Δευτέρα, Απριλίου 03, 2006

Για να βαλουμε τα πραγματα στη θεση τους

Σπανια νευριαζω για κατι , ειναι θεμα νοοτροπιας , προτιμω να κανω κατι γι αυτο που με νευριαζει , να το αντιμετωπισω , παρα να καθομαι και να βραζω στο ζουμι μου , να ξεσπαω , να βριζω , οχι οτι ειμαι αγιος , φυσικα και θα βρισω , και καντηλια θα κατεβασω , ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟ , οτι εχω να πω το λεω ευθεως , γιατι ετσι εμαθα , γιατι ετσι ειμαι , και δεν θ αλλαξω τωρα στα 30 μου , και σε οποιον αρεσω για τους υπολοιπους δεν θα μπορεσω , φυσικα και δεν εχω κανενα προβλημα να δεχτω κριτικη για τα παντα , ακομα και να με βρισει ο αλλος , δικαιωμα του και δικαιωμα μου να τον αγνοησω , γενικα δεν ασχολουμαι με ανθρωπους που δεν αξιζει τον κοπο .
Τωρα προς τι ολα αυτα , ο μονολογος του τρελλου ? οχι , καποιος θεωρησε σωστο να βαλει στη θεση των σχολιων ενα υβριστικου περιεχομενου μηνυμα ( ποσο κομψα το εθεσα ) , εγω ειχα την εντυπωση οτι οι μονοι που με διαβαζουν ειναι η Ειρηνη και ο gelial ( εγω δεν μετραω , εγω τα γραφω ) , ελα ομως που εκανα λαθος , βρεθηκε και τριτος , ο οποιος οχι μονο εκανε το χαβαλε του ( εβριζε , τι πρωτοτυπο ) αλλα εβαλε και το δικο μου ονομα στο σχολιο , ακομα πιο εξυπνο αυτο , βρισε πουλακι μου δεν εχω προβλημα , βγαλε το απωθημενο σου , δες το σαν ψυχοθεραπεια , αλλα βαλε ανωνυμος , μην φορτωνεις το κομπλεξ σου σε καποιον αλλο , οχι τιποτα αλλο μου φτανουν τα κομπλεξ που εχω απο μονος μου , μην φορτωθω και τα δικα σου .
Με πολυ εκτιμηση και ενδιαφερον ( για την ψυχικη σου κατασταση ) Επαρχιακο Σαλονι

6 Comments:

Blogger YO!Reeka's said...

ναι μωρέ σιγά, κόφτου το σχόλιο και τέρμα

7:10 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

θα συμφωνησω μαζι σας , αναξιος λογου , απλα θα εσκαγα αν δεν το γραφα .

7:31 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Είμαι ο κομπλεξικός που άφησε τα μπινελίκια. Τελικά έχεις περισσότερους αναγνώστες απ'όσους νομίζεις. Γιατί δεν προσθέτεις μια εικονίτσα στο προφίλ σου? Θα σε προστάτευε απο τυχόν μελλοντικές επιθέσεις...

YΓ: Έχω Tourette :-)

12:09 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

για τους αναγνωστες δεν εχω ιδεα , 3 τους ξερω σιγουρα , τελος παντων , για εικονα θα δουμε , δεν το θεωρω επιθεση αυτο που εκανες , απλα με ενοχλησε που μπηκε το ονομα μου στο σχολιο , μπορεις να γραφεις οτι γουσταρεις .
Και απο οτι ειδα δεν εχεις τουρετ , μαλλον χιουμορ εχεις αρκετο , απλα μερικες φορες ξεφευγεις , ανθρωπινο .

11:23 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

Τουρετ συνδρομο που σε κανει να βριζεις ακατασχετα , στα καλα του καθουμενου και δεν μπορεις να το ελεγχεις .
Ειρηνη εχεις απολυτο δικιο , εσυ πληρωσες ενα ανοστο αστειο , το περιεργο ειναι οτι εγω δεν περιμενα να εμφανιστει καποιος και να πει εγω ημουν , το ανοστο αστειο ομως παραμενει και μια συγνωμη ειναι το λιγοτερο .

2:41 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Irene πέρασα από το casa σου για ν'αποθέσω τη συγνώμη μου, αλλά θέλεις επώνυμες καταχωρήσεις και δεν με βολεύεις (που ν'ανοίγω λογαριασμό τώρα...) Αnyway.

Ανία μήτηρ πάσης μαλακίας. Τυχαία έπεσα πάνω στο θέμα για το ξεκατίνιασμα και είπα να κάνω το σχόλιο, όπως και εντελώς τυχαία σε πήρε η μπάλα. (Με τράβηξαν οι ρέγκες) Πάντως κακώς ασχοληθήκατε και ο Σαλόνης και εσυ με τα μούτρα μου. Παραπάνω σημασία απ'ότι έπρεπε μου δώσατε με τα σχόλιά σας.
Αφού όμως έγινε ό,τι έγινε σου ζητώ ταπεινα συγνώμη και επιστρέφω στην ανωνυμία μου...

ΥΓ: eparxiakosaloni άψογη η photo.


Peace

1:05 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home