Πέμπτη, Οκτωβρίου 05, 2006

Συμπτωσεις

Μερικες φορες οι συμπτωσεις με τρομαζουν

Η αρχη εγινε με ενα ποστ του Κρις - blues with the healer , που βοηθαει με τον τροπο του ενα μελλονυμφο ζευγαρι να βρει το τραγουδι του γαμου , κατατοπιστικοτατος πρεπει να πω

Η συμπτωση ειναι οτι επεσα και γω πανω σε ενα αυθεντικο-λυρικοτατο-συγκλονιστικο-απιστευτο κτλ κτλ τραγουδι , το οποιο ταιριαζει γαντι σ ενα ζευγαρι που δινει ορκους αιωνιας πιστης και αφοσιωσης κτλ κτλ στην εκκλησια

το τραγουδι αυτο (η συγκεκριμενη εκτελεση) με εκανε να λυπηθω λιγο , γιατι δυστυχως εχω ηδη παντρευτει , αλλα ελπιζω οτι καποιοι απο τους φιλους εδω μεσα ( πχ ο Γιωργος-εργενης -απο το γραφειο ) ακουγοντας το να παρουν ιδεες για το μελλοντικο τους γαμο ( λεμε τωρα ) .

Ισως η καλυτερη ΕΚΤΕΛΕΣΗ ( κυριολεκτικα) του i can t take my eyes of you

εσεις απλα πατηστε play

11 Comments:

Blogger bbchris said...

RESPECT!!!!!!!!!!

YΜΝΟΣ!!!!!!!!!!!!

Έχω λύθει στα γέλια...
:-)))))))))))))))))))))))))))))))

9:56 μ.μ.  
Blogger Bliss said...

ante bre:P
eipa kai gw h kommatara 8a sobarh ektelesh!

h kaluterh ektelesh htan tou damien rice mexri stigmis

11:27 μ.μ.  
Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

Σύμφωνα με την δρακούνα πάντως το χειρότερο τραγούδι για τον γάμο δεν είναι αυτό αλλά το «θα ζήσω ελεύθερο πουλί». Φυσικά νομίζω δεν το είχε ακούσει αυτό πριν γράψει το ποστ της!

11:29 μ.μ.  
Blogger 3 parties a day said...

Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο!!!!!

10:13 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ κρις

ημουν σιγουρος οτι θα εκτιμουσες

το επαρχιακο αυτο μπλουζ :)

@ μικρη μου μαργκο

δεν ειναι αυτη σοβαρη εκτελεση ?

ειναι Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ ( στα 2 μετρα το εστησε το τραγουδι )

@ μικαελλα

δυστυχως για μενα εχω παντρευτει και
οι καλυτερες ιδεες ερχονται μετα

ετσι μου ρχεται να ξανακανω τα ιδια

@ 3 parties a day

συμφωνω ειναι απαιχτο κομματι

λεω να παω σε καμια συναυλια(λεμε τωρα) της Θωδη ( σε χωριο οπουδηποτε , αρκετα συχνα την εχουμε στα μερη μας )

και να ζητησω το συγκεκριμενο κομματι σε λαιβ εκτελεση

10:25 π.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

Καταρχήν να φας τη γλώσσα σου γρουσούζη.
Κατά συνέχεια, το ξέρεις ότι το έχω ακούσει στο ραδιόφωνο;!!! τέλειο, ε;! Εγώ μπορεί να το έβαζα πάντως, γιατί είμαι λιγάκι σούργελο, αλλά η μέλλουσα (λέμε τώρα) πιστεύω ότι θα προτιμούσε να λιθοβοληθεί μέχρι θανάτου από τους συγγενείς της, παρά να το χορέψει.
εκτός αν η μέλλουσα (λέμε τώρα) ήταν εξίσου σούργελο, οπότε δεν θα ανοίγαμε σπίτι, αλλά το comedy club

11:51 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ γιωργο

πιστεψε με δεν αργει και η δικη σου ωρα

και μην νομιζεις οτι εισαι το μοναδικο σουργελο

εγω εκανα χειροτερα στο γαμο μου

και το μωρο μου ( συζυγος ) δεν μου χαλασε χατηρι , δεν ειναι σουργελο

απλα η φουκαριαρα αγαπησε ενα , τι να κανει ? μερικα πραγματα απλα τα υπομενει

1:14 μ.μ.  
Blogger 3 parties a day said...

Καλά, επαρχιακό σαλόνι, το έχω στείλει σ' ένα σωρό κόσμο ήδη το τραγούδι!
Θα βαρεθείς να απαντάς σε σχόλια! Θα δεις!

1:52 μ.μ.  
Blogger αθεόφοβος said...

Αυτό δεν είναι εκ-τέλεση είναι τέλεση μυσταγωγίας!

1:22 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@3 parties a day

αγαπητη μου , τα σχολια για το συγκεκριμενο τραγουδι ειναι περιττα

απορω , μετα απ αυτο , τι εμεινε ν ακουσω , τι θα με συγκλονισει οπως αυτο το τραγουδι

12:33 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ αθεοφοβος

το ξερα οτι εσυ και ο κρις θα το εκτιμουσατε οπως επρεπε ;)

12:34 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home