Τρίτη, Μαΐου 09, 2006

Καθε Δευτερα βραδυ στις 10.30 part 1

Το μικρο ανακαινισμενο μαγαζι , ηταν γεματο απο νωρις , οι περισσοτεροι δεν ηταν η πρωτη φορα που πηγαιναν , ηταν κατι σαν εθισμος , περιμεναν ανυπομονα , συνεχεια ρωτουσαν τον ιδιοκτητη , τα γκαρσονια , τον εναν απο τους δυο τραγουδιστες του συγκροτηματος , μα περασε η ωρα ποτε θα αρχισετε ?

Φλας μπακ
Χειμωνας , ο φιλος μου με παιρνει τηλεφωνο και πολυ απλα μου λεει οτι θα εμφανιστουν για μερικες βραδυες σε ενα μικρο μαγαζι , τον πειραζω και αρνουμαι κατηγορηματικα οτι θα πληρωσω για να τον ακουσω , αλλωστε πολλες φορες εχει δωσει πριβε συναυλιες για την παρεα , επιμενει ελα θα ειναι διαφορετικα , αυτη τη φορα ολο το προγραμμα δικο μας , μονο εμεις ( το συγκροτημα που παιζει ακουστικη κιθαρα και τραγουρα ) θα περασουμε καλα .

Εκεινο το βραδυ δεν πηγα ηταν καθημερινη , επρεπε να ξυπνησω το πρωι , τελος παντων δικαιολογιες για να χω τη συνηδειση μου ησυχη υπηρχαν , ελα ομως που οι μερικες εμφανισεις γιναν παραπανω , και ο φερελπις μουσικος με την μπαντα του γιναν μονιμοι στο νεοκλασσικο κτιριο , καθε Δευτερα βραδυ στις 10.30 .

Καθε που τον συναντουσα και τα λεγαμε με ρωτουσε , μα καλα εσυ δεν θα ρθεις ? ολοι εχουν περασει , ελα μονο και μονο να σε δουμε , ακου μερικα τραγουδια και αν δεν σ αρεσει φυγε , ναι αν δεν σ αρεσει φυγε , οποιος πηγε ειχε μεινει κατενθουσιασμενος , κεφι φοβερο , νεαρα παιδια ( νεαρα 27αρηδες πλεον ) να κανουν αυτο που γουσταρουν και ο κοσμος να ανταποκρινεται , ειχε γινει πλεον γνωστο στην μικρη μας πολη , Δευτερα βραδυ να εισαι και εσυ εκει , αξιζει τον κοπο .

Οσο παραξενο και ν ακουγεται ενω ηθελα να παω , το κανονισα πανω απο 5-6 φορες παντα κατι προεκυπτε , ειπαμε καθημερινη , εργασιμη η επομενη δεν ειμαστε για ξενυχτια , χτες βραδυ ομως θα ηταν η τελευταια τους Δευτερα , το χα παρει αποφαση , εστω και μονος μου , θα πηγαινα , αλλιως δεν θα ειχα μουτρα να τον κοιταξω .

Δευτερα 11.00 κλεινω το γραφειο πιο αργα απ οτι συνηθως , ειπαμε ελευθερος επαγγελματιας , ενα αγχος με πιανει , σημερα επρεπε να μου τυχει αυτο , νοιωθω φοβερη κουραση ειμαι απο το πρωι στο ποδι και αν δεν ηταν η τελευαια τους εμφανιση , σιγουρα θα ειχα παει σπιτι να ξεκουραστω ( παλι δικαιολογια ) , εχω αργησει ηδη μιση ωρα οχι τιποτα αλλο αλλα ηθελα να τους βρω πριν αρχισουν το προγραμμα τους , αλλοι ευχονται καλη τυχη στην πρεμιερα , εγω ηθελα να τους το πω εστω και στην τελευταια τους εμφανιση .

Φτανω στο μαγαζακι , ευτυχως ηταν κοντα , ανεβαινω την ξυλινη σκαλα , αλλα μου κανει εντυπωση οτι δεν ακουγεται μουσικη , μια παγωμαρα , μια ησυχια , εχε γουστο να μην τραγουδανε αποψε , δεν μπορει να ειμαι τοσο γκαντεμης .

Η ομορφα διακοσμημενη αιθουσα ειναι γεματη κοσμο , στη μια πλευρα του μαγαζιου , τα οργανα της μπαντας , μικροφωνα στημενα , ολα ετοιμα , ελειπε μονο το συγκροτημα , ψαχνω με τα ματια να βραω τον Κ. , σε μια γωνια του μπαρ καθιστος καπνιζει , εχει βαλει το κεφαλι στα δυο του χερια , φαινεται εξαντλημενος , τον πλησιαζω και τον ακουμπαω στην πλατη , μην σου περασει απο το μυαλο οτι δεν θα τραγουδησεις αποψε , μια φορα ηρθα και γω , ολοι θα λενε οτι ειμαι κατσικοποδαρος , εκπληξη ζωγραφιζεται στο προσωπο του , μετα με πονηρο χαμογελακι μου λεει , ειπα και γω γιατι ολα πανε στραβα , δεν το λεγες οτι θα περασεις σημερα , ετσι εξηγειται , με συντομια μου ειπε οτι η κοπελα στα φωνητικα αρρωστησε και δεν μπορουσε να ρθει , ο βασικος τραγουδιστης , ειχε συναυλια απο τις 8.00 το βραδυ σε καποια εκδηλωση και ακομα να φανει , ο ιδιος ηταν ετοιμος να καταρρευσει απο την κουραση .

Εκει σκεφτηκα οτι μαλλον η βραδυα θα τελειωνε πριν ακομη αρχισει , ποσο λαθος ειχα κανει .

3 Comments:

Blogger YO!Reeka's said...

Ξέρεις τι κοινό έχει η γυναίκα σου με τη Δέσποινα Βανδή;
Η μια έχει τον Ντέμη και η άλλη τον Γκαντέμη
χοχοχοχο

1:00 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ Γιωργο εισαι κακος , αλλα δεν ειχα χρονο να γραψω και την συνεχεια το πρωι , ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΚΑΝΤΕΜΗΣ .

τι να σου κανω που εχεις συμπαθητικη γιαγια και την γλυτωνεις .

1:07 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

@ μοργκανα , οσο με πληγωνεις τοσο με πορωνεις ( κλεμμενο απο την θυρα 4 του ΠΑΟΚ το συνθημα )

2:25 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home