Τρίτη, Φεβρουαρίου 06, 2007

Στρατος

Ολοι ( αντε σχεδον ολοι ) οι αρσενικοι , με την πρωτη ευκαιρια , ανατρεχουν σε ιστοριες απο το στρατο , ειναι αγαπημενο θεμα συζητησης και παντα θεωρουν οτι μονο αυτοι περασαν ασχημα , κακουχιες , μονο στον πολεμο δεν πηγαν

φυσικα παρ ολες τις δυσκολιες , το κρυο , το τρεξιμο , ειχαν απιστευτο γελιο , ζησαν καταστασεις που ουτε σεναριογραφος θα τις σκεφτοταν και νοσταλγουν τις μερες που ηταν "παλιοι" και ετρεχαν τους "ποντικες"

σε τετοιες κουβεντες με τους φιλους μου , ειμαι ο μονος που δεν μπορει να πει ιστοριες , δεν το δεχονται , βλεπετε εγω ημουν το βυσμα ,

-Τι να μας πεις και συ "μοδιστρα" ( μοδιστρα = σμηνιτης , αεροπορια )

το γιατι μας λενε ετσι μπορειτε να το δειτε παρακατω


δικαιολογημενο το μενος τους και ο φθονος αν σκεφτεις οτι ετσι οπως τα περιγραφουν , ο στρατος ξηρας ειναι καπως ετσι


φταιω εγω που δεν εχω τυψεις ? τι να κανω στην Ελλαδα ζουμε , ειναι δυνατον να περασεις καλα χωρις βυσμα ? σπανια , αλλα εγω ηθελα να το σιγουρεψω ;)

16 Comments:

Blogger Trilian said...

χαχα... πολύ καλές φωτο! Πάντως αυτό το "δεν ξέρεις εσυ τι πέρασα" που λέτε όλη την ώρα στις γυναίκες και από την άλλη όλο γελάτε με αστεία περιστατικά δεν το καταλαβαίνω...(ωχ λες να με βρίσουν τώρα οι αρσενικοί μπλογγερς;)

11:45 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ Trilian

αγαπητη μου σε καταλαβαινω απολυτα

μολις παω ν ανοιξω το στομα μου , να πω και γω κατι , να παρω μερος στην κουβεντα

δεν ξερεις εσυ τι θα πει στρατος

αυτο ακουω

αλλα εχει γελιο

1:26 μ.μ.  
Blogger bbchris said...

Ένα πράγμα θα σου πω.

14 μήνες στα ψηλά βουνά της Κω και τα είδα χιονισμένα...

2:30 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

νομίζω ότι η πρώτη φωτογραφία είναι τραβηγμένη κάπου στη Μαγνησία. λ.χ. στην Αγχίαλο (λέω εγώ τώρα ένα παράδειγμα).
Ξέρεις τι είναι πιο σπαστικό σε αυτές τις περιπτώσεις... ότι δεν φτάνει που είναι όλοι βύσματα, είναι και πολλοί οι ντόπιοι και εμείς οι δόλιοι οι «αθηναίοι» τον πίνουμε εξαιτίας των τοπικής εμβέλειας βυσμάτων (μητροπολίτες, δημάρχους, πολιτικούς κλπ).
Εμένα πάντως κάτι μου λέει ότι ήσουν μεγάλος ψαράκος :) :) :) :)

4:00 μ.μ.  
Blogger FuSmOKer said...

Αρχηγέ την άποψή μου για τον Ε.Σ. και τα βύσματα θα την βρεις στο post μου (Ριπές).
Αρκεί να έχεις γερό στομάχι.

@trilian: όσες πίκρες και αν τρως γενικότερα (κ στο στρατό) πάντα ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ θα τις σκέφτεσαι και θα χαμογελάς.
Γιατί (πέρα από πιο δυνατός άνθρωπος) αποκτά κανείς πολλά οφέλη τα οποία είναι στο χέρι του αν θα τα απολάβει. Βάζοντας βύσμα πάντως όχι μόνο δεν έχει όφελος αλλά σαν κάθε γαμοσείρης γαμάει τους άλλους όλους για την φλωροπάρτη του.
Αν έχεις κουράγιο και δεν βαριέσαι διάβασε το post μου.
Ευχαριστώ!

5:24 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ κρις

αγαπητε μου δεν πιστευω να θες να τα χωσεις και συ ?

σε φαγανε τα συνορα

αν και εδω που τα λεμε τουριστικοτατο νησι η Κως

@ YO!Reeka's

τρομαρα σου εσενα

που θυμασαι και την Αγχιαλο

στο ειπα , εισαι τυχερος

θα ειχαμε πολυ γελιο ( εγω θα γελαγα μαζι σου )

αν σε πετυχαινα

θα ελεγες ιστοριες στην Αθηνα , για το κωλοπαιδο που σ ετρεχε στο στρατο

7:18 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ FuSmOKer

αγαπητε μου

διαβασα το ποστ σου , να πω εδω οτι ο καθενας εχει την γνωμη του για τον Ε.Σ. , εσυ αυτα που πιστευες και πιστευεις τα εφαρμοσες

δεν θεωρω κανεναν βλακα

για το Στρατο η γνωμη μου ηταν , ειναι και θα ειναι συγκεκριμενη

χαμενος χρονος απο την ζωη των αντρων , τον οποιο δεν αναπληρωνεις ποτε

ειναι μεγαλη κουβεντα

αλλα δεν πιστευω οτι εγινα αντρας μαθαινοντας λυση αρμωση ενος οπλου , ουτε κανοντας τρελλες σκοπιες

ουτε με βοηθησε να γινω πιο υπευθυνος σε κατι , υπευθυνος ημουν δεν περιμενα το στρατο

τελος παντων για μενα ειναι μια ομορφη αναμνηση

7:32 μ.μ.  
Blogger weirdo said...

Σωστός:)
(..και που'σαι, μην ξεχάσεις το βύσμα για τον υιό.
-το γοργόν και χάριν έχει-..:p)

10:49 π.μ.  
Blogger ptwsh said...

Να μην αισθάνεσαι καθόλου άσχημα, φτάνει μόνο να μην υπερηφανεύεσαι για το επίτευγμά σου στους άλλους τους μη-βυσματίες. Με την καλή έννοια φυσικά. Το ποστ σου ήταν πολύ χιουμοριστικό.

Καλημέρα! Καλησπέρα! Τι κάνετε; Καλά ευχαριστώ!

2:00 μ.μ.  
Blogger aspri_chokolata said...

Καλε μου κε. Σαλονι κατ αρχην την καλησπερα μου :)

Για το βυσμα στο στρατο να μην το σκεφτεσαι καθολου γιατι δεν ξερω και κανενα που δεν εβαλε - ξερω ομως πολλους που δεν τους εκατσε :ρ

φιλια στο μωρο σας

6:57 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ weirdo

αγαπητη μου σε μενα ετυχε και βρεθηκε "γνωστος" , να φτασει με το καλο ο γιος τα 18 , να υπαρχει ακομα θητεια και βλεπουμε

@ ptwsh

καλησπερα καλη μου

δεν ντρεπομαι , υπηρετησα κανονικα τη θητεια μου , δεν περηφανευομαι για το που ημουν και πως περασα , για μενα ο στρατος ( πηγα λιγο μεγαλος στα 25 ) ηταν μια υποχρεωση που επρεπε να φυγει , και εχω τις καλυτερες αναμνησεις

@ aspri_chokolata

καλησπερα

ε ολοι καποιον γνωστο εχουν , ολοι καποιον πιανουν , για καλυτερη μεταθεση , μεταχειριση , μεχρι να πας καους μονο ιστοριες , το ζεις , το περνας και τελος

ειναι μια φοβερη εμπειρια , ασχετο που και πως υπηρετεις

για μενα ηταν οι τελευταιοι μηνες της ζωης μου χωρις ευθυνες , μετα ηρθε η δουλεια και η οικογενεια

7:59 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

ε οχι και να «τρέξεις» τον μπάτσο χαχαχαχα ψαρακο ζωντανό θα σ' έτρωγα!

6:03 μ.μ.  
Blogger αθεόφοβος said...

Εγώ την πέρασα καλά γιατί εκεί που έβαλα 8ρι(έτσι λέγεται το βύσμα στο ναυτικό)για να πάω δεν ήθελε κανένας άλλος να πάει!

8:58 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

παλι χωρις ιντερνετ εμεινα :(

θα διωρθωσω τι ζημια και θα επανελθω

10:47 μ.μ.  
Blogger STATLER-WALDORF said...

Ενημερώστε με λίγο καλύτερα για τον Στράτο , γιατί είναι κοντά η στιγμή που με παίρνει η μαμά πατρίδα…!Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση , μετράω αντίστροφα 2 μήνες…

9:06 μ.μ.  
Blogger Fibi said...

Λουφαδόρος δηλαδή ε???

Πολύ καλά έκανες, όταν υπάρχει σιγουράτζα για οτιδήποτε την προτιμάς, εκτός απο κάποιον που θα το πάρει εγωιστικά, εκεί είναι άλλη ιστορία :Ρ

9:10 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home