Τετάρτη, Μαρτίου 22, 2006

Συστημα αξιων και τριχες

Η δουλεια μου ειναι τετοια που συναναστρεφομαι με πολυ κοσμο , απ ολα εχει ο μπαξες , ψωνισμενους , μορφωμενους , αγραμματους , ανθρωπους του μοχθου , ανδρες - γυναικες , σχεδον ολες οι κατηγοριες , αυτο που μου κανει εντυπωση και το καταλαβα σιγα σιγα ειναι οτι υπαρχει ενα ιδιοτυπο συστημα αξιων που ειναι περιπου κοινο και αποδεκτο απ ολους .
- Ηλικια ( μικρος μεγαλος )
-Μορφωση ( του πανεπιστημιου ή οχι )
-Επαγγελμα ( δινει κοινωνικο στατους και υποθετει ο αλλος τα χρηματα που εχεις )
Ας εισαι βλακας , ζωο και μισο , δεν εχει σημασια , σε κρινουν πρωτα απ αυτα , εισαι μορφωμενος σε βλεπουν με αλλο ματι , η γνωμη σου μετραει περισσοτερο , εχεις ενα καλο επαγγελμα απο τα "καλα" τοτε εισαι αξιοπροσεκτος , μπορεις ανετα να σταθεις σε οποιαδηποτε παρεα , μπορει βρε αδερφε να σε συστησει ο αλλος σε κοσμο χωρις να ντραπει .
Βρεγμενη σανιδα που χρειαζονται μερικοι , και να φανταστει κανεις οτι εγω ειμαι ευνοημενος απ αυτο το συστημα αξιων , το οποιο θεωρω απο γελοιο εως ηλιθιο , κι ομως καποιος που δεν με ξερει με γνωριζει πρωτη φορα , με κατατασει σε κατηγορια αναλογα με τα παραπανω , ισως να κανω και γω το ιδιο ασυναισθητα , υποσυνειδητα , αλλα με τιποτα αυτα δεν ειναι τα κριτηρια μου για εναν ανθρωπο .

2 Comments:

Blogger YO!Reeka's said...

Να σου πω την αλήθεια πάντως δεν με πειράζει πλέον αν με λοξοκοιτούν που είμαι σχετικά νέος (=30), μάλιστα το απολαμβάνω, τους ψαρώνω κιόλας!

6:09 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

Το καλοκαιρι ειναι το μεγαλυτερο προβλημα μου με τους ανθρωπους που συνεργαζομαι , κυκλοφορω με βερμουδα και κοντομανικο , απειρες φορες μου εχει γινει η ερωτηση ο μηχανικος ποτε θα ρθει? οταν λεω οτι ειμαι εγω με λοξοκοιταζουν και λενε μα καλα λιγο μικρος δεν εισαι μπορεις εσυ ?
αλλα τι να κανεις να γκριζαρω τα μαλλια , να αφησω φαλακρα , να κανω μπυροκοιλια ? για να ειναι ο αλλος ικανοποιημενος και να πληρω τις προδιαγραφες?

10:59 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home