Παρασκευή, Νοεμβρίου 03, 2006

Διαπιστωση

Ειναι παραξενο πως σκεφτονται οι ανθρωποι για σενα , ακομα κι αυτοι που σε ξερουν , ακομα και η μανα που σε μεγαλωσε .

Με το που γεννηθηκε το μικρο μας , η πρωτη κουβεντα που ειπα ηταν

Φτυστος η μανα του ειναι , ομορφο θα γινει

Ολοι νομισαν οτι το ελεγα με πικρια , ε πως να το κανουμε , εκανε γιο , το καμαρι του και να μην παρει τιποτα απ αυτον ?

Αρχισαν τα κλασσικα στην αρχη , το παιδι θα αλλαξει , θα μεγαλωσει , που το ειδες εσυ οτι μοιαζει εκει και οχι σε σενα , ακομα και η λατρεμενη μου πεθερα ( που εχει γινει αρνακι ) ελεγε , οχι το παιδι πηρε και απο τον πατερα του .

Εγω ειμαι πρακτικος ανθρωπος , οσο και ν αλλαξει μεγαλωνοντας , αλλαζει το σαγονι ? αλλαζει η μυτουλα ? οχι βεβαια , μονο με Φουστανο

Το θεμα που δημιουργηθηκε ηταν οτι ενω εγω ως πατερας ημουν μες την τρελλη χαρα που στο προσωπο του μικρου εβλεπα την μανα του , ολοι πιστευαν το αντιθετο

Υπηρχε μια συνωμοσια , μην του το λεμε οτι δεν του μοιαζει , μην τον στενοχωρουμε , ετσι πηγαν να με τρελλανουν , και κοιτα το παιδι τωρα που μεγαλωνει πηρε τα ματια του πατερα του ( σημ. και οι δυο , σαλονι και συζυγος εχουμε πρασινα ματια ) , πρασινα !!!!!!!!!!!!!!!!!!
και τα μαγουλακια του απο κει τα πηρε και κατι τετοια τρελλα , κοιμαται οπως ο μπαμπας του κτλ κτλ , εγω να μην βλεπω τιποτα απ αυτα και να λεω δεν μπορει τοσο λαθος εχω ?

Ελα ομως που ο διαολος εχει πολλα ποδια

Ηρθε ο παιδιατρος μας σπιτι να δει το μικρο , εδω να τονισω οτι και αυτος τις πρωτες ωρες μετα την γεννα με δουλευε και μου λεγε οτι τα παιδια δεν φαινεται σε ποιον θα μοιασουν.

Ηρθε , τον μετρησε τον μικρο , εβγαλε τη μεζουρα , κεφαλι , υψος , θωρακας ολα , τον ζυγησε ολα καλα με το χαμογελο ο γιατρος , να μας λεει υγειεστατος ο baby-saloni , εφτασε και η ωρα να τον ξαπλωσει ανασκελα να δει τα αντανακλαστικα του , ε σαν πατερας πηγα και γω πανω απο το κεφαλι του να δω τι κανει , τον πασπατευε τον κουναγε , του κανε διαφορα , δεν μιλαγε ομως ο γιατρος , πανε τα χαμογελα , μαυρα φιδια με ζωναν , να κοιταει μια το μωρο μια εμενα , συνεχεια

Δεν αντεξα , ρε γιατρε του λεω ολα καλα , μου κοψες τα ποδια , γιατι δεν μιλας ?

Παιρνει σοβαρα υφος και μου λεει

Ολα αψογα

Ανακουφιση

Σας κοιταζω και τους δυο τοση ωρα , προσπαθω να βρω κατι που να εχει παρει απο σενα , ειχες δικιο , ειναι φτυστος η μανα του .

15 Comments:

Blogger eparxiakosaloni said...

@ notos

ειναι κουκλος ο μικρος

γερος πανω απ ολα

τι να τους κανω που νομισαν οτι με πειραζει σε ποιον μοιαζει

7:49 μ.μ.  
Blogger Ιφιμέδεια said...

Καλά δεν πρέπει να υπάρχει ωραιότερο πράγμα από το να έχει το παιδί σου το πρόσωπο της γυναίκας που αγαπάς!!!

Σούπερ!

Να είσαι καλά!
(Μπορεί να σου πάρει τα χούγια!)

8:28 μ.μ.  
Blogger Φοινιξ said...

Γερό μωρό να είναι και απο εκεί και πέρα όλα είναι δευτερεύοντα...

ΑΛλά αυτό που πέρασες εσύ λίγο πολύ το περνάνε όλοι όταν αποκτούν παιδιά και πλακώνουν τα σόγια...

΄Το κάθε σόι με καμάρι λέει πως απο αυτούς πήρε το παιδί και θυμούνται και μερικούς παππούδες των παππούδων που του εμοιαζαν..
Αστα να πάνε..

Γερό μωρό και να σου ζήσει...

10:13 μ.μ.  
Blogger sevium79 said...

egw eimai sigouros oti to mwro tha exei parei to syggrafiko soy talento...thelei bebaia 5-6 xronakia na kanei to diko tou blog alla otan erthei i wra tha me thymitheis...na nai kala o mpempis kai tha sou miasei i korh...mhn stenaxwriesai..( plaka kanw e!!!!!! )

10:26 μ.μ.  
Blogger iris said...

δεν πειράζει. Κι εγώ κατά βάση μοιάζω στον πατέρα μου (χαρακτηριστικά ένα προς ένα αλλά και χαρακτήρας) αλλά όλοι λένε πως μοιάζω στη μητέρα μου επειδή είμαστε κα οι δύο λεπτές.

Ο γιατρός είπε να τους λέμε πάντα "ναι". :)

Να τον χαίρεστε και να είστε ευτυχισμένοι

10:50 μ.μ.  
Blogger Stavros Katsaris said...

Καλημέρα!
Ο δικός μου γιος είναι φτυστός η μαμά του!
Είμαι και εγώ τρισευτυχισμένος!
Τώρα στο σπίτι είναι 2 ολόιδια πλάσματα που τα λατρεύω!
Και οι γύρω μου επίσης σχολιάζουν με τον ίδιο τρόπο!
Λυπάμαι που δεν μπορούν να με καταλάβουν!
Εγώ είμαι τρισευτυχισμένος!

12:55 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ πατριδα

δεν μπορεις να φανταστεις ποσο ομορφο ειναι εχεις δυο ομορφα προσωπακια ολοιδια που αγαπας

@ κασαπης

σ ευχαριστω για τις ευχες

ασε τα σογια να σκιζινται , γερος να ναι ο μικρος μου

@ γιατρε

επεσες μεσα , η εκδικιση μου , θα ειναι η κορη μου

2:49 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ iris

ομοιοπαθης και γω την μανα μου μοιαζω

@ σταυρος

εσυ με καταλαβαινεις

ομοιοπαθεις

2:52 μ.μ.  
Blogger Bliss said...

ok ntaks m epeises
prepei na ginw mana epeigontws!

1:19 π.μ.  
Blogger Fibi said...

όσο θα μεγαλώνει ο μπομπιρας θα αλλάζει και μην ξεχνάς οτι απο το λαιμό και κάτω είναι ίδιος εσύ!!!

χιχιχι

10:28 π.μ.  
Blogger ptwsh said...

Γίνεται ένα παιδί να μοιάσει και στη θεία του; Για να ξέρω ...

Γεια σου μπαμπά!

3:57 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ μικρη μου μαργκο

εχεις καιρο ακομα , μεινε λιγο παιδι ακομα

@ φιμπι μου

το ξερω οτι θα αλλαζει

και ναι απο το λαιμο και κατω ειναι ιδιος εγω ;)

9:18 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ πτωση

καλη μου μου φαινετια μολις γεννησει με το καλο η αδερφη σου

θα εισαι χαζοθεια

μα φυσικα και μπορει να μοιαζει στη θεια

9:20 μ.μ.  
Blogger ptwsh said...

Ε θα είμαι ... και μ' αρέσει η ιδέα μόνο και μόνο.

10:31 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

κοιτα , δεν ειναι τιποτα ..αν και σεις εχετε παιδιατρο τον γρηγορη , μην αγχωνεσαι ..σε ολους τα ιδια λεει ..το παιδι μοιαζει στη μαμα
καληνυχτες

9:20 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home