Τετάρτη, Νοεμβρίου 29, 2006

Η διαφορα

Ειμαστε στο παρον

Ο γιου μου ( μιλα η συζυγος )

με πεθανε ο γιος σου , εκλαιγε συνεχεια

παλι τα 'κανε' ο γιος σου ( δηλαδη χεστηκε )

πως να σου μιλησω στο τηλεφωνο δεν ακους το γιο σου , επανασταση κανει

( 2 μηνων το παιδι)


Ο γιος της ( παλι μιλα η συζυγος )

τι ομορφο, γλυκο που ειναι το παιδι μου

τι χαμογελαστο , τι ησυχο ειναι το παιδι μου

ειναι πανεξυπνο το παιδι μου ( μολις δυο μηνων το παιδι της )

ποσο μεγαλωσε ο μικρουλης μου

Ας κανουμε ενα αλμα στο μελλον , ο μικρουλης μας εχει μεγαλωσει και ειναι εφηβος

Ο γιος μου

παλι την κοπανησε απο το σχολειο ο γιο σου

παλι εκανε φασαρια ο γιος σου , τσακωνεται με τα αλλα παιδια

παλι δεν διαβαζει ο γιος σου

παλι μου καναν παραπονα για τη συμπεριφορα του γιου σου στο φροντηριο

ο γιο σου δεν μ ακουει καθολου , κοιτα να του βαλεις μυαλο

Ο γιος της

Ειδες τη βαθμους εβγαλε το αγορι μου στο σχολειο ?

το καλυτερο παιδι ειναι το δικο μου , μ ακουει και με σεβεται , δεν αντιμιλα

πρωτος σε ολα ο γιος μου ( λεμε τωρα )

απ οτι εχω καταλαβει μεχρι τωρα , ο μικρος οτι καλο εχει το χει παρει απο την μαμα του , και αν κανει κατι στραβο , τωρα ή στο μελλον ξερουμε φυσικα τον υπαιτιο

αχχχχ μαναδες







18 Comments:

Blogger Crucilla said...

Και όλα τα υπόλοιπα ...τα πήρε...από τα Τζάμπο :-Ρ
Μπα σε καλό σου, κι εγώ όλα τα καλά από τη μάνα μου τα πήρα!

9:54 μ.μ.  
Blogger aspri_chokolata said...

Μηπως επειδη οπως λεει και στο προοηγουμενο ποστ μοιαζετε στα χουγια με τον μικρουλη? Δεν μπορει κατι ξερει για να τα λεει η μαμα του σπιτιου...

6:20 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

έλα μωρέ το πρώτο σας είναι δικαιολογημένα τα βρίσκω και καλοπροαίρετα...
Μια απορία όμως:

Επειδή όπως καταλαβαίνεις η αγάπη της έχει μοιραστεί στα 2 και έχασες την αποκλειστικότητα της καρδυάς της. Μήπως ζηλεύεις λίγο?

9:09 π.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

φίλε λευτέρη, δίνεις σε όλους εμάς τους εργένηδες χρήσιμα μαθήματα για το μέλλον.κρατάω σημειώσεις.

2:14 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ Crucilla

ενα πραγμα σαν τη διαφημιση

ολα απο την μαμα τα παιρνει ο γιος

ο μπαμπας τιποτα :(

@ ασπρη σοκολατα

η μαμα παντα ξερει

οτι αφορα τον γιο της το ξερει καλυτερα απο καθε αλλον

αυτο ελειπε να εχει γνωμη και ο πατερας

@ φιμπι μου

το χω σκεφτει κι αυτο

πολυ πιθανον να ζηλευω λιγο , ελαχιστα οτι εχει πλεον την πρωτοκαθεδρια ο γιος στην καρδια της μανας του , ειναι πλεον ο αντρας του σπιτιου

αλλα αν τον δεις

ειναι τοσο καλος και ομορφος

του αξιζει

@ νοτος

ελπιζω να χαλαρωσει η μαμα σε λιγο καιρο

γιατι δεν με βλεπω καλα

@ γιωργο

αγαπητε μου

κεφαλαιο πρωτο

στο βιβλιο ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

βρισκουμε ΜΙΑ γυναικα

εσυ φιλε μου , ετσι οπως πας χαρεμι θ ανοιξεις

μηπως να το γυριζες στη μουσουλμανικη θρησκεια ?

8:03 μ.μ.  
Blogger αθεόφοβος said...

Καλά τι πίστευες,ότι θα έπερνε τίποτα καλό από σένα η από το σόι σου;
Δεν είμαστε καλά αφού το καλό σόι είναι της μαμάς ΠΑΝΤΑ!

1:49 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ αθεοφοβος

εχεις μπει στο μυαλο της καθε γυναικας , που γινεται μανα για πρωτη φορα

εννοειται οτι ολα τα καλα τα πηρε απο την μαμα και το σοι της

ενω ο παρακατιανος πατερας.....

9:08 μ.μ.  
Blogger bbchris said...

Πρέπει να οργανώσεις αντεπίθεση, ν΄ανακαταλάβεις υψώματα, γιατί προβλέπω να σε πηγαίνει έτσι μέχρι το πρώτο εγγόνι. Αφού έχεις χρεωθεί ενδιαμέσως όλες τις προκομένες που πάνε να τυλίξουν τον γιό της!!!! :-))))))))

11:22 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

σε ανακαλυψα τυχαια ..αυριο θα χεις την αποψη της μανας ( τη δικη μου δηλαδη ) επι του θεματος " ο προκομένος σου - το καμαρι μου " ερωτηση κρισεως : ακους σακη δάρα ή πας στο μαγαζι και συ για την ιφιγενεια;

9:35 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ κρις

αγαπητε μου δεν υπαρχει περιπτωση γυναικα αλλη , να ειναι αξια για το γιο της

@ ελια

καλη μου πατριωτακια ειμαστε ?

εχω καιρο να παω , απο τοτε που εμεινε εγγυος η γυναικα μου , η Ιφιγενεια φετος ηρθε

ο Σακης δαρρας ηταν μαστ και στη θεσ/νικη που ημουν φοιτητης

καλος ειναι για τα δικα μας δεδομενα

10:36 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

εγω γιατι δεν τον θυμάμαι απ τη θεσκη; που εμφανιζόταν;
και ναι , ειμαστε πατριωτάκια ..ειναι που σου κανει τα αποκαλυπτηρια ο gelial...

10:33 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ ελια

αγαπητη μου μιλαμε για μερικα χρονια πισω

1994 και μετα , τραγουδαγε με το Χρυσοχοιδη ( νομιζω οτι ηταν αυτος ) , στα Αστρα , περασαν τα χρονια βλεπεις

τωρα δεν ξερω αν ειμαστε και ιδια γενια , ειμαι και στα πρωτα μου -αντα βλεπεις

1:44 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

13ο σχολιο ποτε , γκαντεμια , τωρα και με το μικρο αποκλειεται

1:45 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

τι λες τωρα;; ιδια γενιά εντελώς ..αστρα με χρυσοχοιδη , ρεμο , κουρκουλη ..μαντα και τον τυπο με το μουστακι , τον απολυτο περφορμερ..μαρτιου με όλγας..νιάτα !!!
να δεις που θα βγουμε και γνωστοί!!!!
ο μικρος; αρχισε να χαμογελαει;

2:07 μ.μ.  
Blogger Bliss said...

8a ta pw ola sth gunaika sou pou ka8esai kai thn 8abeis apo twra prwtou kan megalwsei to mwro:D

etsi etsi
na pareis kai mia geush apo tis mellontikes mamades
am pws:D

7:47 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ ελια

τοσο μικρη που ειναι η πολη μας μην βγουμε και συγγενεις , καπου θα εχουμε τρακαρει σιγουρα , δεν μπορει

ναι ειμασταν την ιδια εποχη , πανω κατω θεσ/νικη , και γιατι παρακαλω νιατα τοτε , τωρα ειμαστε στα καλυτερα μας , στο λεω εγω που εγινα και πατερας

ο μικρος χαμογελαει και εχει τρελλανει κοσμο ( εμεις οι γονεις δεν πιανομαστε το χουμε χαμενο ηδη )

@ πτωση μου

εγω την θαβω ?

εγω ειμαι ο αδικημενος στην ολη ιστορια και δεν την κακολογω , λεω τα γεγονοτα οπως ακριβως εχουν

αλλα απ οτι βλεπω υπαρχει γυναικεια αλληλεγγυη

8:18 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

στο επιβεβαιώνω και γω , ουσα μαμα..και δεν ειδατε τιποτα ακομα ..ο δικος μου θεος ειναι δυο χρονών..
συγγενεις , δεν παιζει , θα το ξερα ..:P
οσο για νιατα , ετερον εκατερον , παντως γεγονος ειναι πως τωρα αρχιζουν τα καλυτερα..
θυμηθηκα τον ετερο τυπο στα αστρα..τακης δαμασκος !!!!
καληνύχτες

8:29 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ ελια

να σου ζησει

και ευχομαι να ειναι παντα καλα αυτος και οι γονεις του

που ξερεις μπορει να τ απουμε σε κανενα παιδοτοπο

9:40 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home