Πέμπτη, Ιανουαρίου 04, 2007

Διακοπες τελος........

Πως εγινε και αυτες τις γιορτες , ενω ηθελα να ξεκουραστω , να περασουν οι μερες σε ενα οικογενειακο περιβαλλον , εγινε το αντιθετο .

Κουραση , κοσμος να μπαινοβγαινει σπιτι , ολοι να θελουν να δουν το μικρο , να κανουν Χριστουγεννα μαζι του ( εμεις απλα υπηρχαμε , επειδη δικο μας ειναι το σπιτι ) , και φυσικα να αλλαξουν το χρονο μαζι του , ειναι απιστευτο , λενε εμενα χαζομπαμπα και ολοι οι υπολοιποι γυρω εχουν χασει την μπαλλα

Απο τα ωραια των εορτων

Παρομονη πρωτοχρονιας , αποφασιζουμε να την περασουμε οι 3 μας , πρωτη φορα βλεπεις , που να ξεραμε , 11,40 χτυπαει κουδουνι , η μελωδικη φωνη της πεθερας , ηρθαμε ανοιξε , σοκ , μα τι θελουν τετοια ωρα , δεν ειπαμε να μεινουμε μονοι ? ηθελαν να αλλαξουν το χρονο μαζι με το μικρο , με τις φορμες ανοιγω την πορτα , την βλεπω , ξινιζω τα μουτρα και λεω

δεν ειπες οτι θα περασεις , να ειχαμε ετοιμασει κατι

πληρωμενη απαντηση , μην φοβασαι φεραμε εμεις ερχεται ο πεθερος σου εχει τσαντες κατω , δεν πας να βοηθησεις ?

τον ειχε φορτωσει τον ανθρωπο με φαγητα , ειχε μεταφερθει το δειπνο σπιτι μου :(

Την πρωτη μερα του χρονου , στους γονεις μου , ειχε στηθει ολοκληρη επιχειρηση , για να πεσει ντε και καλα το φλουρι στο γιο μου , ηταν γελοιο το ολο θεμα , αλλα τι να πεις , η μανα μου , ειχε σημαδεψει την πιτα , και ειχε μετρησει τα κομματια , ολα ηταν ετοιμα και επεμενε , να δουμε ποιος θα ειναι ο τυχερος φετος , ποιος θα βασιλεψει

ελα ομως που λογαριαζε χωρις τον ξενοδοχο - πατερα μου , ο φουκαρας , μην εχοντας ιδεα , πηγε και πηρε το μαχαιρι απο την πιτα ( ηταν το σημαδι ) και εκοψε ενα κομματακι για να φαει , κανοντας το τραγικο λαθος να γυρισει και το ταψι , ποος ειδε την μανα μου και δεν την φοβηθηκε

ευτυχως επεσε το φλουρι σ αυτην και ολο καμαρι , ανακοινωσε , νατο το φλουρι στο κομματι του μπεμπη !!!!!!!!!!!!!!! τρελλα γελια εγω και ο αδερφος μου , οι οποιοι ειχαμε χασει επαφη με το περιβαλλον ( τσιπουρο βλεπετε ) αρκετη ωρα πριν

Σε γενικες γραμμες καλα ηταν , αλλα λιγο βρε παιδια , πως περνανε ετσι οι μερες οταν καθεσαι , τωρα πισω στη δουλεια , τα κεφαλια μεσα

8 Comments:

Blogger eparxiakosaloni said...

@ νοτος

χιλιοι καλοι χωρανε

τιποτα δεν με χαλαει , αλλωστε εγω σπιτι μου ημουνα , χυμα

στα πρωτα του γενεθλια μαλλον θα φερουν τον πανικο οι εγγονοπληκτοι

9:50 μ.μ.  
Blogger αθεόφοβος said...

Δηλαδή έφτασες να κάνεις και παιδί και δεν έχεις κατάλάβει ότι δεν παντρεύτηκες την γυναίκα σου μόνο αλλά και την μανα της μαζί;
Δεν μπορεί να έχουν όλοι την ευτυχία, σαν και μένα, να του χωρίζουν 500 τουλάχιστον χιλιόμετρα απο την πεθερούλα τους.
Βέβαια οπωσδήποτε 1 φορά αλλά και 2 και 3 φορές θα μιλήσουν στο τηλέφωνο.

1:56 π.μ.  
Blogger iris said...

Χα, χα. Να θες να αγιάσεις και να μην σε αφήνουν ! Η κλασική ελληνική οικογένεια. Να τους χαίρεσαι όμως όλους. Είναι πολύ άσχημο τις γιορτές να είσαι μακριά από τους δικούς σου

6:45 μ.μ.  
Blogger Trilian said...

πω πω ρε παιδάκι μου τι τραβάς και εσύ... τι να πω... και του χρόνου να είσαστε καλα να γιορτάσετε και πάλι όλοι μαζι (γιατι οι 3 σας ξέχνα το)χιχι!

11:36 π.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

χεχεχε σαν να σε βλέπω στην ατάκα με την πεθερά. δεν είχε και κίνηση ο γνωστός δρόμος ταχείας κυκλοφορίας, πώς δεν έκοψε τον πεθερό σου που ήταν φορτωμένος ο άμοιρος :)
αντε καλή χρονιά σε σας και στο σούπερ μωρό !!

12:52 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ αθεοφοβος

τυχερο παιδι

500 χιλιομετρα μακρυα ?

αν σας χωριζε και ενα τελωνειο θα ησουν ευτυχισμενος

σκεψου τωρα

εμενα που μας χωριζουν μονο 50 μετρα

:(

@ ιρις

Το ξερω οτι ειναι ασχημο να εισαι μακρυα απο τους δικους σου

το καταλαβαινω

αλλα αν εισια και συνεχεια με τους δικους σου

ε δεν μπορει , ολο και κατι θα γινει

@ τριλλιαν

να μαστε καλα και του χρονου

και θα παρω την οικογενεια μου ( μονο ) για δυο μερες και θα παμε καπου μονοι μας

ολες τις υπολοιπες , μαζι με τους συγγενεις , χαλαω εγω χατηρια

@ Γιωργο

εκει που εισαι ημουνα

εδω που ειμαι θα ρθεις

τι να πει και ο ερμος ο πεθερος

κουμαντο κανουν οι γυναικες

ποιος αντεχει την γκρινια τους ?

καλη χρονια να εχουμε

και το μωρο οντως γινεται σουπερ ;)

6:45 μ.μ.  
Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

ego nomizo itheles na deis tin petheroula sou haha

3:54 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ michaella

αγαπητη μου δεν ηθελα να δω την πεθερα μου

ηθελα ΠΟΛΥ να την δω , να μου κανει ποδαρικο για το καινουργιο ετος

ετσι ειμαι εγω , αυτους που μου φερνουν γουρι , τους θελω κοντα μου

10:13 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home