Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 04, 2006

Αντρικες κουβεντες

Οταν οι φιλοι σου λενε να πατε μια βολτα εξω το βραδυ γιατι εχετε καιρο να πειτε , δυσκολα μπορεις να αρνηθεις

Το πρωτο που κανεις ειναι να παρεις αδεια , εξοδο που λεγαμε στο στρατο , απο την γυναικα σου , ολα κι ολα θα ξενυχτησεις δεν μπορει πρεπει να νοιωθει κι αυτη οτι σ αφηνει , αλλωστε εγγυος ειναι μην νοιωθει μειονεκτικα .

Αφου δωσει το ΟΚ η συζυγος , ο δρομος ειναι ανοιχτος , αλλα να ξερεις τα ορια σου , μεχρι που σε παιρνει , μην το παραχεσεις , γυρισεις χαραματα σπιτι μεθυσμενος , δεν χρειαζεται να δινεις αφορμη για σχολια

Ετσι και γω Κυριακη βραδυ βγηκα εξω , με ολη την καλη διαθεση να δω τους φιλους , που ειχαμε καιρο να βρεθουμε .

Τι το θελα , το θεμα συζητησης ημουν εγω

Σε χασαμε , που να ρθει και το μικρο , μαυρα ματια κανουμε να σε δουμε

Ματαια προσπαθουσα να αλλαξω συζητηση , ειδατε η εθνικη , που να τσιμπησουν

Ασε που εχω να καταγγειλω ολες τις νεαρες υπαρξεις , χαθηκε ο κοσμος να φορατε κανενα ρουχαλακι παραπανω ? να μην εχετε κορμι λαμπαδα που κολαζει και αγιο , ελεος

Ενα απο τα πολλα που ακουσα και γελασα :

Φιλος: και πως τα πας με το σεξ ? εχω ακουσει οτι οι εγγυες δεν το κανουν

Σαλονι: καλα ηλιθιος εισαι θα σου πω τι κανω με τη γυναικα μου ?

Φιλος: τι να πεις ρε , αφου δεν γινεται και τιποτα

Σαλονι (με υφος) : εχω ξεπερασει τη σαρκα , θα γινω πατερας , που να καταλαβεις εσυ

Φιλος (που με προσγειωνει αποτομα): α ρε φουκαρα ποσο ακομα θα σε τρωει η μαλακια ειπαμε ?


Κανε φιλους να δεις καλο

16 Comments:

Blogger αθεόφοβος said...

Αμ με τα μπακούρια που βγήκες ήταν επόμενο να ακούεις αυτά.
Τώρα πλέον έξοδος μόνο με υποψήφιους και νύν πατεράδες που είναι και σοβαροί άνθρωποι,με ευθύνες!

11:49 μ.μ.  
Blogger ptwsh said...

Έξω από το χορό πολλά τραγούδια λένε σαλονάκι!
Υπάρχει μεγάλη δυσκολία στο να καταλάβει ένας φίλος το πόσο διαφορετικοί μπορεί να είναι δύο άνθρωποι μεταξύ τους. Και από την έλλειψη κατανόησης βλέπεις μετά την έλλειψη σεβασμού.
Χωρίς να θέλω να προσβάλω τους φίλους σου, το ζω και εγώ αυτό τώρα καλό θα είναι να ανοίξεις και εσύ το στόμα σου να υπερασπιστείς τον δικό σου τρόπο ζωής..

*** Βαλτός είσαι και πόσταρες τέτοιο κείμενο βρ 'αδερφάκι μου;

9:29 π.μ.  
Blogger ptwsh said...

Αλλά όπως λέει και ο αθεόφοβος χιουμοριστικά ... με τα μπακούρια που βγήκες.. Μπορεί να γελάμε μ' αυτό το σχόλιο, αλλά είναι πιθανό με μεγάλο ποσοστό να οφείλεται σε αυτό.

9:30 π.μ.  
Blogger weirdo said...

Πατριωτάκι, πολύ πιθανό, εφόσον οι καλοί σου φίλοι είναι μπάκουροι, να ζηλεύουν (ωσάν τρελοί:).. Μην χαμπαριάζεις και γύρνα το στην πλάκα..
Και, όντως, κάποια στιγμή θα θες ο ίδιος να συναναστρέφεσαι με ανθρώπους που είναι στο ίδιο οικογενειακό status με σένα.. (φερέλπιδες, ταλαίπωρους, ομοιοπαθείς μπαμπάδες..:p)

Α κι ένα τελευταίο -και σημαντικό-: άμα τη άφιξη του υιού, δεν θα σε νοιάζει τι θα λέει ο οποιοσδήποτε.. Από το ένα αυτί θα μπαίνουν, από το άλλο θα βγαίνουν..:P

Καλημέρες

12:11 μ.μ.  
Blogger ptwsh said...

Ίσως να οφείλεται και στην ηλικία. Εγώ για παράδειγμα από αυτά που άκουσαν τα αυτιά μου χθες με έκαναν να εξαγριωθώ. Και είμαι 25 χρονών. Ίσως..

weirdo -> όταν λες να τα περνάμε στη πλάκα τι εννοείς; δλδ ποια απάντηση θα ήταν κατάλληλη;

12:32 μ.μ.  
Blogger weirdo said...

ptwsoula: 'σε χάσαμε κλπ..'
- Ε, τι να κάνουμε, ρε παιδιά, πού να πάει ο αιχμάλωτος, άσε που μπορεί να φάω και καμιά κατσαρόλα στο κεφάλι ή να μην μπαίνει το κλειδί στην πόρτα..' κλπ
(σε τι παρόμοια φάση είσαι εσύ κορίτσι..; στείλε mail, αν θες:)

1:06 μ.μ.  
Blogger ptwsh said...

Χαχαχα άσε γιατί θα βγάλουν άαααλλα συμπεράσματα απο κει.
Και καλά "με κέρβερο έμπλεξε".

1:09 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

κυριες μου και κυριε

καλημερα σε ολους

να ξεκαθαρισω κατι , οι φιλοι μου με ξερουν απο μικρο παιδι , ειναι κοπροσκυλα , αλλα τους αγαπω και αυτοι το ιδιο

εχουμε γενικοτερα την νοοτροπια να εκχυδαιζουμε τα πραγματα , να πειραζει ο ενας τον αλλο κια φυσικα οταν υπαρχει προσφορο εδαφος να το ξεφτιλιζουμε

@ πατριωτακι

φυσικα και θα ρθουνε , τοτε ομως που θα τρεχουν να κρυφτουν

@ αθεοφοβος

δεν θα το λεγα οτι ειναι μπακουρια , εχουν αλλη νοοτροπια και οχι ολοι , ασε που δεν πιστευω οτι με το που θα γινω πατερας θα σοβαρεψω , σε ολες τις πτυχες της ζωης μου

αλλο η οικογενεια , αλλο η δουλεια και τελος καπου πρεπει να ξεσκαει και ο αντρας - κολωνα του σπιτιου

να πει τη μαλακια του

@ αγαπητη μου πτωση

το σχολιο του δεν ειχε καμια κακια

οπως και η αρχικη ερωτηση , στοχο ειχε το χαβαλε , οπως και η δικη μου απαντηση , οσο και αν φαινεται περιεργο , δεν θελαν με τιποτα να με φερουν σε δυσκολη θεση , γιατι ξερουν οτι δεν εχω τετοια προβληματα

τωρα για το σε χασαμε κτλ

το καταλαβαινουν

απλα το γυριζουν στην τρελλη γιατι δεν θελουν να δεχτουν οτι σε λιγο και αυτοι θα περασουν τα ιδια

ασε που μονος μου αυτοσαρκαζομαι για το συγκεκριμενο

προσπαθω να ξεπερασω οτι η γυναικα μου δεν με θελει συνεχεια στο σπιτι , γιατι της συμπεριφερομαι σαν να ειναι αναπηρη

2:01 μ.μ.  
Blogger ptwsh said...

Μάλιστα.
Και εμένα η φίλη που με εξαγρίωσε χθες μέσω άλλης φίλης (δεν το σχολιάζω) με γνωρίζει από μικρό παιδί και το αντίθετο.
Άρα πως να το εκλάβω; Ότι είναι απλά η ανωριμότητα να δεχτεί αλλαγές στη ζωή μου; Ή απλά όχι και τόσο βαθιά σχέση μεταξύ μας;

* Και μη ξεχνάς: καλώς ή κακώς (μάλλον κακώς) οι γυναίκες ζητούν αποκλειστικότητα ακόμα και σε επίπεδο φιλίας..

2:27 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ αγαπητη μου πτωση

οι αντρες ειναι διαφορετικοι

οι παιδικοι μου φιλοι ας πουμε τσακωθηκαν για το ποιος θα βαφτισει το μικρο ακομα δεν γεννηθηκε και για να μην εχουμε ιστοριες εχω κλεισει και το νονο για το δευτερο οταν με το καλο κανουμε

οι ανθρωποι δεν ειναι καλα

να πω την αληθεια οταν χανεις τους φιλους σου σε πειραζει καπως , αλλα πανω απ ολα βαζεις τη δικη τους χαρα

και οταν βλεπεις κατι στραβο τους το λες , με ολη την καλη διαθεση

ολοι πανω κατω εχουμε ψιλοχαθει με ατομα που καναμε συνεχεια παρεα , αλλα για μενα σημαντικο ειναι οταν βρισκομαστε , μια στο τοσο , να ειναι σαν να μην περασε μια μερα , να κανω χαβαλε , να τους πειραξω , να με πειραξουν

δυστυχως απ οτι βλεπω με λυπη μου η γυναικα μου δεν εχει τετοιες φιλες , απο τα παιδικα της χρονια και η ιδια παραδεχεται οτι οι γυναικες ειναι πιο ζηλιαρες και κακες στις φιλικες τους σχεσεις

3:43 μ.μ.  
Blogger ptwsh said...

Ναι ναι με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη. Και να μεταφέρεις στη γυναίκα σου τη σύμφωνη γνώμη μου επίσης.

Εχω χάσει φίλη από κακό που προκάλεσα εγώ και δέχτηκα τις επιπτώσεις.
Αλλά στη περίπτωση αυτή που νιώθω ότι κρίνει ένας άνθρωπος τη ζωή μου χωρίς να δει βαθιά αν είμαι ευτυχισμένη από την ζωή αυτή θεωρώ ότι είναι λάθος.
Ακούς τη λέξη " ρε φιλενάδα χάθηκες!"
Και εγώ αναρωτιέμαι: Για να χαθώ εγώ, λογικά θα έχει χαθεί και ο άλλος/η. Απλή λογική. Λέω εγώ τώρα..
Και το πιο άσχημο είναι ότι δεν τα άκουσα από την ίδια. Μέσω άλλου. Καταλαβαίνεις; Εδώ μιλάμε ότι παίζει ακόμα η νοοτροπία των 15χρονων.
Αλλά για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη, είμαι και εγώ πολύ ανώριμη που κάθομαι τώρα και αναλύω τον θυμό μου επί τάπητος με την απουσία του κυρίως ενδιαφερόμενου.
Έτσι για το κουτσομπολιό τώρα, αυτό που ανέφερα στον διαμεσολαβητή ήταν το εξής: " φαίνεται πως η φιλενάδα μου έχει πρόβλημα. Και επειδή εγώ δεν έχω κανένα, θεωρώ ότι αυτός που έχει το πρόβλημα, αυτός ο ίδιος να ζητήσει ακρόαση "

4:10 μ.μ.  
Blogger Bliss said...

sorry pou 8a to pw re saloni mou

alla apo auth th suzhthsh pou sou ekana
ena mono mporw na pw kai tous xarakthrisw

: Malakes!!!


me to sumpa8eio!

re su legontai tetoia pragmata?an einai dunaton!
eisai oikogeneiarxhs k sou leei o allos an gamas h oxi?

toso blakas einai?sebasmos mhden se sena sth gunaika sou kai sto paidi sou!
pw re an hmoun mprosta 8a ton espaga sto ksulo ma to 8eo!
grrrrrrrrrrrrrr
ta phra twra!
akou ekei 8rassos!akou na pei gia malakia!

e re foukara na tou leges!

pw spasthka
spasthka
spasthka!

4:43 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

νεαρες μου κυριες

ειστε αρκετα ευαισθητες σε τετοια θεματα και το κατανοω

ομως επιτρεψτε μου να πω εδω , οτι καμια σχεση δεν ειχαν τα γαμησια με τις κουβεντες μας , αλλωστε πρεπει να ξερετε οτι μεταξυ φιλων η γυναικα του αλλου ειναι ιερο πραγμα , ακομα και η σχεση του η οποιδηποτε , ποτε δεν την σχολιαζουμε , ποτε δεν θα πουμε κακια

τωρα οσο αφορα μεταξυ μας , εκει θα ξεκατινιαστουμε , γιατι ετσι ειναι η φυση μας , ετσι μεγαλωσαμε , να εχουμε θρασσος μεταξυ μας , να ειμαστε αθυροστομοι , και το πιο βασικο ( δεν ταιριαζει στην εδω περιπτωση βεβαια ) να γελοιωποιουμε ασχημες καταστασεις , ετσι ωστε να νοιωθει ο αλλος καλυτερα

αγαπητη μου πτωση , συγκεκριμενα τωρα για την φιλη σου , αν εχει καποιο προβλημα , δικο της ειναι , εσυ δεν φταις σε τιποτα , μεγαλα παιδια ειμαστε μπορουμε να μιλαμε και να λυνουμε οποιες διαφορες εχουμε , αν παιζουμε το σπασμενο τηλεφωνο σου πα μου πες , καλα κρασια

8:40 μ.μ.  
Blogger Bliss said...

pws ta kataferneis k me pei8eis!

11:03 π.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

χαχαχα καημένε μου φαίνεται δεν έχουν παντρευτεί άλλοι φίλοι σου. εγώ είμαι στην απέναντι όχθη, άμα βγαίνω με παντρεμένους φίλους βαριέμαι να συζητάω όλη την ώρα για τα παιδάκια τους!!

12:37 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ μικρη μου μαργκο

απλα οι σχεσεις μεταξυ αντρων , οι φιλικες παντα , ειναι λιγο περιεργες

@ γιωργο

εχεις δικιο μονο ενας ειναι παντρεμενος , εχει και παιδακι , ο κουμπαρος μου

να χαρεις οσο μπορεις την ελευθερια σου γιατι σε βλεπω και σενα συντομα στην δικη μου οχθη

τι περιμενεις ?

να σε παρουν τα χρονια ?

ποτε θα συμμαζευτεις ?

θα το χασεις το τρενο

( ετσι λεει η μανα μου στον μεγαλυτερο ανυπαντρο αδερφο μου )

1:05 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home