Σάββατο, Αυγούστου 26, 2006

Kick in the head

Θελει η πουτανα να κρυφτει και η χαρα δεν την αφηνει

Ετσι ειμαι και γω , πριν γεννηθει το μωρο (τον οκτωβριο τον περιμενουμε τον κανακαρη ) κανω και συμπεριφερομαι σαν να υπαρχει ηδη μεσα στο σπιτι

Μονιμως προσπαθω να εχω το χερι στην φουσκωμενη κοιλια ( οχι τη δικη μου ) για να τον νοιωσω να με κλωτσαει , πραγμα που εως ενα σημειο ειναι συμπαθητικο και ευχαριστο για τη γυναικα μου , αλλα οταν δεν την αφηνω σε ησυχια , κατανταει εκνευριστικο

Σκασιλα μου , πατερα του ειμαι

Ο διαολακος μου ομως λες και εχει κανει συμφωνια με τη μανα του , σπανια με κλωτσαει , οταν θελω να τον νοιωσω ειναι φοβερα ησυχος , σημερα ομως μαλλον αγανακτησε , ειχα ουτε γω ξερω ποση ωρα που του μιλαγα , χαιδευα την κοιλια , τον παρακαλουσα να βγει απο την νιρβανα του και να δωσει λιγη χαρα στον πατρερα του ( που ειναι στα προθυρα μαλακινσης απο την χαρα ) , αυτος τιποτα , ειχε μουλαρωσει , ακινητος

Η μανα του με εδιωχνε , φυγε απο την κοιλια μου , ασε με λιγο ησυχη , μην τον πειραζεις κι αυτον τωρα που ειναι ησυχος

Το πηρα και γω αποφαση οτι δεν θα μου γινοταν το χατηρι

Περασε το δικο σας , ειπα , και εσκυψα να τον φιλησω

Με το που ακουμπαω τα χειλη μου στην κοιλια , δινει μια κλωτσα ακριβως εκει την ωρα που τον φυλαγα και μετα παλι ησυχος

Διαολακι απο τωρα τα χει καλα με την μανα του ,τις κανει τα χατηρια και την αφηνει ησυχη , αλλα και τον πατερα του δεν τον αφηνει παραπονεμενο , μονο που αμα τον κλωτσαει απο τωρα στο κεφαλι φανταζομαι τι θα κανει αργοτερα

10 Comments:

Blogger YO!Reeka's said...

δεν πιστεύω να πήγες και κατά Μάνη μεριά; γιατί κι εκεί κάτι φωτίτσες είχανε...
αντε καλή προσαρμογή και μην το παραζουλάς το μωρο!!!!

3:06 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ disturbed

γερο ποδι δεν λες τιποτα πατριδα

το μελλον το βλεπω σε φιλικα ζευγαρια που εχουν μωρα και καταρρεουν , τουλαχιστον τους πρωτους μηνες

τωρα μακαρι απο μικρος να κατλαβει οτι για να περασει καλα στη ζωη του πρεπει να τα χει καλα με τις γυναικες και με πρωτη και καλυτερη τη μανα του

@ γιωργο

σαν ψεμμα μου φαινεται οτι γυρισες για αλλη μια φορα απο διακοπες , αντε να δουμε που θα ειναι η επομενη αποδραση

οχι στην Μανη δεν πηγα , φετος ευτυχως , γιατι θα ειχα στιγματιστει

η πρσαρμογη μια κουβεντα ειναι

μωρε ας βγει αυτος γερος και να σου πω εγω ποιος δεν θα το ζουλαει , θα ειναι θρεφταρι ο κανακαρης

12:01 μ.μ.  
Blogger . said...

έχει ένστικτο το παιδί...... καλό αυτό =Ρ

12:58 μ.μ.  
Blogger weirdo said...

Οι κλωτσιές αυτές δεν ξεχνιούνται με τίποτα, επαρχιακούλη..:)
Και χαλάρωσε, όσο προλαβαίνεις (κοινώς, άστο μωρό στην ησυχία του!), γιατί όταν βγει με το καλό, θα έρχονται ώρες που θα λες 'καλύτερα με τη μάνα του, μπας και μπορέσω να κοιμηθώ μισή ωρίτσα σαν άνθρωπος..':pPpPp

Η ώρα η καλή..!
Καλημέρα:)

1:10 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ μαριλινα

ναι εχει ενστικτο , μονο που ειμαι σιγουρος οτι δεν θα ξεκωλαει απο τη μανα του , ενω τα κοριτσια οταν ειναι μικρα δεν αφηνουν σε ησυχια τον πατερα τους

@ καλη μου γουιρντο

δεν ξεχνιουνται οι ατιμες , οσο για τον υπνο αφου γεννηθει ο μικρος , μαλλον αυτο θα επηρεασει τη μανα του οχι εμενα , εχεις προσπαθησει να κοιμηθεις διπλα σε εγγυο στο ιδιο κρεββατι ?

δεν κοιμασαι

10:11 π.μ.  
Blogger Fibi said...

τελικά θα γίνεις ένας υπέροχος χαζομπαμπακούλης

καλημέρα

8:15 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

καλημερα σε ολους

@ Νοτος

και για μενα ειναι η πρωτη φορα , γι αυτο τα χω λιγο χαμενα και ειμαι στον κοσμο μου , αλλα ναι ειναι απο τις πιο ομορφες στιγμες που μπορει να ζησει καποιος

@ βιβιαν

χαζομπαμπας σιγουρα και απ οτι βλεπω ( απο τους φιλους που εχουν ηδη παιδι ) μεγαλη αδυναμια ολων ειναι οι κορες , εκει κυριολεκτικα λιωνουν , αλλα δεν πειραζει θα εχουμε επιλογη απο μια σειρα υποψηφιες νυφες ;)

11:06 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Με το καλό να μας γράψεις κάποια στιγμή και για τον πρώτο σου καυγά με τον έφηβο πια, υιό.


;)

12:17 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ καλτσοσωβρακο

αγαπητε μου σ ευχαριστω για τις ευχες

ας τον δω εγω τον γιο μαζι με τι μανα του σ ενα με 1,5 μηνα γερους

μετα βλεπουμε

οτι θα εχουμε καυγαδες ειναι σιγουρο

πατερας υπερπροστατευτικος στα ορια του αυτισμου καταπιεζει το νεαρο βλασταρι του , καπως ετσι με βλεπω

12:40 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

;)

Να μεταβιβάσεις τις ευχές μου και στην μητέρα.

1:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home