Τρίτη, Οκτωβρίου 31, 2006

Μιλωντας για αλλαγες ...

Το 1981 ηταν συνθημα του Παπανδρεου ( του πατηρ )

Οι καθηγητες θελουν ν αλλαξουν την παιδεια ( και να παρουν κανενα φραγκο )

Η αντιπολιτευση θελει να αλλαξει η κυβερνηση ( κομματακι δυσκολο να βλεπεις αλλους να τρωνε αυτα που ετρωγες εσυ )

Η κυβερνηση θελει ν αλλαξει την χωρα ( μεχρι τωρα της αλλαζει τα φωτα )

Ο αδερφος μου θελει να αλλαξει ομαδα στο γιο μου ( κουνια που τον κουναγε )

Η μανα μου θελει ν αλλαξει τα μυαλα του αδερφου μου για το θεμα του γαμου (αλλη κι αυτη)

Ο πατερας μου θελει ν αλλαξει τον τροπο που κυνηγανε τα σκυλια του ( αυτο κι αν δεν γινεται , μονο αμα πεσουν πανω στο θυραμα το καταλαβαινουν και ειναι δυσκολες οι μετωπικες συγκρουσεις ζωων στα βουνα )

Ολοι κατι θελουν ν αλλαξουν στη ζωη τους , μικρο , μεγαλο δεν εχει σημασια

Εγω απλα θελω να δω το γιο μου ν αλλαζει , να μεγαλωνει

Χαζομπαμπας ? ναι , θα μου περασει ? κομματακι δυσκολο

Αλλα δεν βαριεσαι , καλα να ειμαστε

13 Comments:

Blogger bbchris said...

Στατιστικώς άμα το πάρεις και βάσει της λογικής, πρακτικώς είσαι ο μόνος που θα επιτύχει την αλλαγή...

... δηλαδή όχι εσύ ακριβώς...

... ο γιός σου. ;)

5:03 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

φωτογραφία του μωρού να βάλεις και να αφήσεις τα σάπια!!

6:04 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ νοτος

συμφωνω απολυτα

και σκοπευω να ειμαι καλα , να τον δω να μεγαλωνει ;)

@ κρις

οι αλλοι μπορουν να το παλεψουν , ο μικρος ομως ειναι σιγουρο πραγμα , θα μεγαλωσει

@ Γιωργο

θα εβαζα

αλλα θα μου τον ματιασετε

ειναι κουκλος

ιδιος η μανα του στο προσωπο

7:51 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλά, κύριε Σαλόνη, έχετε τρομερό συγγραφικό ταλέντο και πολύ χούμορ. Άρχισα να διαβάζω από το φεστιβάλ πορνό και ξεσκόνισα όλο το blog. Να σας ζήσει ο μπέμπης, και σ' άλλα με υγεία!

10:26 μ.μ.  
Blogger sevium79 said...

...kai o gios sou thelei mallon na dei mia fora kai ton mpampa toy na toy allazei thn pana...xxx

12:41 π.μ.  
Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

afto den prepei na se anisixei. na arxiseis na anisixeis an pote theliseis o gios sou na ginei san esena..

1:15 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ timitis

σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια

και για τις ευχες

και θελω να τονισω εδω , οτι δεν σε εβαλα εγω να με κολακευσεις ;)

να σαι καλα

@ γιατρε - φανταρε

αγαπητε μου

τον μικρο θα τον ταισω και θα τον αλλαξω οποτε ειμαι σπιτι , παραδεχομαι οτι το να αλλαξεις πανα ειναι πιο ευκολο ( λιγο πιο βρωμερο βεβαια ) απο το να ταισεις τον μικρο μας

@ μικαελα

με τρομαζεις τωρα

τι εχω εγω και δεν πρεπει το παιδι να γινει σαν εμενα ?

μ εβαλες σε σκεψεις

7:23 μ.μ.  
Blogger Bliss said...

mouaxaxaxaxxaxax ( evil laugh)

margo knows more than u!

:D:D:

olo allages eimaste!
k gw ...akoma k sthn psuxologia exoume allages
akoma k o kairos!
ta panta rei!

moutsssssssss sto mwro sou!!!!:D

9:13 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

μικρη μου μαργκο

τις καλησπερες μου

φυσικα και παντα εχουμε αλλαγες

και φυσικα η μαργκο ξερει ;)

9:52 μ.μ.  
Blogger αθεόφοβος said...

Αν θυμάσαι το -Αλλαγή και απάνω τούρλα-τώρα έχεις το αλλαγή και μέσα τούρλα-στην πάνα έννοώ :)))

1:07 π.μ.  
Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

ti exeis saloni?

hehe patriko enstikto exeis

7:43 μ.μ.  
Blogger iris said...

μόνο ένα πράγμα είναι σταθερό : η αλλαγή.
Το είπε και ο Ηράκλειτος.

11:14 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ αθεοφοβος

ποσο δικιο εχεις

αυτη η ερμη πανα , γεμιζει με τρελλους ρυθμους

@ μικαελα

ειπα και γω , καλο ειναι αυτο ( το πατρικο ενστικτο ) , μονο μην φτανουμε στα ορια της υπερβολης

@ ιρις

γεγονος

τα παντα ρεουν .

10:17 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home