Πέμπτη, Νοεμβρίου 23, 2006

......Ανευ τιτλου

Μπορει ο γιος μου να μην μου μοιαζει εξωτερικα , αλλα ο μικρος μου εχει ολες τις συνηθειες μου

Κοιμομαστε τις ιδιες ωρες , με το που θα γυρισω το μεσημερι σπιτι , σταματαει το κλαμα , και κοιμαται με τον πατερα του

βραδυες ποδοσφαιρου τις περναμε μαζι , μεχρι τις 2 το πρωι , να του εξηγω , ποιος παιζει και γιατι , βεβαια αυτος κοιμαται , αλλα καλο ειναι να μαθαινει απο τωρα

του εχω εξηγησει και πιστευω εχει καταλαβει οτι πρεπει να ακολουθησει την δουλεια του μπαμπα του , ε οχι και να μας βγαινει ο πατος τωρα στα νιατα μας και να μην θελει να παρει το γραφειο αυτος , για ποιον τα ετοιμαζω ολα , πιστευω οτι συμφωνει , αν και βρισκει την κουβεντα βαρετη , παλι τον παιρνει ο υπνος .

το μονο που με στενοχωρει , ειναι οτι δουλευω πολλες ωρες , δεν τον βλεπω πολυ αυτον και την μανα του , μου εφερε γουρι στη δουλεια ο μικρος , αλλα ολα εχουν ενα τιμημα

αυτο το Σαβ-Κυριακο ομως ειπα φτανει , δεν εχει , να πανε να γαμηθουν ολοι , θα το περασω με την οικογενεια ( ωραιο ακουγεται ) , μεχρι να με βαρεθουν και να με διωξουν απο το σπιτι

θελω και γω να τον δω τις ωρες που εχει ανοιχτα τα ματακια του , φτανω το βραδυ σπιτι και τον κοιταζω να κοιμαται με τις ωρες , ομορφαινει μερα με την μερα , δεν θελω να μεγαλωνει και να γνωριζει τους παπουδες του , και αυτοι να του λενε να ο μπαμπας , ηρθε .

11 Comments:

Blogger Fibi said...

Tι καλούλης μπαμπακούλης που είσαι!!! Θυμάμαι μικρή περίμενα σαν τρελή τον μπαμπά να έρθει να μου δώσει ένα φιλάκι το βράδυ για να κοιμηθώ.

Για καλό και για κακό κλείσε και το κινητό το Σαβ/κο

Να περάσετε τέλεια!!!

10:08 π.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

μην του καις το μυαλό του παιδιού με τη μπάλα ρε, διάβαζέ του τίποτα :) :)
φωτογραφια θα ανεβάσεις;! (άμα δεν είναι να ανεβάσεις, στείλτη με e-mail!)

12:49 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ νοτος

το ξερω , αλλα ελευθερος επαγγελματιας βλεπεις , δεν λεω ευκολα οχι

ειδικα μετα τον ερχομο του μικρου

@ φιμπι μου

απλα χαζομπαμπας

θελω να τον βλεπω οσο περισσοτερο γινεται

και ναι το κινητο θα ειναι κλειστο

δεν την ξαναπαταω

δεν χαθηκε ο κοσμος για ενα σαβ-κυριακο

@ γιωργο

το παιδι ειναι ΠΑΟΚ απο τωρα

γελαει οταν βλεπουμε την ομαδα να παιζει

και εχω την υποψια οτι καταλαβαινει οτι παμε καλα φετος , ασε που θα ερθουν απο θεσ/νικη φορμακια της ομαδας μετα απο απαιτηση του ιδιου του μικρου

του διαβαζει η μαμα του

ο μπαμπας ειναι ο αξεστος

and your wish is my command ;)

9:47 μ.μ.  
Blogger αθεόφοβος said...

Σε συγχαίρω που κατάφερες να πάρεις ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ από τα χέρια της.Εύγε!

2:26 μ.μ.  
Blogger Bliss said...

ax re mpampa eisai apisteyta glukos!!!
shmera to prwi me ksupnhse kai mena o mpampas mou einai australia twra kai panta leei thn eksis koubenta:
'' kalhmera koukla mou,se ksupnhsa?''

liwnw sta logia tou mpampa mou!!!
kai sths mamas mou fusika!apla ton mpampa ton akouw mia fora th bdomada!
th mama ka8e mera;P

alla pwwww eiste glukhtatoi oi mpampades!!

ax!:(

4:01 μ.μ.  
Blogger Bliss said...

axaxa paok to mwro;D

etsi etsi ta PAOKIA FAINONTAI

KAI GAMW TA PAIDIA TA PAOKIA!!!!!!!!

ARRWSTIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

4:02 μ.μ.  
Blogger weirdo said...

Φοβερός χαζομπαμπάς..!! (αυτοκίνητο πότε θα του πάρεις; αφού κλείσει τα δύο..; :pP)
Έχεις δίκιο για την έλλειψη χρόνου, αλλά είναι έτσι η ζωή μας που δεν μπορείς να κάνεις δραστικές άλλαγές. Το σημαντικό είναι ο χρόνος με το παιδί σου να είναι ποιοτικός, κι ας είναι και περιορισμένος. Από την άλλη, είναι πολύτιμη η βοήθεια των παππούδων, θα το καταλάβεις όταν το σποράκι σας μεγαλώσει λίγο..:
Καλημέρα, επαρχιακούλη!

9:08 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

καλημερα σε ολους

@ αθεοφοβος

εχεις πιασει το νοημα

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ

δυσκολα το αφηνει σε 'ξενα' χερια , ακομη και στα δικα μου

μονο οταν ειναι στα προθυρα καταρρευσης και πρεπει να κοιμηθει λιγο

@ μικρη μαργκο

οι κορες , οπως και να το κανουμε εχουν μια αδυναμια στον μπαμπα τους

ειδικα οταν αυτος ειναι μακρυα

ενω τα αρσενικα δεν ξεκολλανε απο το φουστανι της μανας τους

ελπιζω ο μικρος μας , να μην δειχνει ξεκαθαρα την ευννοια του στον εναν απο τους δυο μας

και φυσικα θα γινει ΠΑΟΚ , σαν το μπαμπα

@ καλη μου γουιρντο

αυτοκινητο στα 2 ?

ηλεκτροκινητο μαλλον

αλλα δεν θελω να τον κακομαθω απο τοσο μικρο

μπορει να μην τον βλεπω την ημερα

αλλα το βραδυ το περναμε μαζι με το γιο μου

Σαββατο 7 το πρωι

Κυριακη 4,30 παλι χαραματα

εχουμε ωραρια νυχτερινου μαγαζιου

10:53 π.μ.  
Blogger Crucilla said...

Μα άσε του παιδιού και μια επιλογή! Πάοκ, δουλειά , όλα από τώρα;; ( και καλά για τον Πάοκ έχεις και δίκιο :-Ρ) αλλά ...τι γυναίκα θες να σου φέρει; Σερραία;

2:53 μ.μ.  
Blogger bbchris said...

Διακρίνω ένα χάσμα των γενεών...

Άμα θες νύφη πάντως έχω δίδυμες Θεσσαλονικιές πρώτο πράμα και με προίκα... πες να κλείσουμε την μία...

3:30 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ Crucilla

χαιρομαι που συμφωνουμε στην ομαδα , δεν εχω προβλημα με την καταγωγη της κοπελας , οχι βεβαια

αρκει να ειναι ψηλη , λεπτη , ομορφη , καλλιεργημενη και φυσικα να εχει προικα

οχι παιζουμε , ετσι θα μου παρει το βλασταρι ?

@ κρις

αγαπητε μου

να πω την αμαρτια μου

οταν διαβασα διδυμες απο θεσ/νικη

λεω του φεξε του γιου μου

μετα με προσγειωσες , μου λες να κλεισεις τη μια απο τις δυο :(

ειπα και γω θα ειναι τοσο τυχερο το παιδι μου

αλλα μην τα θελουμε και ολα δικα μας

7:02 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home