Πέμπτη, Αυγούστου 17, 2006

Αμα δεν μπορεις .....αστο μην το παιδευεις

Λοιπον ειναι τραγικο σημερα , στο ετος 2006 , ο αντρας να πρεπει να ξερει τα παντα

να μαστορευει , να καταπιανεται με ολα , να φτιαχνει οτι χαλαει σπιτι

το πιο τραγικο ειναι οταν το επαγγελμα του αντρα-συζυγου -μαστροχαλαστη ειναι σχετικο με τις κατασκευες (ασχετο αν κανει μονο σχεδια και επιβλεπει ) , εκει δεν τολμας να πεις δεν ξερω δεν ασχολουμαι , μα πως ειναι δυνατον να μην ξερεις , δουλεια σου ειναι .

Τελος παντων , με το που γυρισε το ερμο το σαλονι απο διακοπες , ακουσε τη λατρεμενη πεθερα του , να λεει
βουλωσε το σιφωνι της αποχετευσης στο μπανιο , ποιος να μας το φτιαξει ( για ποιον χτυπα η καμπανα?) και αυτους τους υδραυλικους δεν τους βρισκεις με τιποτα ασε που περνουν του κοσμου τα λεφτα για ψιλοδουλειες

Εγω εκανα πως δεν ακουσα , αλλα τελικα ενεδωσα , αφου το φυντανακι μου πεταχτηκε και ολο καμαρι ειπε
σιγα το δυσκολο , μην φωναζεις κανεναν , θα το φτιαξει το σαλονακι μου , δεν ειναι τιποτα

ναι δεν ειναι τιποτα , και βρεθηκα εγω χθες το απογευμα να ειμαι με το χερι μεσα στα σκατα και ευχαριστω δεν ακουσα

το κορυφαιο ομως εγινε σημερα

καιγεται το φως του αυτοκινητου ( μεσαια σκαλα ) απο το φυντανακι μου , και αντι να παει να της το αλλαξει ο μαστορας , εκανε το αυτονοητο

πηρε τηλεφωνο στον παντογνωστη αντρα της και ολο ναζι του ειπε μεσες ακρες , δεν ξερω τι θα κανεις να το φτιαξεις

Και γω τρομαρα μου μην πω φερτο δω το κωλοαμαξο να το παω στο συνεργειο , 5 λεπτα δουλεια ειναι , δεν ειναι τιποτα

Μην δειξω οτι δεν μπορω

Και εχω φαει το ζωο 1 ωρα , για μια δουλεια 5 λεπτων , εχω γινει μουσκεμα στον ιδρωτα , 37 βαθμους ειχε εξω , εχω γινει μαυρος απο πανω μεχρι κατω , για ποιο λογο ? μην φανω κατωτερος των περιστασεων ,

ο αντρας πρεπει να κανει καποια πραγματα , απο το να αλλαζει λαμπες στο σπιτι ( καλα αυτο ευκολο ειναι ) , να περναει πριζες , να συναρμολογει επιπλα ( απο το γαμημενο ΙΚΕΑ ) , να βαζει χερι στο αυτοκινητο ( μονο το δικο της ) , να ανοιγει τρυπες για τα καδρα με το τρυπανι , να ξερει γιατι κανει θορυβο το κλιματιστικο , γιατι η γατα του γειτονα νιαουριζει και πολλα αλλα ασχετα γιατι ?

ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΑΣ

κατα τ αλλα ισοτητα , ναι καλα , πες οτι δεν ξερεις ή οτι δεν μπορεις και να δεις ειρωνικο βλεμμα που θα εισπραξεις

7 Comments:

Blogger Bliss said...

eskasa sta gelia!

koita na deis...h alh8eia einai oi douleies moirazontai!!
duskola 8a deis gunaika na kanei ta panta...apo ola auta pou eipes....
kai duskola 8a deis antra na kanei tis gunaikeies douleies...
px..rapse,plune,mageirepse,siderwse.sfouggarise
ka8arise,kane ta ntoulapia ths kouzinas,kseskonise,ftiaxne surtaria,taktopoihse,ktl ktl

antistoixa o antras mastoreuei!!

auto uphrxe uparxei k 8a uperxei!

pros 8eou omws...an dn ksereis kati apla to les....dn kserw na to kanw!!

den peftei kanenas egwismos s auto!
an8rwpoi eimaste panw ap ola k oxi mhxanes!

oute rompotakia!

px kai mena o mpampas mou kserei na kanei ta panta sto spiti ...apo mastoremata...den lew k se douleies boh8aei th mama ,dn einai o tupos antra gunaika fere pantofles!!
pou les kserw apo filwn mou oikogeneies as poume pou gia na bapsoun to spiti tous...kaloune sunergeio..o dikos mou o mpampas to bafei monos tou me th mama mazi!
gia to amaksi an mporei ot kanei monos tou eidallws sunergeio xaxa
se hlektrika 8emata den dexetai na kalesei eidiko!!!
se patentes!se ola!
kai einai kapetanios to epaggelma xaxa:P

o aderfos mou omws...kserei ta misa apo ton mpampa mou!
kai otna pantreutei 8a einai kati teleiws diaofertiko apo ton mpampa!
auto den shmainei oti dn 8a kserei na ksebouwlsei ena sufwni 8a 8ewrh8ei akamaths!

gi auto loipon mhn kompleksareis!!
esu tis douleies autes tis ekanes omws!
einai alloi pou dn ta kseroun kan!
na mhn stenoxwriesai!

kai einai ekneuristiko na lene pw pw den kserei na ftianxei mia mpriza!!!

merikes gunaikes to lene!

kai polles fores exw pei stis gunaikes...esena an xalasei to plunthrio piatwn h rouxwn kura mou...poion 8a kaleseis??
ton geitona??

mpuaxaxa

11:00 μ.μ.  
Blogger ptwsh said...

Εμ...έτσι είναι. Και εσύ θα εξυπηρετείς το φυντανάκι σου όπως λες και εκείνη θα εξυπηρετεί το σαλόνι της...

Έτσι μαργκάκι 'μ πες τα!

8:40 π.μ.  
Blogger αθεόφοβος said...

Το χειρότερο είναι ότι άμα έχεις και το χούι από μόνος σου (όπως εγώ)να τα φτιάχνεις όλα το έτερον ήμισυ θεωρεί την κατάσταση αυτονόητη και δίνει εντολές στον Αλβανό της-Χάλασε το χερούλι της πόρτας! Έσπασε το τζάμι στο μπάνιο!κτλ.
Το δε επάγγελμα δεν έχει σχέση με την ικανότητα επισκευών.
Έχει γίνει ανέκδοτο όταν ο κουμπάρος μου΄,πολιτικός μηχανικός, ήρθε και ρώτησε:
Τι ούπα βάζουμε στο ξύλο !!
Ήθελε να βιδώσει μιά βίδα!

9:38 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ μικρη μου μαργκο

ειμαι σαν τον αδερφο σου

ο πατηρ (δικος μου ) ξερει και φτιαχνει τα παντα

ο γιος του ( εγω ) δεν εχει καλη σχεση μ αυτα

αλλα κομπλεξ ποτε

ειμαι υπερανω

@ μαρκο και πτωση

κυριες μου

ποτε μα ποτε δεν φωναζουμε τον γειτονα

να μαστε και μεις ηρεμοι στη δουλεια μας ;)

@ αθεοφοβε

σαν τον κουμπαρο σου δεν ειμαι

κατι πιανει το χερι μου

αλλα ποτε μα ποτε δεν θα παω εθελοντικα για εργασια σπιτικη

ακριβως για αυτο που λες

αμα τις καλομαθεις μετα εχουν τον αλβανο , το παιζω ζορικος

φυσικα παντα τελικα καταπιανομαι , ασχετο αν δεν εχω 100% επιτυχια

8:30 μ.μ.  
Blogger ptwsh said...

γείτονες; η μάργκο μίλησε για δ' αύτους...εγώ καμμιά επαφή

10:03 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ πτωση και καλα κανεις

μακρια απο γειτονες που πιανουν τα χερια τους ;)

@ νοτος

καλο χειμωνα να εχουμε

εγω δεν εχω 2 αριστερα χερια

αυτο που μου λειπει ειναι η πρακτικη ασκηση

γι αυτο κι οταν καταπιανομαι με κατι ( πρωτη φορα ) τα κανω ψιλομανταρα

αλλα ολα κι ολα μετα εμαθα

8:25 μ.μ.  
Blogger ptwsh said...

Μωρέ πιάνουν δεν πιάνουν τα χέρια τους...καλό θα είναι να κλείνεις την πόρτα μπαίνοντας στο σπίτι σου...
Σύζυγος, μαμά, μπαμπάς, αδέρφια, φίλοι. Οικείοι άνθρωποι

9:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home