Σάββατο, Μαρτίου 18, 2006

γυναικα οδηγος?

Μαλλον ειμαι ρατσιστης σ αυτο το θεμα , δεν ξερω πως και γιατι παντα οτι στραβι μου τυχει οταν οδηγω γυναικα θα ειναι στο απεναντι αυτοκινητο . Καλα και γω δεν ειμαι οδηγος αγωνων , αλλα οταν οδηγεις απο τα 18 ( περιπου 12 χρονια ) εχεις κανει απειρα χιλιομετρα , εχεις γυρισεις ολη την ηπειρωτικη ελλαδα οδικως , ε μαλλον δικαιουσαι να λες οτι εισαι καλος οδηγος , και σημειωση δεν εχω χτυπησει ποτε με το αυτοκινητο , δοξα το θεο .
Ειναι τραγικο ομως να βλεπεις ανθρωπους ( εδω το κολλημα με τις γυναικες οδηγους ) να αδιαφορουν για τον αλλο στο δρομο , να ειναι απροσεχτοι και να βαζουν τους γυρω τους σε κινδυνο .
Δεν μπορει κυρα μου να πας αργα , να εισαι στη μεση του δρομου , και οταν παει να σε προσπερασει ο αλλος , να θυμασαι οτι πρεπει να πατησεις το γκαζι , ετσι σκοτωνεται κοσμος .
Τα σηματα στους δρομους της πολης εχουν συγκεκριμενο λογο που ειναι εκει , δεν ειναι διακοσμητικο , δεν μπορει να περνας διασταυρωση χωρις να κοιτας , καλα δεν το συζητω για τους δρομους χωρις σημανση , που πρεπει να ξερεις ποιος εχει προτεραιοτητα , εκει ο χαρος βγηκε παγανια .
Δεν μπορει να κλεινεις την κυκλοφορια σε κεντρικο δρομο , για μισο λεπτακι με τα αλαρμ , επειδη θες να κατεβεις ακριβως μπροστα στην πορτα του μαγαζιου , να σκας ενα χαμογελο και να νομιζεις οτι λυθηκε το προβλημα και να αγριευεις οταν σου λενε να κανεις πιο περα , να πας να παρκαρεις βρε αδερφε .
Και πολλα αλλα ακομη , τα κανουν και οι αντρες δεν λεω , ελα ομως που εμενα μου τυχαν σε μια μερα απο το πρωι και τα τρια , και οι τρεις οδηγοι ηταν γυναικες , εκεινη τη μερα ετσι μου ηρθε να παρω τα κλειδια απο το αυτοκινητο της γυναικας μου , να μην την αφησω να οδηγει , και το τελευταιο βριζουν πολυ χειροτερα απο τους αντρες , ο αντρας θα σε στραβοκοιταξει , θα κανει γκριματσα , θα σε μουτζωσει , αυτες οι αθεοφοβες θα στα χωσουν κανονικα και δεν μπορεις και να τις βρισεις κιολας .
Οσες οδηγειτε παρακληση προσεξτε λιγο , δεν ειστε μονες στο δρομο .