Τετάρτη, Ιουλίου 26, 2006

Ετσι για να αναβουν τα αιματα

Σε μια μερα μεσα ξεπαρασα και γω τον εαυτο μου

τσακωθηκα ( σχημα λογου , τα ειπα χυμα )

με τον υποψηφιο δημαρχο του χωριου μου ( δημος μετα τον Καποδιστρια) που ηθελε ντε και καλα να βαλω υποψηφιος δημ . συμβουλος , περιμενε οτι θα πεταξω απο την χαρα μου με την ευκαιρια που μου εδωσε , εψαχνε για μαλακες

το ιδιο βραδυ αρπαχτηκα μ ενα βλημα που ηρθε να μου χαλασει το βραδυ και την βολτα μου , χωρις να με ξερει αρχισε να μπουρδολογει γενικα κι αοριστα για τους μηχανικους που καταστρεψαν την ελλαδα ( φαγαν τα λεφτα απο τα εργα ) και το πιο τρελλο μ εβαλε στο ιδιο καζανι με τους μεγαλοκαρχαριες και ειχε την απαιτηση να παραδεχτω οτι ονειρο μου ειναι να γινω και γω κλεφτης και λαμογιο

πηγαινοντας να παρω το αυτοκινητο προσεξα οτι καποιος ειχε ξυσει ολη την πλευρα του συνοδηγου (καποιο μηχανακι το πιο πιθανο) και η τροχαια ειχε μπλοκο 50 μετρα πιο κατω , σε κεντρικο σημειο της πολης και κανενας δεν ειδε τιποτα

ε για ενα απογευμα-βραδυ αρκετα ηταν ολα αυτα

η εξηγηση βεβαια για την γκαντεμια μου ηρθε απο την χαλαρη συζυγο που δεν ηθελε να βλεπει την αγαπη της στενοχωρημενη

Σε ματιασανε αγαπη μου , σε ζηλευουν

Εδω η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα .








9 Comments:

Blogger ptwsh said...

Mia xara gynaika exeis..Na mhn exeis parapono. Fws fanari. Se agapaei !

2:12 μ.μ.  
Blogger ptwsh said...

Mporei kai egw ta idia na elega ston syntrofo mou prokeimenou na ton hremisw. Kai me ton xarakthra poy exei kai pou de pisteyei sto mati, sigoura 8a ton ekana na gelasei

:)

2:13 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Sou euxome h epomeni mera na einai kaliteri!!!!!!!!!!!!

2:29 μ.μ.  
Blogger weirdo said...

(Τελικά, με τι σε ξεμάτιασε η καλή σου σύζυγος; Με λάδι; Με κρόκο αυγού; Με σάλιο; -....:pPpPp)

Λοιπόν, επειδή ουδέν κακό αμιγές καλού, όταν με το καλό εκλεγείς, ετοίμαζε ρουσφέτια..:)
Επίσης, θα μου βρεις δουλειά, διατί λέω να επιστρέψω στα πάτρια κάποια στιγμή (μπορεί σε 10 χρόνια, αλλά δεν έχει σημασία)..!pPpP
(Τρίκαλα δεν είπαμε;;)

Καλημέρα!

8:33 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

καλημερα σε ολους

@ notos

μια απο τα ιδια και οι δικοι μου συγγενεις (μερικοι) τηλεφωνικο ξεματιασμα

και πως συμβαινει παντα μα παντα να μας εχει πιασει κακο ματι , απιστευτο

@ πτωση

τι να πει κι αυτη , στραβη μερα ηταν , παει περασε

νομιζεις οτι εγω πιστευω στο ματι ?

οχι καλη μου

απλα κι αυτη να με κανει να ξεχαστω ηθελε

ιδια τακτικη εχετε τελικα ολες οι γυναικες , μα που σας τα μαθαινουν αυτα , περνατε κανενα σχολειο κρυφα?

@ ανωνυμος

δεν υπαρχει περιπτωση να συνεχιζαν να μου πανε στραβα τα πραγματα

η επομενη μερα ειναι καλυτερη , απλα και μονο που δεν μου τυχαινουν αναποδιες

@ γουιρντο

και συ καλη μου τρικαλο ( εστω και στην καταγωγη μονο) , αρνηθηκα ευγενικα στον δημαρχο , οποτε ρουσφετι δεν εχει

μα κι αυτος ο αθεοφοβος ηθελε να ειμαι υποψηφιος στο δημο του χωριου μου , τη στιγμη , που ο δημος μου αναθετει μικροεργα , κατι τετοια δεν προσεχει ο κοσμος και γινεται βουκινο μετα

δεν μπορει κυριε να αποφασιζεις να δινεις εργα στον εαυτο σου , λιγη τσιπα να εχουμε

11:50 π.μ.  
Blogger ptwsh said...

Ε...πως να το κάνομεν...Και κωλοτούμπες θα κάναμε αν χρειάζονταν και θέλαμε! Αμ πως..

12:02 μ.μ.  
Blogger Bliss said...

loipon ...to Mati pou leme emeis...kai to pisteuoun merikoi den ufistatai...uparxei omws h 8etikh kai arnhtikh energeia pou ekpempei o ka8enas mas se orismenes stigmes kai ephreazeis to pedio tou diplanou sou!
auto einai to legomeno mati!den exei kamia sxesh me ksematiasma kai ayga k salia k ftusimata k staurous k xasmourita!
just to know!!
h gunaika sou nomizw ekane tn kaluterh kinhsh!!!xixixi
s ekane na mhn sunexiseis parapanw!s ekane na hremhseis!
axxxxxx eimaste telika oi atimes e??????????den lew ti...alla eimaste eimaste!!!!!!!!!!!!!!!!

10:57 π.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

στιγμές σαν κι αυτές δεν αναρωτιέσαι πως, εσύ ένας απο τους μηχανικούς που έχουν καταστρέψει την Ελλάδα, έχεις βρει μια τόσο καλή σύζυγο;!

2:37 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

That's a great story. Waiting for more. »

8:43 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home