Τρίτη, Ιανουαρίου 16, 2007

τι μας βρηκε ....

Η μιση Ελλαδα στο κρεβατι με ιωση , το ασχημο ειναι να εισαι στους μισους που εχουν ιωση

Αντε και τα αντεχεις ολα

τον υψηλο πυρετο (39+)

τους πονους στις κλειδωσεις , λες και εισαι παππους

την κλεισουρα στο σπιτι , ας ειναι καλα η Μενεγακη που μου κανει παρεα

το απιστευτο μενου με σουπες , κοτοσουπα , ψαροσουπα , παπαροσουπα κτλ ,

Αυτο που δεν αντεχεται ειναι τα δαλοφονικα βλεμματα ολων , γυναικα , παππουδες , γιαγιαδες

ρε φουκαρα αν κολλησες το μικρο , μαυρο φιδι που σ εφαγε , που θα πας να κρυφτεις

με τοση αγαπη γυρω μου , λεω να μην αναρρωσω συντομα , να το απολαυσω οσο μπορω

19 Comments:

Blogger An-Lu said...

χεχεεεεε! Καλά θα κάνεις!!!! Για να μάθουν!

8:01 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Περαστικά σου!
Και μη στεναχωριέσαι αν καμιά φορά νιώθεις σχεδόν σαν παρείσακτος, τώρα είναι η πίεση των νέων ευθυνών, σιγά-σιγά θα και θα έρθουν και οι ωραίες οικογενειακές στιγμές...

8:09 μ.μ.  
Blogger iris said...

αμ ,έτσι είναι. Αν αρρωστήσει ο μπέμπης; Τότε θα αρρωστήσεις και εσύ δυο φορές !

8:13 μ.μ.  
Blogger nassos said...

Εγώ τι να κάνω που η μάνα μου ήταν για 1 εβδομάδα στο νοσοκομείο, ο πατέρας μου άρρωστος στο σπίτι (με τους πονους στις κλειδωσεις και πολύ βήχα) και εγώ από τη μια να μπαίνω στο θάλαμο του νοσοκομείου και από την άλλη απομονωμένος στο δωμάτιο μου;; Λείπει και η αδερφή μου στο εξωτερικό...

Περαστικά σου και γενικά να προσέχετε!

9:21 μ.μ.  
Blogger Fibi said...

Άλλο που δεν ήθελες... έβλεπες οτι όλο το ενδυαφέρον ήταν στον μπόμπιρα και ξάπλαρες για να τους τραβήξεις την προσοχή :Ρ

περαστικούλια

1:41 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

αντε , και σε δυο χρονια θα κανεις το αντιγριππικο , γιατι θα σου μεταδιδει ο μπεμπης ό,τι θα τσιμπαει απ τον παιδικο..
και προσοχη , μη κολλησεις τον μπεμπη..θα περιμενεις ενα τριωρο τον γρηγορη , για να ακουσεις τη χιλιοειπωμενη ατακα " στη μαμα μοιαζει το παιδι...ευτυχως που υπαρχουν και οι παιδικοι σταθμοι ( και ο νοών νοητω )"

10:11 π.μ.  
Blogger ptwsh said...

Κλείσε τ' αφτιά σου και απόλαυσε τις σούπες.

+ φυσικά περαστικά σύντομα!

10:54 π.μ.  
Blogger aspri_chokolata said...

Περαστικα!!

Τωρα τι να σου πω καλη επανοδο στο γραφειο? Κατσε λιγο στα ζεστα σου να τους χαρεις αλλα οχι πολλα πολλα και κολλησεις το μωρο ε?

12:12 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ An-Lu

αγαπητη μου αυτοι δεν μαθαινουν με τιποτα , αλλα και γω το βιολι μου , βεβαια σημερα που εγινα καλα με βλεπουν με αλλο ματι

@ ανωνυμε

ναι σαι καλα

η απορια μου ειναι , η πιεση των ευθυνων πεφτει σε ολους τους αλλους εκτος απο τον πατερα ? που ειναι χαλαρος και ηρεμος

οχι βεβαια , οπως το αντιμετωπιζει ο καθενας , τελος παντων , ωραιες οικογενειακες στιγμες ζουμε απο την πρωτη μερα , δεν εχω παραπονο

@ ιρις

καλη μου εφτασες στην καρδια του προβληματος

αν αρρωστησει ο τζουνιορ , ποιος θα τρεχει ? ποιος θα αγωνια ? οι δυο γονεις πρωτα απ ολα

ευτυχως το θηριακι ειναι καλα

@ νασος

τι να πω , περαστικα στους δικους σου

προσεχε εσυ να σαι γερος , γιατι καποιος πρεπει να προσεχει τους αλλους

εγω για 2 μερες πυρετο ειχα , ελπιζω να την περασα ετσι ελαφρα

@ φιμπι μου

με καταλαβες , το παραδεχομαι

οργανωμενο σχεδιο , να πεσουν τα φωτα πανω μου

ελα ομως που γυρισε μπουμερανγκ

μονο που δεν με διωξαν απο το σπιτι

@ πτωση

αγαπητη μου δεν μπορω αλλη σουπα , εξω να εχει ηλιο , ωραια μερα και γω να προσπατηω να φαω καυτη σουπα

ε οχι

ευτυχως τερμα αυτα απο σημερα

θα σκοτωσω τα μικροβια με τσιπουρο και μεζε κατω απο τον ηλιο , το καλυτερο φαρμακο

μιας και επεσε ο πυρετος

@ ασπρη σοκολατα

η επανοδος στο γραφειο εγινε

ασε που δεν μπορω να ειμαι ξαπλωμενος ολη μερα , να μην κανω τιποτα και να σερνομαι απο το κρεβατι στον καναπε

ευτυχως σημερα ο ιος αποφασισε να αποχωριστει το σωμα μου , ελπιζω δηλαδη , και ετσι παλι στα γνωστα

1:10 μ.μ.  
Blogger ptwsh said...

λέγε μας τέτοια ... εγώ εδώ με θέα την Κηφισίας με άδειο το στομάχι και εσύ μου λες για τσίπουρο και μεζέ;

Εεε όχι ! Α μα πιά! Να κάτσεις εκεί που κάθεσαι και να φας σούπα!

2:25 μ.μ.  
Blogger bbchris said...

Έλα τώώώώώρρρρααααααααααα!!!!!

Αντί να είσαι χαρύμενος που κοιμάσε μές το σπίτι κι όχι στο κοτέτσι ή τον σταύλο διαμαρτύρεσαι κιόλας!!!!!

:-)))))))))))))))

Περαστικά!!!!!!!

5:10 μ.μ.  
Blogger Bliss said...

αααψου!

με τις υγειες σας
και περαστικα

τα φιλια μου οταν αναρρωσεις στον μικρο πρικγιπα!

5:43 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

καλά, σιγά μην ψαρώσει το σούπερ μωρό με μια ιωσούλα :)
εσύ πάλι, έτσι όπως σε έκοψα, μάλλον δεν τρως καλά, λίγο χλωμό σε είδα
:) :) :)

9:40 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ αγαπητη μου πτωση

αυτα ειναι τα καλα της επαρχιας

τι να σας κανω οι περισσοτεροι , στιβαχτηκατε στην Αθηνα

@ κρις

σ ευχαριστω

κατι ξερεις παντως εσυ , τυχερος ειμαι που δεν υπαρχει κοτετσι ή σταβλος αλλιως .....

@ μικρη μαργκο

σ ευχαριστω , εχω ψιλοσυνελθει

εννοειται οτι δεν φιλαμε το μικρο , αν δεν σταματησει ο βηχας

η μαμα του περιμενει να μου παρει το κεφαλι σ ενα τετοιο λαθος :(

@ Γιωργο

ειναι τυχαιο οτι εισαι το 13ο σχολιο ?

οχι απλα χλωμος , το κιτρινο ειναι το φυσικο μου χρωμα

ευτυχως το θηριακι εχει αναπτυξει αντισωματα απο τωρα , γιατι δεν με εβλεπα να βγαζω εβδομαδα

10:05 μ.μ.  
Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

Χαχα αν κόλλησες το μωρό θα πάθεις πολύ χειρότερα!

1:33 μ.μ.  
Blogger αθεόφοβος said...

Εδώ που τα λέμε μάλλον την βόλεψες για καμιά εβδομάδα δεν θα αλλάζεις πάνες!
Θα ρίξεις και τα τσίπουρα με την παρέα και όταν γυρνάς στο σπίτι θα φυσσάς με θόρυβο την μύτη που θα λές ότι τρέχει ακόμα!

1:49 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ michaella

ευτυχως ο μικρος δεν εχει τιποτα

σωθηκα!!!!!!!!!!!!

@ αθεοφοβος

ντροπη , για 2 μερες δεν αλλαξα πανες , σιγα μην μ αφηναν παραπανω

αλλα , ολα κι ολα το τσιπουρο με τους φιλους ειναι ιερο πραγμα , δεν χρειαζονται δικαιολογιες

μην τρελλαθουμε κι ολας

8:40 μ.μ.  
Blogger Trilian said...

μμμ... έτσι είναι αν δεν σου σταθεί η ιδια σου η οικογένεια ποιος τοτε ε; (πάντως κρίμα θα είναι να κολλήσει το μικρούλι!)

10:57 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ Trilian

αυτο αναρωτιεμαι και γω αγαπητη μου

αν δεν σου σταθει η οικογενεια , ποιος?

ευτυχως ο μικρος εχει γερο οργανισμο και δεν κολλησε τιποτα

11:56 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home