Τρίτη, Μαΐου 02, 2006

Μια γευση απο Πασχα και Πρωτομαγια

Το κακο οταν εισαι ελευθερος επαγγελματιας και κυριως στη δουλεια μου , ειναι οτι δεν εχεις ωραρια , δεν εχεις διακοπες και αργιες , ακομη χειροτερα λες και ολοι σε εκδικουνται , ερχονται και σου δινουν δουλεια σε περιοδο γιορτων , τοτε εχουν αυτοι την αδεια τους , τοτε τους περισσευει χρονος , ειναι και απαιτητικοι γιατι θελουν ολα να γινουν γρηγορα , να δουλευεις σαν το σκυλι για να προλαβεις να τελειωσεις οτι σου αναθεσαν και αν ειναι δυνατον να το χουν πριν γυρισουν στη δουλεια τους , τοτε καταλαβαινεις ποσο δουλος του χρηματος εχεις γινει , δεν πειραζει ομως .

Ετσι και γω δεν αποτελεσα εξαιρεση , Μεγ. Τριτη εγινε αυτο που δεν απευχομουν , τηλεφωνο στο γραφειο , υπαρχει αυτη η δουλεια αλλα χρειαζονται τα παντα το αργοτερο σε δεκα μερες ( αν το σκεφτει κανεις ηταν ακριβως η περιοδος του Πασχα και το τριημερο της πρωτομαγιας , τι καλα κλεισαμε και για πρωτομαγια ) , η πρωτη μου αντιδραση ηταν να γελασω και να το παιξω δυσκολος , οσπου ακουσα την μαγικη λεξη , με το που τα δωσεις πληρωνεσαι , το σκεφτηκα πολυ ( περιπου 2-3 δευτερολεπτα ) και αλλαξα γνωμη ( βραχος ) εγινε θα το κανω .

Ετσι οι περισσοτερες μερες για μενα ηταν εργασιμες , ψιλοτσατιστικα που ολοι ηταν εξω , ενω εγω επρεπε να ειμαι κλεισμενος μεσα στο γραφειο αλλα αυτα εχει η ζωη , τελος παντων τις λιγες φορες που βγηκα ομως το καταδιασκεδασα .

Σκηνη 1η
Ανασταση βραδυ , βρεχει και κανει κρυο , νομιζεις οτι παμε για χειμωνα και οχι καλοκαιρι , κλασικα μιση ωρα πριν την ανασταση πρεπει να ετοιμαστω , να παω μεχρι την εκκλησια να παρω το αγιο φως ( πιθανοτατα απο τον αναπτηρα του παπα αλλα δεν πτοουμαι ) , δεν ηθελα να παω , βαριομουν και ημουν κουρασμενος , ηθελα να κατσω σπιτι να δω τα παθη του Χριστου , τους ρωμαιους , γενικα ολα αυτα που δειχνει καθε χρονο , να αποβλακωθω και να με παρει ο υπνος στον καναπε , ευτυχως η γυναικα μου επεμεινε και με επεισε να παμε μαζι ( πως να αντισταθεις στην ατακα - παλι μονη μου θα παω ? δεν εχω αντρα εγω ? θα με ρωτανε που εισαι , τι να τους πω ? θες να νομιζουν ολοι οτι τσακωνομαστε ? ) ε οχι και ετσι , ντυθηκα σε χρονο ρεκορ και ετοιμος , σε 5 λεπτα ειχαμε παρει το δρομο για την εκκλησια .
Βροχη και κρυο , υγρασια δεν ηταν και οτι καλυτερο , ομως κατα περιεργο τροπο μου αρεσε , εκλεισα την ομπρελα και αφησα την βροχη να με χτυπαει στο προσωπο , εβαλα τα χερια στις τσεπες καθως περπατουσα αργα και παρατηρουσα τον κοσμο που πηγαινε κι αυτος στην Ανασταση , εντυπωση μου εκανε οτι ολες ( σχεδον ) οι γυναικες ηταν ντυμενες με καλοκαιρινα ή ανοιξιατικα ρουχα , μα καλα δεν κρυωνουν ? οι περισσοτερες ετρεχαν πανικοβλητες να μπουν στην εκκλησια , μετα καταλαβα γιατι , τα μαλλια , το χτενισμα θα χαλαγε απο την βροχη και την υγρασια , γελοιες , καποια στιγμη φτασαμε και χωθηκαμε μεσα στον κοσμο , δεν αντεξα πολυ , να σε χαιρετανε ολοι με χαμογελο , αντε καλη λευτερια , και συγχαρητηρια , πρωτη φορα μου λεγαν μπραβο που εκανα σεξ με τη γυναικα μου ( απλα το μπραβο παει στο οτι καταφερα να την αφησω εγγυο ) , ηρθε και η γυναικα μου εξω να με βρει αγανακτησμενη που δεν μπορω να ειμαι κοινωνικος ουτε για 10 λεπτα , εκει κατω απο την βροχη μας πλησιασε μια αγνωστη σε μενα κοπελα , ηταν μπορω να πω εντυπωσιακη , ψηλη , λεπτη , ξανθια , εντονο βαψιμο , μπηκε κατω απο την ομπρελα με την γυναικα μου ( εγω στη βροχη , ειπαμε λιγο περιεργος ) την φιλησε και εκανε λες και κερδισε το λαχειο τετοια χαρα

- Τι κανεις , χαθηκαμε , μας ελειψες φετος ( δουλευαν μαζι με τη γυναικα μου περισυ σε ενα ΙΕΚ )
- Ποσο χαιρομαι που σε βλεπω ( σιγα μην ριξεις το παιδι απο τη χαρα ) , ναι βρε χαθηκαμε αλλα ξερεις δουλειες , σπιτι ( καλα εδω πως κρατηθηκα και δεν πεταξα καμια σποντα )
- Ο αντρας σου που ειναι ? ( μα καλα τα ζευγαρια πρεπει να καθονται κατω απο την ιδια ομπρελα αγγαλιασμενα ? μερικοι θελουν να βραχουν )
- Νατος καλε εδω ειναι ( δειχνει εμενα , που εχω γινει μουσκεμα , καπνιζω αταραχος και παρατηρω τα ποδια της που μενουν ακαλυπτα απο την μινι φουστα )
- Χαρηκα πολυ ειμαι η Μ. φιλη και συναδελφος ( στ αρχιδια μου ειπα να πω , αλλα δεν ειμαι καφρος )
- Και γω εχω ακουσει πολλα για σενα ( οτι να ναι ειπα για να φανω κοινωνικος )
Σημειωση : η κοπελα φορουσε μινι φουστα , γυμνα τα ποδια της , μπουστο με τιραντες μονο , το μαλλι κοκκαλο απο το κομμωτηριο , μια τετοια βραδυα ειχε ξυλιασει , αλλα μπρος στα καλλη τι ειναι ο πονος ?
- Μα καλα γιατι καθεσαι στην βροχη , δεν κρυωνεις ? ( χαχαχα ποιος ρωταει αν κρυωνω , αυτη που τουρτουριζε απο το κρυο , το πε και με υφος , μα καλα χαζος εισαι και καθεσαι στη βροχη )
Ε κει δεν αντεξα , ξεχασα οτι πρεπει να ειμαι κοινωνικος και ευχαριστος
- Τι να κανεις , συμπασχω με το καθε σουργελο που μου ηρθε με την πλατη εξω και τα ποδια , ενω ειναι σαν χειμωνας .
Κοκκαλο και οι δυο , γυναικα και "φιλη" , κατι ψελλισε καλο βραδυ καλη ανασταση και εφυγε
Εγω με ενα αθωο υφος ρωτησα τη συζυγο
-γιατι εφυγε ? σε λιγο θα βγαλει την ανασταση , ευκαιρια να την φιλουσα κιολας
Απαντηση αποστομωτικη
-Αγαπη μου γιατι πρεπει να γινεσαι τοσο μαλακας τετοιες μερες , καλα δεν μπορεις να συγκρατηθεις μια φορα ? κλειστο το ρημαδι το στομα σου , ρεζιλι μ εκανες .
Η ωρα ειχε παει δωδεκα , η ανασταση βγηκε , φιληθηκαμε , της ευχηθηκα και την πηρα αγγαλια να γυρισουμε σπιτι , εκει μου το πεταξε
-Καλα της εκανες της κοτας που θα μου πει τον δικο μου τον αντρα περιεργο .
Δικαιωση , εστω και αργα , και μετα απο βρισιμο .

5 Comments:

Blogger YO!Reeka's said...

απρόσμενο τέλος! εγώ περίμενα να μείνει στη μουρμούρα, πωπω σκέφτομαι, την πάτησε ο τύπος, πάλι σκέφτηκε δυνατά. αλλά αστέρι η γυναίκα σου, δεν μασάει :)

2:06 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

σιγα μην ειναι γρουσουζια να κοιμασαι την ανασταση , υπερβολες

δεν ξερουμε αν μπεμπης ή μπεμπα ακομη , αλλα εχω την υποψια οτι θα βγει κορη , οταν μαθω θα σε ενημερωσω

Σημ: δεν ξερω γιατι , ενω θελω να ειναι γερο το μωρο πρωτα κι ας ειναι οτι θελει , κρυφα ελπιζω να ειναι αγορι

2:12 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

Γιωργο , εχει συνιθισει να σκεφτομαι δυνατα , και μερικες φορες εχει δικιο , αλλα φρικαρει αν καποιος πει κακο λογο για τον αντρα της , μην της προσβαλλουν το στεφανι της .

2:16 μ.μ.  
Blogger Marialena said...

Καλημέρα και καλό μήνα και από μένα! Σε ευχαριστούμε για τα ευχάριστα, μακάρι να πάνε όλα καλά με το μωρό και κατά πως το κόβω άμα βγει κοράκλα, θα γίνεις ο χαζομπαμπάς μιλάμε! Κανόνισε το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, να πάρεις τη σύζυγο και να την κάνεις γι' άλλα και η δουλειά ας περιμένει!

2:16 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

Μαριαλενα ευχαριστω , καλο μηνα , ειμαι τοσο σιγουρος οτι αν βγει κορη θα γινω χαζομπαμπας , γι αυτο λεω αγορι να χει αδυναμια στη μανα του .
Ασε που στα μερη μου λενε οτι οποιος κανει κορες ειναι καλλιτεχνης , εγω του τεχνικου κλαδου , των θετικων επιστημων καλλιτεχνης?

10:24 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home