Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 21, 2006

Δασκαλε που διδασκες

Το οτι θα γινομουν και καθηγητης δεν το περιμενα , να που εγινε κι αυτο ομως

χτες ειχα την πρωτη μου εμπειρια ως διδασκων , πρεπει να πω οτι παντα πιστευα πως η δουλεια του δασκαλου ειναι ευκολη

η 1 ωρα ειναι 45 λεπτα

λεει δυο κουβεντες στα παιδια

κανει χαβαλε και περναει η ωρα

ασε που δεν χρειαζεται να διαβασει γιατι τα ξερει

ελα που αλλαξα γνωμη

η ωρα δεν περναει με τιποτα αν δεν εχεις κατι ενδιαφερον να πεις στα παιδια

σε κοιτανε γεματα αποριες και ετοιμα να σε γεμισουν ερωτησεις για οποιοδηποτε θεμα , και οχι απαραιτητα για το μαθημα

και το χειροτερο μου , ξαναεπιασα τα βιβλια του πανεπιστημιου , γιατι αν δεν φρεσκαρεις τις γνωσεις σου , μαυρο φιδι που σ εφαγε

τελικα ανακαλυψα οτι δεν ειναι και τοσο ευκολο να διδασκεις παιδια ( τι παιδια 19 χρονων ) και προς εκπληξη μου μετα απο μια μερα μαθηματος , ειχε κλεισει η φωνη μου και ενοιωθα κουραση , κοιτα τι μπορει να παθει κανεις στα 30 του .

14 Comments:

Blogger J. said...

Kαλά ξεμπερδέματα. Δεν θυμάσαι τί λέγαμε εμείς για τους καθηγητές μας σε αυτήν την ηλικία ;

11:26 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ αγαπητε μου τζονι καλημερα

αν θυμαμαι λεει , ελα ομως που ο καιρος εχει γυρισματα

και βρεθηκα εγω στην εδρα ( εστω και ωρομισθιος) , αφου σημερα μεχρι και εγω το παραδεχτηκα στον εαυτο μου

αν με ειχα εγω καθηγητη στα νιατα μου

θα ειχε πεσει τρελλη γιουχα

1:32 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

ίσα ισα επειδή ξερεις πώς μπορεί να σε αντιμετωπίζουν, πρέπει να βάλεις τα δυνατά σου να κάνεις το μάθημα ενδιαφέρον!
εγώ είχα μιλήσει μια φορά σε σχολείο για ένα θέμα και αφού τελείωσα και ζήτησα ερωτήσεις, με ρώτησαν... τι ζώδιο είμαι χα χα χα

7:09 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ γιωργο

δεν μπορεις να φανταστεις ποσο προσπαθω να τους πω κατι ενδιαφερον

τι να κανω ομως που δεν βοηθαει το μαθημα

υδραυλικα συστηματα

ποσο ενδιαφερον μπορει να γινει ?

παντως καλα τα παμε

το μονο προβλημα ειναι οτι πρεπει να με φωναζουν συνεχεια κυριε , αυτο μου σπαει τα νευρα

7:33 μ.μ.  
Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

Μπορείς να τους ζητήσεις να σε λένε με το όνομά σου και να σου μιλούν στον ενικό. Σε μένα, στις μεγάλες τάξεις, αυτό συνέβαινε με τους περισσότερους καθηγητές κάτω των 45.

Αυτό το επάγγελμα είναι όπως και να το κάνουμε κακό. Εγώ στο σχολείο αισθανόμουν ότι έχανα άλλη μια μέρα κατά την οποία θα μπορούσα να μάθαινα κάτι καινούριο αν έμενα σπίτι με κάποιο βιβλίο, στο ίντερνετ κτλ. Αν μπορείς να υπερπηδήσεις αυτό το εμπόδιο, που θεωρώ πως είναι κάτι που νοιώθουν πολλοί μαθητές στις μέρες μας (κι εγώ το 2005 αποφοίτησα, είμαι πολύ φρέσκια) τότε θα γίνεις καλός καθηγητής. Ρώτα και την κυρία Μαρία που μου έκανε ιστορία...

1:50 π.μ.  
Blogger weirdo said...

Καλά κουράγια και καλό διάβασμα, επαρχιακούλη:)
Το σημαντικό είναι να τους εμπνεύσεις εμπιστοσύνη και συμπάθεια. Όταν γίνει αυτό, θα σπάσει ο πάγος και όλο και κάτι θα βρεις να τους πεις μετά..:)
(τα'χω περάσει κι εγώ)
Καλημέρα:)

11:31 π.μ.  
Blogger Fibi said...

Kύριε, κύριε να πω εγώ μάθημα έχω δουλέψει σε τεχνική εταιρεία!

12:36 μ.μ.  
Blogger bbchris said...

Κάποια στιγμή μου είχαν προτείνει να πάω βοηθός καθηγητή σε σχολή γραφιστικής.
Εκείνη την εποχή δεν είχα δουλειά οπότε ήταν μία λύση.
Ευτυχώς έπεσε το τηλέφωνο για κανονική δουλειά και την γλίτωσα...

1:46 μ.μ.  
Blogger Bliss said...

oxi alloi ka8hghtessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss


8a sas faw olous :D

smooutssss za sou eparxiakoooooo living room-akiiiiiiiiiiiiiii

6:07 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ μικαελλα εχεις απολυτο δικιο

καλη ειναι η οικειοτητα με τον καθηγητη , μεσα σε συγκεκριμενα πλαισια

αλλα ελα που ουτε στον ενικο μπορουν να μου μιλανε

στρατιωτικη σχολη βλεπεις

@ αγαπητη μου γουιρντο

ειναι λιγο περιεργα τα πραγματα

ειμαι πολιτικο προσωπικο σε στρατιωτικη σχολη

αλλη νοοτροπια , αλλος κοσμος

αλλα πολυ καλα παιδια και εξυπνα

οσο για το τι θα τους πω , φροντιζει η σχολη τους να μιλαω επι 45 λεπτα και να μην προλαβαινω

@ φομπι μου

αυτο το κυριε κυριε με σκοτωνει

εχω ενα κολλημα , οποιος με αποκαλει κυριε ΕπαρχιακοΣαλονι

νομιζω οτι ειναι ή απο εφορια

ή απο τραπεζα ( πληρωμη επιταγης )

τελος παντων οτι καπου χρωσταω

@ κρις

για μενα ειναι το εξτρα συμπληρωμα

με τιποτα δεν πιστευα οτι θα παω εστω και για λιγες ωρες τη βδομαδα να διδαξω

ελα ομως που οι καιροι αλλαζουν και θελω να ειμαι σιγουρος οτι το χειμωνα θα υπαρχει εξασφαλισμενο παραπανω εισοδημα

@ μικρη μου γλυκια μαργκο

εμενα επρεπε να ειχες καθηγητη

εκει να δεις αυστηρο υφος σοβαροτητα

αλλα ανταμοιβω την παρακολουθηση και την προσοχη

οχι παιζουμε

8:25 μ.μ.  
Blogger αθεόφοβος said...

Η διδασκαλία έχει και αυτή κανόνες και όλα τα μάθηματα μπορούν να γίνουν ενδιαφέροντα.
1-Η διδασκαλία πρέπει να σου αρεσει
2-Το συνεχές μπλά μπλά κουράζει .Ειναι καλύτερα αντί να λες μόνο να κάνεις διαλογο με ερωτήσεις και στις απαντήσεις να περνάς αυτό πόυ θέλεις να τους πείς.
3-Ενδιάμεσα να πετάς ένα αστείο για να κόβεις την μονοτονία της διδασκαλίας.

2:53 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ αθεοφοβος

εχεις απολυτο δικιο

αυτο προσπαθω να κανω

μου φαινεται ο δασκαλος ( σαλονι ) βρηκε το δασκαλο του ;)

βρε μπας και εχεις καμια σχεση με τον εκπαιδευτικο κοσμο ?

12:13 μ.μ.  
Blogger αθεόφοβος said...

Οχι δεν έχω σχέση με την εκπαίδευση.
Εχω όμως παρακολουθήσει ειδικό σεμινάριο για την επαγγελματική της δουλειάς μου εκπαίδευση και την αξιολόγηση του αποτελέσματος της και έχω διδάξει αρκετές φορές σε θέματα της δουλειάς μου.
Την μεγαλύτερη ικανοποίηση την πήρα όταν μετά από 1 1/2 ώρα που κράτησε ένα μάθημα από τις ερωτήσεις που μου έκαναν,φεύγοντας πήρε το αυτί μου να λέει ένας στον φίλο του :
-Ρε συ το ξέρεις ότι για πρώτη φορά δεν βαρέθηκα στο μάθημα!

1:26 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ αθεοφοβε

μακαρι να βρουν αυτα που τους λεω ενδιαφεροντα

και να τους μεινουν και 5 πραγματα

αυτο θα ειναι επιτυχια

9:48 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home