε σαν απειλη

- Την επομενη φορα θα περασω απο την πολη σου να τα πουμε , αυτο μ εβαλε λιγο σε σκεψεις , αλλα δεν εδωσα σημασια

αλλωστε τοτε θα ειμαι εντος εδρας ;)

16 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Τον γνώρισαν και διαλύθηκαν οι άσχημες υποψίες που περνούσαν από το μυαλό σου;;;
Εμένα πάλι πολλαπλασιάστηκαν...

12:39 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ θεριο ανημερο

πλεον ειμαι σιγουρος οτι δεν ειναι φυσιολογικος , δεν στεκει στα καλα του

οπως καταλαβαινεις δεν ειχαμε προβλημα να συννενοηθουμε , τα βρηκαμε ανετα

12:58 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

Τι να πρωτοσχολιάσω!
α. χειμερινό θέρετρο ο μακρύγιαλος χμ καλό ακούγεται. το γκστάαντ της πιερίας
β.το στήσιμο όπως είδες το άφησα ασχολίαστο. όπως και το στρατό. ψαρώνει ωρέ ο αερόμπατσος;! (κατά το «πονούν ωρέ τα παληκάρια;)
γ.τα κρυφά μου χαρίσματα να τα αφήσεις ήσυχα μη γίνουν φανερά :Ρ
δ. ήμουν μετρημένος συνομιλητής επειδή με είχες πιάσει μονότερμα χα χα χα
ε. ναι, οικειότητα υπήρχε, αλλά δεν θέλω να το σκέφτομαι χα χα χα
στ. την επόμενη φορά που όντως θα περάσω από την πόλη σου κανόνισε την πορεία σου! εγώ σε χωματόδρομο δεν ξαναμπαίνω μαζί σου.
ζ. αυτά. καλές γιορτές. να μου φιλήσεις το μωρό-θαύμα ;)

5:57 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ Γιωργο

μην σχολιαζεις τιποτα

και λιγα εγραψα

εμφυτη η ευγενεια μου , οχι σαν κατι αλλους που γνωρισα ;)

το μωρο θαυμα θα το δεις το πασχα

μεχρι τοτε λογικα θα περπαταει και θα μας δερνει ολους

αντε καλη χρονια να εχουμε

11:23 π.μ.  
Blogger αθεόφοβος said...

Εχω την εντύπωση ότι κάπου στο μέλλον βλέπει τον εαυτό του σαν χαζομπαμπά και πέρασε να δεί πως είναι αυτό το είδος!

11:28 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ αθεοφοβος

αυτος καλα βλεπει τον εαυτο του χαζομπαμπα

1. που θα βρεθει ηρωικη γυναικα να αναπαραγει το ειδος μαζι του ?

2. Αντε και υπαρχει , εγω το δεχομαι οτι μπορει να βρεθει μια , αυτος μπορει ?

καλη χρονια να εχουμε

και του χρονου εδω με υγεια

7:59 μ.μ.  
Blogger Crucilla said...

πωπωπω! Καλέ εσείς γίνατε φίλοι κολλητοί! Τι αβρότητα, τι ευγένεια!

6:20 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ Crucilla

καλη μου χρονια πολλα , ευχομαι τα καλυτερα για τον καινουργιο χρονο

το γλυκο θα δεσει και θα γινουμε φιλοι οταν τον συστησω στο γιο μου , μεχρι τοτε θα τον κραξω χαλαρα .

12:11 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

καλή χρονιά χαζομπαμπάαααα

12:44 μ.μ.  
Blogger Trilian said...

Καταρχην Καλή χρονια και οτι επιθυμείς για εσένα και την οικογένεια σου! Όσο για τον Τζελ αυτο που κουβαλάει φωτογραφία πολύ με τσαντίζει... εμένα δεν μου την έδειξε... κατάλαβες ο Κυριος; Θα τον φτιάξω θα δείς!!!

3:30 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ καλη χρονια ερωτευμενε

παντα κλα να ειστε και χαρουμενοι

@ τριλλιαν

καλη χρονια

υποπτο μου φαινεται που δεν στην εδειξε , λες να εχει τιποτα πονηρο στο μυαλο του ?

ολα να τα περιμενεις απ αυτον

6:40 μ.μ.  
Blogger Bliss said...

αυτα τα λετε μεχρι να δειτε εμενα

χα

καλη χρονια τρελαρεςςςςς

9:03 μ.μ.  
Blogger weirdo said...

Χιχι! Μπράβο, παιδιά! Κύλησε ο τέντζερης..

(Καλή χρονιά, επαρχιακούλη μου, και να σας 'καβαλήσει' γρήγορα το μπουμπούκι σας../τώρα αυτό δεν είμαι σίγουρη ότι είναι ευχή../!
Φιλάκια!)

11:28 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ μικρη μαργκο

καλη χρονια

νεαρη μου εισαι εκτος συναγωνισμου , μολις 22 , δεν μας συμφερουν οι συγκρισεις

@ γουιρντο

καλη χρονια και σε σενα , να ευχηθω ο καινουργιος χρονος να ειναι γεματος υγεια και οτι καλυτερο για σενα

οσο για το μικρο , μας εχει καβαλησει ηδη , αυτος κανει κουμαντο σπιτι πλεον , οχι παιζουμε

τωρα για το κυλησε ο τεντζερης..., μαλλον εννοεις τον Γελιαλ , ειναι λιγο γεματουλης , το χει παραδεχτει και ο ιδιος ;)

10:31 π.μ.  
Blogger jul said...

Φοβερο και τρομερο...
η αληθεια ειναι πως συναντηση με καποιον απο το δικτυο ειναι ..χμμμ περιεργη..δεν ξερεις καν ποιος σε περιμενει..ευτυχως δεν συναντησες τον αιμοσταγή δολοφονο με το πριονι!!!!!!!

3:29 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ julia

αγαπητη μου , πραγματι περιεργες οι συναντησεις ανθρωπων μεσω ιντερνετ

οσο γι αυτον που συναντησα

κοντα επεσες ( δολοφονος με το πριονι ) μονο που ειχε και πλατυ χαμογελο ο ατιμος

10:17 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home