Δευτέρα, Μαρτίου 19, 2007

Η Κυριακη του πατερα

Απ ολη την εβδομαδα μια μερα θελω για μενα , την Κυριακη , και παλι δυσκολα τα καταφερνω , ολο και κατι θα τυχει , μεσα στη βδομαδα επικρατει πανικος και ομιχλη , δουλεια , μαθηματα , τρεξιμο , ελαχιστος χρονος ελευθερος και αυτος ειναι αφιερωμενος στο "θηριακι" , η Κυριακη ομως μου ανηκει .
Θα ξυπνησω αργα , η μονη μερα που δεν μου σπαει τα νευρα η αφυπνιση του κινητου , δεν θα μ ενοχλησει κανεις , με το που ανοιξω τα ματια μηχανικα θα απλωσω το χερι μου να δω αν η μαμα-σαλονι ειναι διπλα μου , που τετοια τυχη ομως , πανε οι ξενοιαστες μερες που ειμασταν οι δυο μας , δεν χαλιεμαι ομως , θα σηκωθω , σερνοντας τα βηματα , θα φτασω μεχρι την πορτα του σαλονιου , με ματια πρισμενα , οσα μαλια μου χουν μεινει ανακατεμενα , θα κοιταξω τα δυο αστερια μου , μαμα και γιο , θα χαμογελασω με ικανοποιηση και αυθορμητα θα μου βγει μια λεξη μονο : καφε
οχι οτι ειμαι ανατολιτης ή οτι μου κανει ολα τα χατηρια στο σπιτι , αλλα ενα πρωινο θα μου τον φτιαξει τον καφε , αφου βαλω το κεφαλι κατω απο το κρυο νερο να συνελθω καπως , θα βγω στην βεραντα , ο καφες θα ειναι εκει , τασακι και τσιγαρα , μονος μου θα κατσω για μιση ωρα να απολαυσω , καμια ενοχληση , πασας .
Τελειωντας με τον καφε θα χει παει μεσημερακι , θα παιξω με το "θηριακι", θα τον πειραξω , θα γελασουμε , θα προσπαθησω να τον εξαντλησω για να τον παρει ο υπνος , με το που παει η ωρα 2 - 2.30 τον πατερα τον περιμενουν οι φιλοι του , το τραπεζακι στο τσιπουραδικο θα γεμισει απο την αντροπαρεα , οχι τρελλες καταστασεις να λιωσουμε , χαλαρα πραγματα , θα γινει ανασκοπηση της εβδομαδας , ολο και καποια μαλακια θα εχει γινει , δεν μπορει , θα ασχοληθουμε , θα ξεκατινιαστουμε , θα γελασουμε και μετα ολοι γραμμη σπιτι , βλεπετε οι περισσοτεροι εχουν γυναικα να τους περιμενει , οι λιγοι οπως εγω και εναν βομπιρα σπιτι .
Μετα το τσιπουρο , κοκκινο κρασι , ντοπιο εννοειται , για να κατεβει καλυτερα το φαγητο , ε οσο και να θες ν αντεξεις δεν μπορει θα χαλαρωσεις , το αλκοολ θα κανει τη δουλεια του , θα σε νυσταξει , ειδικα και με το φαγητο , ο υπνος , οχι μεσημεριανος , μιλαμε για απογευμα , ειναι βαλσαμο , ξυπνας μετα απο μια ωριτσα και εισαι φρεσκος και ετοιμος για καθε προκληση .
Οπου προκληση ειναι το "θηριακι" ή η μαμα του
Το βραδυ θα με βρει καθισμενο παλι με φιλους να βλεπω ποδοσφαιρο , μπασκετ , κρικετ , οτι να ναι δεν με απασχολει ιδιαιτερα και ετσι ηρεμα και ωραια θα περασει η Κυριακη , να γεμισει ο μπαμπας τις μπαταριες , για την δυσκολη εβδομαδα που ερχεται .
Ελα ομως που την Κυριακη που περασε η κυρια - σαλονι ειχε αλλη γνωμη.
Πανε τα κεκτημενα , παει η πιο καλα οργανωμενη μερα της εβδομαδας .

1ον Με ξυπνησε νωρις νωρις ( σηκω να κατσεις με το γιο σου )

20ν Καφε αν θες να φτιαξεις μονος σου και μην τα κανεις μανταρα στην κουζινα

3ον Εχω κανονισει να βγω εξω με την Ταδε , θα κατσεις με το μικρο

κουνουσα το κεφαλι μου να δω αν κοιμαμαι , βλεπω εφιαλτη ?
δεν ειναι δυνατον , τα χουμε χασει εδω μεσα , στις αντιρησεις μου , απαντησε κοφτα

Θελω να ξεσκασω και γω λιγο , εσυ πηγαινε βολτα το απογευμα , δεν θα παθεις τιποτα

Αισχος , ντροπη , τα ποδια επαναστατησαν και χτυπανε το κεφαλι , αλλα ειχε δικιο

Το καλο το μονοπατι ομως βρισκει αλλο παλικαρι

Μολις εφυγε η μαμα , πατερας γιος , ντυθηκαν , στολιστηκαν , πηραν το καροτσακι και βγηκαν βολτα .

ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ

Οχι μονο περασε η ωρα ευχαριστα , οχι μονο γνωρισαμε κοσμο , ερχοταν ολοι να δουν το "θηριακι" αλλα και ο μικρος κουραστηκε , την επεσε για υπνο και ο μπαμπας κατεληξε να πινει τσιπουρο εξω , με παρεα για λιγη ωρα βεβαια

Λεω να την καθιερωσω την βολτα με τον γιο την Κυριακη το μεσημερακι , να εχει και η μαμα λιγο χρονο .

18 Comments:

Blogger weirdo said...

Πολύ όμορφα..!
Πάντως η μαμά σαλόνι δικαιούται ίσως λίγο παραπάνω ελεύθερο χρόνο να ξεσκάει..
(μήπως θα μπορούσατε να το καθιερώσετε και παραπάνω μέρες την εβδομάδα; :)
Καλησπέρα, επαρχιακούλη μου:

1:04 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

καλησπερα καλη μου

μην νομιζεις η μαμα σαλονι εχει αρκετο ελευθερο χρονο

βλεπεις ο μικρος εχει 2 γιαγιαδες που τσακωνονται ποια θα περασει περισσοτερο χρονο μαζι του

αρρωστες καταστασεις

να φανταστεις την Κυριακη εγινε χαμος γιατι δεν περασαμε με το μικρο απο τους παππουδες και κατσαμε εξω

το θυμα στην ιστορια ειμαι εγω

αλλα δεν με χαλαει καθολου

2:02 μ.μ.  
Blogger . said...

και πού να αρ΄χισετε να επικοινωνέιται και πιό ολοκληρωμένα με το θηριάκι!

οι φωτό με μένα (4-5χρονο)και το μπαμπά μου να πηγαίνουμε στο δάσος με τις φόρμες και να τρέοχυμε μου φέρνει τεράστιο χαμόγελο.

3:00 μ.μ.  
Blogger . said...

επικοινωνείτΕ εννοώ

3:04 μ.μ.  
Blogger . said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

3:04 μ.μ.  
Blogger Trilian said...

χα τι όμορφα είτε έτσι είτε αλλιώς μία χαρά τα περνάς... αυτό το άγριο πρωινό κυριακάτικο ξύπνημα να έλειπε και όλα θα ήταν άψογα!!

3:05 μ.μ.  
Blogger Fibi said...

Τι κατανόηση όμως που εχει ο μπαμπάς σαλόνι στον επαρχιούλη μας ε?

Πάντα υπάρχει λύση να γίνει ωραία μια Κυριακή... Εγώ πάλι εφόσον έκανα όλες μου τις δουλειές την Παρασκευή ως τις 3 το πρωί(!) όλο το Σαβ/κο χαλάαααααρωνα

10:41 μ.μ.  
Blogger iris said...

ε μα, το διακαιούται και η μαμά σαλόνι. Άνθρωπος δεν είναι κι αυτή; Δεν κουράζεται κι αυτή; Μην τα θέλουμε όλα δικά μας

11:04 μ.μ.  
Blogger αθεόφοβος said...

Σιγά μην σε συμπονέσουμε !
Τραβα με κι΄ας κλαίω!
Πιού - πίου έκανε μου φαίνεται ο κ.... σου για να πας βόλτα με τον γιό και να τον δείξεις ως υπερήφανος πατήρ!
Τα έχουμε κάνει στο παρελθόν και κάτι ξέρουμε!

2:04 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

καλημερα σε ολους

@ Marilina

αγαπητη μου , εχω την εντυπωση οτι τα μωρα ειναι πανεξυπνα , απλα εμεις αργουμε να μουμε στον κοσμο τους , περιμενουμε να μεγαλωσουν λιγο και να καταλαβουν αυτα εμας

@ τριλιαν

καλη μου διαθεση να υπαρχει και ολα γινονται , αλλα ειναι γεγονος , το πρωινο ξυπνημα ειναι το χειροτερο μου , το χω συνδοιασει με τη δουλεια , οταν ξυπναω νωρις εχω την εντυπωση οτι ειναι εργασιμη :(

@ φιμπι

ε οχι , ολο το σαβ-κυριακο χαλαρα?

παει καιρος απο τοτε που εκανα κατι τετοιο , μεγαλωσε η οικογενεια και εγινα δουλος του χρηματος βλεπεις

@ ιρις

εχεις δικιο

μην νομιζεις οτι ειναι κλεισμενη ολη μερα με το 'θηριακι' , αλλα ελαχιστο χρονο εχει για τον εαυτο της , παντα κατι θα προκυψει
ασε που συνηθιζει να λεει

γιατι πρεπει να μεγαλωνω δυο μωρα εδω μεσα ?

@ αθεοφοβος

με ξεμπροστιασες

ειναι γεγονος

καμαρωνα σαν γυφτικο σκεπαρνι

τι να κανω και εγω , εσυ τα περασες και ξερεις

9:59 π.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

άλλο πήγα να πω, διάβασα τον αθεόφοβο και κατάλαβα (μιλάει η εμπειρία). άλλωστε δεν έχεις και οποιοδήποτε μωρό, αλλά το μωρό-θαύμα, το είπαμε αυτό. όπως και να χει, ψάρωσε κανονικά η μαμά, εεε;!

5:30 μ.μ.  
Blogger bbchris said...

Έτσι πρέπει να μαθαίνει ο μικρός από τώρα στα τσίπουρα και στις παρέες...

μην μας βγει και φλώρος το παιδί!!!! :))))))))))))

5:44 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ YO!Reeka's

η μαμα δεν εχει αναγκη , εκανε τη βολτα της και μεις τη δικια μας

ενα θα σου πω μονο

ολες γυναικες ανεξαρτητα απο την ηλικια , λιωνουν μπροστα σ ενα στρουμπουλο μωρο

8:09 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

13ο σχολιο δεν υπαρχει περιπτωση να αφησω , ειπαμε προληπτικος

@ κρις

ο μικρος ειναι κοινωνικοτατος , μες την τρελλη χαρα , δωστου παρεα και οτι θες , απο τωρα δειχνει να προτιμα την γυναικεια παρεα , σκαει απιστευτα χαμογελα και σε συνδοιασμο με τα πρασινα ματια του ειναι ακαταμαχητος

τωρα για το φλωρος δεν ξερω , τι να πω , τοσες γυναικες γυρω απο το παιδι ( μανα - γιαγιαδες ) δεν του χαλανε και χατηρι , πολυ τον φοβαμαι , αλλα ποτε δεν ξερεις .

8:16 μ.μ.  
Blogger ptwsh said...

ζωη και κότα βρ αδερφάκι .. αυτά είναι.

Μπράβο μπράβο!

10:38 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ πτωση μου

δεν ειναι καθε μερα ετσι

αλλα μια χαρα ειναι , δεν εχω παραπονο

8:43 μ.μ.  
Blogger ptwsh said...

Τι με λες τώρα ρε φιλαράκο;
Κλαι μαιν!
Χαλαρά!

Τέλος!

10:46 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ πτωση , καλη μου

και να σκεφτεις οτι εμενα με θεωρουν και απιστευτα αγχωμενο

χαλαρα , δεν γινεται αλλιως , μια ζωη την εχουμε , δεν θα μας φαει το τρεξιμο και το αγχος

9:40 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home