Τρίτη, Δεκεμβρίου 19, 2006

Τεταρτη 13 / 12 /2006

Μιλαω στο τηλεφωνο με τον υπαλληλο - μηχανικο μιας υπηρεσιας του νομου , φοβερο παιδι , στην ηλικια μου , να κοπει στα δυο να σε βοηθησει , δεν υπαρχει ανθρωπος να πει κακια κουβεντα για αυτον , παρ ολα οσα λενε για τους δημοσιους υπαλληλους , αυτος ειναι η εξαιρεση του κανονα , μεσα στο αγχος μου δεν προλαβαινω καν να του ευχηθω για την γυναικα του που γεννησε στις αρχες της βδομαδας , το θυμηθηκα μετα , κλεινουμε ραντεβου για την Παρασκευη στο γραφειο του , μετα απο δικη μου επιμονη , να τελειωνω με την δουλεια , να προχωρησει , να πληρωθω , μου κανει το χατηρι .

Παρασκευη 15/12/2006

Απο το πρωι τον ψαχνω στο τηλεφωνο δεν απαντα , μες τα νευρα , εχω προθεσμια , ο ιδιοκτητης μου χει σπασει τα νευρα , γιατι με ξεχασε ? επρεπε να ειναι στο γραφειο του , ηταν αναγκη να ειναι και Παρασκευη ? δεν πειραζει θα περασω απο αλλη υπηρεσια πρωτα , στο ενδιαμεσο τον παιρνω συνεχεια τηλεφωνα , τιποτα . Στο γραφειο της αλλης υπηρεσιας μια κοπελα ευγενεστατη ψαχνει μια στιβα χαρτια να με εξυπηρετησει , με βλεπει συνεχεια στο τηλεφωνο , μ ακουει να λεω ' μα κανενας δεν παει στη δουλεια του ?' , με κοιταζει και μου λεει
- δεν τα μαθες , ειναι ολοι στην κηδεια

- πεθανε κανεις ? ολοι νεοι ειναι εκει μεσα , ακομη και η προισταμενη

- ενα νεαρο παιδι , 32 χρονων

παγωσα

- ξερεις ονομα

- ναι , ο Δ ο μηχανικος

τα ποδια μου κοπηκαν , σωριαστηκα στην καρεκλα

- μα πως , την Τεταρτη μιλουσαμε , ηταν καλα , πως ?

- χτες βραδυ , απο καρδια

32 ετων , προσφατα πατερας , φοβερος ανθρωπος , ακομα δεν μπορω να το χωνεψω , να το καταλαβω , καλο δρομο Δ , δεν προλαβα καν να σου ευχηθω για το μωρο ........

8 Comments:

Blogger YO!Reeka's said...

πωπωπωπω.... αμάααν... τι να πω την υγεία μας να 'χουμε φίλε μου! μπρρρρ και μακριά από τα άγχη!

12:58 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

φτου - φτου σκόρδα!!!!!!

Την υγεία μας και ας πάει και το παλιάμπελο. Μπούλβερη και κουρνιαχτός να γίνει!!!!!

5:09 μ.μ.  
Blogger Crucilla said...

:-(

8:13 μ.μ.  
Blogger aspri_chokolata said...

Τωρα τελευταια ακουω ολο και περισσοτερα τετοια...
Ακριβως αυτο.
Μη βασανιζεστε για μικροπραγματα, και ειναι ολα μικροπραγματα.
Αντε να το δουμε ομως μεσα στο κουκουλι μας ο καθενας.

11:56 μ.μ.  
Blogger weirdo said...

Συνέχεια τέτοια ακούμε..
Εσείς ειδικά οι άντρες, 30-45.. Να προσέχετε.. Λιγότερο άγχος, γαμώτο..
Λυπάμαι πολύ, επαρχιακούλη μου..

12:23 π.μ.  
Blogger αθεόφοβος said...

Μου θύμισες ένα αντίστοιχο με ένα φαναρτζίδικο που πήγα να πάρω το αυτοκίνητο και το βρήκα κλειστο.
Την άλλη μερα που πήγα βαπόρι για την ταλαιπωρία έμαθα ότι ήσαν στην κηδεία ένός παιδιού που είχαν στο συνεργείο 19 χρονών από μηχανάκι.

1:54 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

καλημερα σε ολους

κατι τετοια γινονται και τρως μια σφαλιαρα απιστευτη , ξερω οτι ειναι δυσκολο να αποβαλλει κανεις τα καθημερινα αγχη , αλλα ποσο θα ζησουμε ? πανω απ ολα η υγεια

αυτο το λεω , αλλα δεν το τηρω

θα προσπαθησω τουλαχιστον

11:52 π.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

ΚΟΙΤΑ το e-mail σου! επείγον! cheers

11:39 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home