Δευτέρα, Οκτωβρίου 23, 2006

Εμπειρια ζωης

Το απογευμα της Κυριακης εδω στη Θεσσαλια ηταν απλα καταπληκτικο , ηλιος με ζεστη , μετα απο μια βροχερη βδομαδα , ηταν οτι καλυτερο , για πρωτη φορα μετα απο καποιες μερες , εκατσα στην βεραντα , ηρεμος , να με χτυπησει ο ηλιος , ειναι απιστευτο τι μπορει να σκεφτει καποιος , οταν εχει ησυχια , ενα ποτηρι τσιπουρο και ενα τσιγαρο

Μια μερα πριν την γεννα

Η μελλουσα μαμα ηταν ανησυχη , ματαια προσπαθουσα να την ηρεμησω , καποια στιγμη , εβαλε τα κλαματα , την πηρα αγγαλια , της χαιδεψα το κεφαλι και της ειπα , οτι λογικο ειναι να φοβαται , οπως και να το κανουμε επεμβαση ειναι , μαχαιρι θα μπει , με κοιταξε με θυμωμενο υφος και μου απαντησε , νομιζεις οτι για μενα φοβαμαι ? τι να παθω εγω , εκεινη την στιγμη γελασα , γιατι πιστεψα οτι ηθελε να φανει δυνατη μπροστα μου

Το πρωινο της γεννας , ειμασταν και οι δυο ψυχραιμοι , εγω για να πω την αληθεια το παιζα ψυχραιμος , ετσι επρεπε , να μπει στο χειρουργειο ηρεμη , οχι ταραγμενη , ημουνα διπλα της ολη την ωρα , οταν την πηραν , τους εβλεπα απο το τζαμι να την διασωληνωνουν , να κανουν τη δουλεια τους , ειχαν το μωρο μου στο τραπεζι , ψυχραιμοι , ψυχροι και καναν τη δουλεια τους , δεν αντεξα να τους δω να την κοβουν , βγηκα για λιγο εξω , ειχα μουδιασει , δεν κρατησε πολυ , πεντε λεπτα , ειχα χασει την αισθηση του χρονου , ημουν εξω στην βροχη ορθιος και καπνιζα , κοιταγα το κενο σαν χαμενος , μπροστα μου ειχα την εικονα της να λεει ολα θα πανε καλα .
Ο αδερφος μου με εβγαλε απο τη νιρβανα , ελα τρεξε να δεις το γιο σου

Ενα πλασματακι , ακομα μεσα στα αιματα , εκλαιγε , σαν να μπηκα σε τουνελ , στην μια ακρη εγω και στην αλλη ο γιος μου , κανενας και τιποτα αναμεσα μας , κατι μου λεγανε , μου χτυπουσαν την πλατη , δεν εβλεπα δεν ακουγα τιποτα , μονο αυτον

Κοιταξα τον παιδιατρο , ειναι καλα ? ειναι γερος ?

Ολα καλα , ενα πρωτο κυμα ανακουφισης

Γυρισα στη μαια , τη γυναικα μου , πηγαινε δες

Μην ανησυχειται , ολα πανε καλα

Πηγαινε δες και ελα να μου πεις οταν ξυπνησει , ο τονος στη φωνη μου δεν δεχοταν αντιρρησεις

Χαμογελασε , η Αναστασια , μια γλυκητατη κοπελα , ειχε δει και ειχε ακουσει πολλα , απο υποψηφιους μπαμπαδες

Πηγε ομως

Αλλα 20 λεπτα αγωνιας , να ξυπνησει και η μαμα

Επιτελους ανοιξε τα ματια , συνηλθε

Ειχε μπει μεσα στις 9.30 το πρωι , 10.00 ειχαν ολα τελειωσει , μιση ωρα που μου φανηκε αιωνας

Το χαμογελο μου ηταν μονιμο , μια κατασταση ευτυχιας πρωτογνωρη , αγγαλιαζα ολο τον κοσμο , λες και μονο εγω εγινα πατερας κανενας αλλος .

Το κοριτσακι μου το βγαλαν απο το χειρουργειο , ηταν ζαλισμενη , ποναγε λιγο , σταματησαν μπροστα μου , σηκωσε το κεφαλι , τα ματια της ηταν πρησμενα , ισα που εβγαινε φωνη

Θελω να τον δω , φερτον να τον δω

Μονο αυτο ειπε και αυτο εγινε

Τοτε σαν αστραπη περασε απο το μυαλο μου το προηγουμενο βραδυ

Νομιζεις οτι φοβαμαι για μενα ? τι να παθω εγω

γαι πρωτη φορα καταλαβα οτι η μικρουλα μου εγινε μανα .

23 Comments:

Blogger αθεόφοβος said...

Τι μου θύμισες τώρα...
Στην αρχή δεν συνειδητοποιείς την αλλαγή στη ζωή σου που φέρνει το παιδί και ο δεσμός της μάνας μαζί του.
Τώρα πλέον στην αρχή θα είναι το παιδί ΤΗΣ,η μάνα και σύ.
Σιγά σιγά θα αρχίσεις και σύ να αποκτάς δικαιώματα σαν πατέρας!
Αντε και στή κόρη.:))

1:34 π.μ.  
Blogger annamaria said...

"Εμπειρια ζωης" ???
Ακομα δεν εχεις δει και δεν εχεις νοιωσει τιποτα!!
Πιστεψε με !!

1:44 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Συγχαρητήρια!!!
Να είστε καλά να χαίρεστε
το αγγελούδι σας!!!

1:48 π.μ.  
Blogger The wise Aineolach said...

gmt twra to diabasa-ematha.na sas zhsei!panta gero kai xaroumeno!ante poios se pianei twra,xazompampa!!!

11:44 π.μ.  
Blogger bbchris said...

Στην παρέα [30+ χρόνια φίλοι να τ' αφήσω?] όταν κάνει κάποιος παιδί και περάσει λίγο ο καιρός, εμφανίζονται οι εντιμότατοι φίλοι που είναι και «παλιοί» γονείς στον τρισευτυχισμένο πατέρα και αρχίζει η τρομοκρατία.

Καλά το παιδί ε? Είσαι χαρούμενος?
Ναι!
Ναι ε? Θα πήξεις!!! Θα σου φύγει η ούγια!!! Θα ξανακοιμηθείς ολόκληρο βράδυ σε 2 χρόνια!!!! Θα βλέπεις τα μπαρ με το καλαμάκι του φραπέ!!!!

1:42 μ.μ.  
Blogger ptwsh said...

Ελα ντε. Καλά σου λέει ο disturbed. Πολύ κλάψα βρ' αδερφέ!
Πολύ τρυφερή στιγμή... Που εύχομαι σε όλα τα νέα ζευγάρια να ζουν έτσι.

Αντε και σε μας τις λεύτερες -λέμε τώρα- (μ' αρέσει να το λέω κιόλας)

2:49 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

μαλάκα με συγκίνησες

4:53 μ.μ.  
Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

Μάνα μου ρε! (κυπριακή έκφραση που σε αυτή την περίπτωση σημαίνει αχ τι γλυκό!)

Να σας ζήσει το μωράκι σας!

Ευχαριστούμε που μοιράστηκες αυτή την στιγμή μαζί μας. Εύχομαι εσύ και η γυναίκα σου να ξεπεράσετε γρήγορα τα δύο χρόνια αϋπνίας για να αποκτήσει ο γιόκας και αδερφούλα. Αλήθεια πως το ονομάσατε?

5:27 μ.μ.  
Blogger Bliss said...

re eparxiako saloni

aman :(

ebala ta klammata!

ti omorfa pou milas gia thn gunaika!
ma ti omorfa!!!!!!!!!!!!

na se xairetai kai na thn xairesai!
kai mazi to mwro sas!

pw :( sugkinh8hka!

7:11 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ πατριωτακι

πραγματικα αλλαζει η ζωη απο τη μια μερα στην αλλη , και τι καλα ειναι οταν παει προς το καλυτερο

@ αθεοφοβος

εχεις απολυτο δικιο , ο γιος ΤΗΣ , της μοιαζει κιολας , αστα να πανε , εγω ειμαι ο αορατος μπαμπας

@ αννα μαρια

τα καλυτερα θα ρθουν , να σαι καλα

@ ανωνυμος

σ ευχαριστω

@ The wise Aineolach

αυτο το χαζομπαμπας , δεν το δεχομαι , αλλα ολοι ετσι με λενε , ισως επειδη πιστευω οτι ο 7 ημερων γιος μου , ειναι πανεξυπνος και πανεμορφος ;)

@ Νοτος

και στα δικα σας , να μας πανε ολα καλα

@ Κρις

Γεγονος , οι παλιοσειρες γονεις , λενε ακριβως αυτα , ελα που ο πιτσιρικας ομως ειναι ησυχος ( μεχρι τωρα ) δεν μας ξαγρυπνησε , κλαιει ελαχιστα , μονο χαρες μας κανει

οσο για το εξω και τις βολτες

με την σειρα , αφου ο πατερας του παιδιου ξερει να τον ταιζει και να τον αλλαζει , θα βγαινουμε με βαρδυες , δεν χαλασε ο κοσμος

8:26 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ πτωση μου

κανε υπομονη , θα δεις μολις γεννησει η αδερφη σου , με το καλο

καλα δεν το συζητω για το δικο σου παιδακι , εκει χανεται η μπαλα

και οι λευτερες ειπαμε να παιρνεται σειρα ( οχι οτι υπαρχει καμια βιασυνη )

@ Γιωργο

να χαρεις κιολας , οπως εγω

@ μικρη μαργκο

ελπιζω να ηταν κλαμμα απο χαρα

ηταν απο τις ωραιοτερες στιγμες για μενα

και ποσες ακομα ερχονται , καλα να ειμαστε ;)

8:36 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

οχι 13 σχολια , γκαντεμια , δεν λεει

9:49 μ.μ.  
Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

einai epidi se mena xexases na apantiseis!

1:15 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ michaella

εχεις απολυτο δικιο , σε ξεχασα

πρεπει να συγχωρησεις ομως εναν φρεσκο χαζομπαμπα , του εμεινε καθολου μυαλο ?

να σαι καλα , τωρα για 2 χρονια αυπνιας δεν ξερω , μεχρι τωρα ο πιτσιρικας ειναι ησυχος , ξυπναει μια φορα μεσα στη νυχτα , τρωει και κοιμαται αμεσως , μην το ματιασω το παιδι , ουτε κλαματα εχουμε ουτε φωνες , βεβαια ειναι μικρος ακομα , αλλα ελπιζω να συνεχισει ετσι

θα παρει το ονομα του παππου του ( του πατερα μου ) Αποστολος

10:18 π.μ.  
Blogger ptwsh said...

Απόστολος.. Δεν είναι ωραίο να "αφήνεις" κάτι πίσω σου;

10:27 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ πτωση μου

ετσι πανε αυτα

το πρωτο παιδι αν ειναι αγορι , παιρνει το ονομα του παππου , και αν σκεφτεις οτι ο παππους θα εχει εγγονο με το ονοματεπωνυμο του , μπορεις να φανταστεις πως καμαρωνει

11:28 π.μ.  
Blogger Fibi said...

Ήθελες δεν ήθελες με πήραν και μένα τα ζουμιά...
είναι δάκρυα χαράς
πάντα τόση χαρά στο σπιτικό σας!

1:35 μ.μ.  
Blogger Ιφιμέδεια said...

Να σας ζήσει κύριε Σαλόνη.
Να είστε γεροί και εσείς και τα παιδιά σας.

Χαιρετισμούς στην πατρίδα μου την όμορφη θα δώσετε;

4:02 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@fibi

καλη μου σ ευχαριστω , ευχομαι ιδιεσ χαρες και παραπανω για ολους

με το καλο οταν ερθει η σειρα σου να γινεις μανα θα καταλαβεις ποση χαρα σου δινει το παιδι , και πρεπει να παραδεχτω οτι αλλο η μανα , αλλο ο πατερας του παιδιου , 9 μηνες τον εχει στην κοιλια , δεν ειναι το ιδιο

@ ιφιμεδεια

σ ευχαριστω

για πες μου την πατριδα σου , απο δω κοντα εισαι και συ αγαπητη μου ?

8:50 μ.μ.  
Blogger Ιφιμέδεια said...

Τρίκαλη είμαι. Τρίκαλη.

11:54 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ ιφιμεδεια

τι κοινο εχουμε εγω (σαλονι), εσυ(ιφιμεδεια και η ντιστερμπντ ?

καταγωγη Τρικαλα

Εγω ζω και εργαζομαι εδω

εσυ αθηνα ( σωστα τα λεω ?)

και η ντιστερμπντ ξενιτεμενη

αγαπητη μου απο δω και περα θα σε λεω και σενα πατριδα , την πατησες ;)

11:58 π.μ.  
Blogger Ιφιμέδεια said...

Καθόλου δεν την πάτησα!!!

Ίσα-ίσα χάρηκα που βρίσκω κοντοπατριώτες μέχρι και στο διαδίκτυο! Ναι Αθήνα βρίσκομαι, αλλά όποτε πήζω καβαλάω το τετράτροχο και βουρ να περάσω το Δομοκό γρήγορα-γρήγορα!

:))

6:11 μ.μ.  
Blogger ka8y said...

συγκινήθικα πολύ...

Να χαίρεσε και τον γιο σου και την γυναίκα σου και να είστε πάντα χαρούμενοι και αγαπημένοι!!!

8:02 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home