Τρίτη, Απριλίου 11, 2006

Ημερολογιο ή κατι αλλο ?

Οταν πρωτοξεκινησα να γραφω στο ιντερνετ , το ειδα περισσοτερο σαν αστειο , επρεπε να γεμισω καπως τις ωρες που ειμαι στο γραφειο και δεν ειχα δουλεια να κανω , ετσι ξεκινησε η ολη ιστορια , τοσο απλα . Δεν περιμενα να διαβασει καποιος αυτα που γραφω ή να τα σχολιασει , να ομως που εγινε κι αυτο , η αρχη εγινε με μια φοβερη κοπελα που γραφει κι αυτη το Ημερολογιο της εδω μεσα ( στο διαδικτυο ) , εναν περιεργο τυπο που γραφει απο το γραφειο , νομιζει οτι ειναι καριεριστας ενω εχει μεγαλες δωσεις τρελλας και τελευταια μ ενα υποψηφιο για φακελακια αργοτερα γιατρο , μπορω να πω οτι αυτοι οι τρεις ηταν πανω απο καθε προσδοκια μου , οχι τοσο για τον αριθμο αλλα για την ποιοτητα των ανθρωπων . Ετσι απο απλο ημερολογιο εγινε κι ενας τροπος επικοινωνιας , με αγνωστους , τους οποιους ομως συμπαθησα ( ειμαι περιεργος ? αν ναι , τι να κανουμε ετσι ειναι η ζωη ) .
Το περιεργο ειναι οτι αρκετα απο τα μπλογκς που διαβαζω δεν ειναι ουτε ημερολογια , ουτε τροπος επικοινωνιας , ειναι μεσο προβολης , ειναι η προσπαθεια μερικων ανθρωπων για αναγνωριση , επιβεβαιωση ( οσο περισσοτερα σχολια εχει ενα ποστ τους τοσο μεγαλωνει η ικανοποιηση ) ειναι κι αυτο ενας τροπος να το δει κανεις , σωστο ή λαθος αυτο θα δειξει , ειναι γνωστο ομως οτι ολα ειναι μοδα , σημερα εσυ αυριο ο αλλος , ειναι κουραστικο ομως να προσπαθεις να διαβασεις καποιον , που διαφημιζει τις γνωσεις του , θελει να δειξει την ανωτεροτητα του και κατακεραυνωνει τους ασχετους , προσπαθει καθε μερα να σχολιασει την επικαιροτητα , να ειναι καυστικος , να εχει χιουμορ , ε πως να το κανουμε δεν γινεται , εκτος αν αυτη ειναι η δουλεια σου , να γραφεις .
Και με το δικιο του θα πει καποιος , εχεις επιλογη , απλα προσπερνας δεν δινεις σημασια και πας παρακατω , θα συμφωνησω , μια απλη παρατηρηση γραφω , γιατι συνηθως τα μπλογκς που διαβαζω , τα 8 στα 10 , ειναι απεγνωσμενη κραυγη του συγγραφεα για λιγη προσοχη , και μου εκανε εντυπωση , γιατι να ειναι ετσι ? δεν υπαρχουν οι φιλοι, η οικογενεια , οι συνεργατες , καποιος βρε αδερφε να ακουσει , να κουβεντιασει , να δωσει προσοχη . Εδω μεσα θα τα βρουμε ολα ? εχει ξεφυγει λιγο η κατασταση , να βρουμε φιλους , το αλλο μας μισο , τωρα να βρουμε και το κοινο μας , να αποδειξουμε ποιοι ειμαστε , να διαφημισουμε το μυαλο μας και που ξερεις μπορει να γραψουμε και βιβλιο , να μας κανουν αρθρο σε περιοδικο , σημεια των καιρων ? μαλλον , ειμαι περιεργος να δω τι θα ακολουθησει , τι αλλο μπορει να κανει το διαδικτυο , πιο κομματι απο την πραγματικη μας ζωη θα κοψει και θα το βαλει σε μια οθονη υπολογιστη .

8 Comments:

Blogger sevium79 said...

a re eparxiakosaloni nomizw oti me mena tritwse to kako...sto katastrepsame to blog...mpouaxaxaxax

11:23 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

ενα να ξερεις γιατρε , εκανες το λαθος και εβαλες τη φατσα σου , μεγαλο λαθος , οποτε μπορω ανετα να σε βρω , θα ειναι νυχτα και θα εφημερευεις , δεν θα καταλαβεις απο που σου ηρθε , μαφιοζικο χτυπημα .

10:49 π.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

περίεργος τύπος;! μα δε βλέπεις τη φάτσα μου, μια χαρά χαζόφατσα είναι! περίεργες συνήθειες πάντως δεν έχω... και έχω πολλους φίλους! Δυστυχώς κατοικοεδρεύω στο Bakour Palace, οπότε αν έχεις καμιά καλή Καμπίσια, πες της να περάσει καμιά βόλτα από το γραφείο :)

1:07 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

αγαπητε μου "περιεργος" με την καλη εννοια ( αυτο το τελευταιο με στυλ Ψινακη ) , να χαρεις οσο περισσοτερο μπορεις την διαμονη σου στο Μπακουρ Παλας , αν και εχω την εντυπωση ειναι επιλογη σου , οσο για καμπισιες θα κοιταξω να βρω μια με αναλογα προσοντα , που να σου ταιριαζει , δηλαδη πολλα στρεμματα ( καμπος ειπαμε ) , αρκετα κεφαλια ζωα και τελος μετρητο μην σου δωσουμε καμια ξεβρακωτη , αλλα πανω απ ολα ΚΑΛΟ ΚΟΡΙΤΣΙ .

1:39 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

εγώ πάλι προσπαρνάω το κλίμα αγάπης και επιμένω στην καμπίσια χαχαχα
ΥΓ. Εντάξει, κι εγώ σας αγαπώ. Άσταδιαλα με βάζετε να λέω γλυκόλογα και δεν μου πάει!

3:03 μ.μ.  
Blogger sevium79 said...

poios pantreyetai? gamos!!!!!!!!
i dont know this word....egw kala kala den exw paei fantaros ....exw kai anypantri aderfi...prwta tha apokatastisoume thn Irene...kai meta emeis...xxx
eparxiakosaloni gia na mh psaxneis ta nosokomeia apo toy xronoy mporeis na me breis sto KAT...i mipws kalytera na apofygeis to KAT ??????xxx

10:39 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Θα ήθελα να καταθέσω την ένστασή μου. Υπάρχει και κάποιος τέταρτος που περναει συχνά πυκνά από εδώ.

5:26 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

εχεις δικιο , δικη μου παραληψη , αλλα εσυ πρεπει να με δικαιολογησεις , το λεει και το ονομα που διαλεξες τουρετ συνδρομο

:)))

10:21 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home